A pokračování poschoďové linie DarkSpyre, herní rozhraní předvolání by měl být moc důvěrně známý k těm, kdo hráli závoj temnoty nebo šera bohů. Hra začíná s výběrem nebo vytvoření vašeho znaku, vzdálený potomek šampióna DarkSpyre - hrdina který bojoval a zastavil boha kouzla, bůh války, a bůh rozumu z dobytí světa mužů. Vy jste vyzvaní skrz magický obřad Radou, poslední bašta naděje proti hordám stínového tkalce, k jejich skryté pevnosti. Po příliš krátké tréninku Radě- ovo živobytí je napadené, a vy sotva únik přepravovaný do hlubin stínového ostrovního bludiště tkalce. To je tu hybridní akční-dobrodružná hádanka RPG začíná. Předvolání je přítomen v 3D izometrickém pohledu s moc jedinečným gestem založeným kouzelným systémem. Pro obsadit hláskovat vy musíte spojit naučená gesta aby připravovala kouzlo pak vydání to kdy vy potřebujete to. Také zajímavý je schopnost liquify drahokamy aby udělaly jiné dávky. Boj hlavně zasekne a šlichtování váš průchod hordami monster, část z nich která jen mohou být poškozená jistými zbraněmi nebo kouzly. Hádanky užívají jiné klíče, teleporters, a přítlačné desky a relativně jsou snadné vyřešit ve většině případech. Jsou tam mnoho pod-hledání a NPCS setkat se s během vašeho hledání aby zastavilo stínového tkalce že oba pokročit spiknutí a poskytnout vám informaci aby pokročila skrz bludiště. Tam je dokonce několik obchozí cesty vy můžete vzít udělat váš průchod jinými oblastmi vašemu konečnému cíli. Hra sám je dlouhý a může být frustrující v době, ačkoli zajímavý příběh který vyvíjí a chození bude převést přes vás do konce. Já jsem koupil předvolání kdy to původně vyšlo v roce 1992 a stále pamatuje si dlouhé hodiny sezení před mým tiskem z počítače ven NPC konverzace a braní poznámek v mé příručce na jiných kouzlech. Já dám hru šťastný 4 z 5. Jen poznámka, ujistit se, aby uchopily mapy jak teleporter bludiště blízko konce hry je téměř nemožné bez nich.
Rok vydaní: 1992 Vydali: Event Horizon Software, Inc. Obrazek:
|