Dragon Wars - náhled

Já pamatuji si když jsem poprvé slyšel o této hře. To must've bylo v roce to byl uvolněný nebo rok po. A můj přítel a já shromažďující pe

...

Wizardry III - Legacy of Llylgamyn Recenze

Čarodějnictví III - dědictví Llylgamyn

Background

roku je 1983. Co může společnost se dvěma slavný a milovaný tituly dělají - jiné než uvolnit třetí? Hádejte co: Sir - Tech dělal tak, a to volba je známá dnes jak čarodějnictví III: Dědictví Llylgamyn.

Grafické

linky, linky... proč mám chválit vaši tučnou krásu kdykoli já chystám se rozvinout se legendu světa vy jste budující? My stále jsme v 80s, a my můžeme stále spočítat počet barev užívaných v hře na prstech jedné ruky. A dva ze čtyř jsou ještě nejošklivější : modrozelená a fuchsin. Jsem zvědavý, jak výška byla chlapi kteří navrhli technologii která určila vzhled PC obrazovky pro desetiletí? Pojďme jen přesuňte na předtím, než já budu cítit příliš deprimovaný.

Zvuk

[PLEASE INSERT AN AUDIO CD]

příběh

po personálu Gnilda byl vrácený chrámu Gnilda, všechno zdálo se v pořádku po několik let: mír, léto, a králíčci. Ale jak lidi pomalu zapomenuli na strašné války minulosti, někdo začal připomínat je o obavu; a toto není někdo oni mohli snadno mazat se s.

Dámská příroda sebe zuřivě zničila města s její armádou zemětřesení, přílivových vln a vulkánů. Moudrý rychle našel jediné řešení tohoto problému: magická koule hlídaný jedním z ohromných firespitting ještěrek. Jako obyčejně, oni ne- nepojedou na smrtelnou cestu sám. Místo toho, pošle YOU čelit smrtelnému nebezpečí, dostat další medaili jestli vy uspějete - která nejste jen ne zaručená, ale sotva možný. Jak napínavý! Tentokrát, místo vašich utrpení nebudou podzemní, ale prakticky na obloze. Dobře, vrchol aktivní sopky je docela blízko až do nebe, ale opravdu to je víc jako peklo, vysoký nad světem, než nebe.

Hra

po dovážení vašich znaků z čarodějnictví 2, si všimnete nějaké změny ve vaší straně. Vaše skupina reinkarnací fantazie Ramboa je seřízená aby vyrovnala 1, a oni měli jejich materiál odstraněný. Jejich zarovnání jsou také seřízená k jejich možným standardům, protože to bude moc důležitý na které straně síly vy půjdete.

Nové bludiště je ve skutečnosti něco jako starší obráceně, protože budete muset bojovat s vaší cestou až k vrcholu vulkánu. Problém je že jisté úrovně jen mohou být zpřístupněný přes strany jistého zarovnání. První úroveň může být zpřístupněný každým člověkem, zatímco úrovně 2 a 4 jsou omezené na dobré strany, a úrovně 3 a 5 jen může být zpřístupněný Evil stranami. Úroveň 6 může také být vložený kýmkoliv. Jestli vy prosíte vstoupit do úrovně kterou vy jste vypovězených z, pak vy budete teleported zpět k hradu. Naštěstí, tam jsou nějaký triky vytvářející smíšený stranu (Google pro ně jestli vy ne- znát je již).

Nejsou mnoho změn v hře, kromě jednoho uvedené výše. Tam může být hrst nových monster a položek, ale vy stále používáte vaši starou sadu kouzel a tak dále. Nové výzvy jsou reprezentované hádankami, ale od té doby, co oni byli vždy stejní, oni nebude hodně problému po chvilce. Hra sám je pilněji než předchozí protože to je složitější a protože vaše znaky jsou seřízené - nemohou generovat nové. To je vše.

Shrnutí

If čarodějnictví je pro tebe jaký kokain byl pro Scarface, pak čarodějnictví 3 bude dokonalý pro vás. Tam jsou nějaké nové věci, a oni vycházejí dobře s tradicemi sérií, ale neočekávají cokoli kromě nových výzev. Dědictví Llylgamyn výhradně byl určen pro tvrdí RPG páni. Já dám to 4 body, od kvality stále je vysoká. Tak je úroveň potíže, která bude jen udělá hru špatnou jestli vy jste líná.

Rok vydaní: 1986

Vydali: Sir-tech Software, Inc.