Století předtím, skupina pirátů ukryli poklady starověku v jeskyních pod pouští. Vaše práce je aby našla váš průchod složitým bludištěm sestaveným s nastraženými výbušninami, posun platforem, a hluboké propasti. Použití ostrého myšlení a speciální nástroje, vy jste překonali překážku a vyřešit hádanku a logické úlohy aby mohly najít starodávné artefakty. Váš cíl je aby pracoval váš průchod čtyřmi jeskyněmi ke konečné výzvě. Musíte překonat mnoho problémů aby mohly sbírat kusy starodávných artefaktů v čtyřech komorách každé jeskyně. Po shromažďování všechny kusů artefaktu, musíte dát je společně jako hádanka, dokončení kterých bude vybízet dveře vedení k další jeskyni aby zdála se. Toto proces je opakovaný pro každou jeskyni. Potom co vy zvládnete čtyři jeskyně, vstup do pětiny je odhaleny. Překonejte konečnou výzvu na konci tohoto, a vy vyhrajete hru! Tam jsou čtyři druhy překážek v jeskyních: dopravní pásy, kódované panely, posuvné panely, a odrážející trojúhelníky. Tři druhy vypínačů ovládají překážky: hlavní vypínače a gongy které vy skočíte a uhodit vaši hlavu proti aktivovat, podlahové vypínače které vy jdete na aktivovat, a spínače osvětlení která vy záříte světlo z vaší hornické helmy na. Nějaké vypínače jsou také ovládané kreaturami jeskyně. Vy ztratíte energii kdy vy jste dotčení kreaturami jeskyně nebo věcí, které oni hodí, tak vyhnou se jim. Přejděte na druhou stranu kusy artefaktu aby zvedl je. Po nálezu šest kusy artefaktu v komoře, musíte dát je společně jako skládačka. Pohybujte kusy k jejich správným pozicím na pravé straně obrazovky. (v odborné úrovni, tisknout F švihnout kus před umístěním toho.) kdy hádanka je správně shromážděný, vy budete schopen číst nějakou informaci o artefaktu. Pak vy jste vrácení komoře aby hledala zvláštní dveře průchodu úzkému logiky. V průchodech úzkých logiky, vy řešíte logické úlohy aby dostaly energii a pokračovat další komoru.Studujte řádky a sloupce symbolů v logické úloze, a potom pohybovat před dveřmi které vy si myslíte je správná odpověď na problém a stiskne - ův nahoru ' klíč k projít. Vy máte dva prosí řešit problém a vy pustíte se za narážka vaše první slečna Po vaší sekundě mine, vy musíte spustit znovu to komora. Ovládací prvky jsou velmi jednoduché: pohybovat, užívat kurzorové klávesy; měnit nástroj, užívat vstup; a použít označovač, tisknout prostor. Tam jsou tři jiné nástroje dostupný: světelný paprsek který vyjde z horníkova klobouku, turbínové tenisky aby skočily vyšší a další ( neužívají turbínové tenisky kdy strop není vysoký dostnebo vy narazíte do toho, redukující vaši skok vzdálenost), a silové pole které slouží asprotection proti kreaturám jeskyně (trvá pět sekund). Já mám rád tuto hru jen cestu to je! Já bych ne- neměnil cokoliv (kromě jeho délky). Grafika je půvabná na oko a pomáhá udělat hru vypadat velmi záhadnou. Já jsem měl rád také hudbu a zvuky v této hře (OK, možná hudba nakonec nebyla že dobrý, ale zbytek...). Já jsem hrál tuto hru kdy já jsem byl děcko, tak to přilepilo v mé mysli, a v záchvatu nostalgie, já jsem nemohl vzdorovat dávání této hře 4! Jste vy ještě čtecí??? Toto herní zdravý běží ve Windows XP, také, ale měl bys opravdu vypnout to otravný PC-mluvčí. Tam jsou nějaké problémy v DOSBOX, protože hra zdá se, že bude ignorovat kurzorové klávesy při výběru menu, tak jen užívají zkratky jako Y pro ano a N pro ne). Jinak oni pracují dobře pro ovládací prvky. Jestli vy běžíte VDMSOUND, vy dostanete kombinaci PC-SPEAKER a AdLib zvuků.
Rok vydaní: 1990 Vydali: Learning Company, The Obrazek:
|
|