Team Fortress 2
Team Fortress 2 - náhled

Team Fortress 2 je týmová akční hra pro více hráčů z pohledu první osoby vytvořená společností Valve Corporation. Jedná se o pokračování hry

...

Turoid Recenze

It jen tak stane se že já jsem přinucený pochybovat kvalitu mé vlastní recenze. Pro psát dobrou recenzi vy byste potřebovali máte spoustu zkušenosti s hrou sám, jako u her které může být porovnávané v tom. Já nedělám si starosti s bývalý, to je zkušenost s podobnými hrami že já postrádám. Toto není protože já nemám přístup k takovým hrám; to je právě to já pokračuji ve vrátit se k Turoid kdykoli já zkusím jeden z nich.

Tak co je Turoid? To je typická hra útěku z vězení v kterém vás máte pádlo, míč a směs cihel které potřebuje být zničené. Vy zničíte cihly udeřením jich s míčem vícekrát, v závislosti na jejich barvě. Vymazat vše (normální) cihly a vy vyhrajete úroveň a postup k další. Netrvejte příliš dlouho ačkoli, jak koule postupně zrychlí. Nechejte proklouznout všechny koule a vy ztratíte život. To je základy a základ pro všechny tyto hry.

Turoid se dáli šíří tento koncept trochu, ačkoli. Především tam je zlatá cihla která nemůže být zničená pravidelnými koulemi.Pak tam jsou tzv . ' špatné cihly a ' speciální cihla. První druh uvolní červené balvany které zranily vaše pádlo. Dostaňte hit dvakrát a vy ztratíte život. Druhý milý obvykle uvolňuje zlatý balvan který může mít různé druhy efektů:z ' hojení ' pádla k poskytuje vám život nebo dokonce nechá vás skákat úroveň zcela. Zlaté balvany mohou také udělit různá pádla, další rys hry. Tam jsou pravidelní krátký, médium a dlouhý pádla (neudělají chybu aby myslela , že větší pádlo je lepší, ačkoli!), lepivá pádla a dva druhy střílejících pádel. Tam je také pádlo který je pravidelné, ale nechá vás střílet dvě stříbrné koule; velmi užitečný!

Mluvení koulí, to je místo, kde hra opravdu září. Tam je tři druhy koulí: pravidelný červený ten, který pohupovat se na všechno, nemůže zničit zlaté cihly a potřeba aby udělala vícenásobné hity na většině pravidelný , stříbrné koule které stále odrazí se ale může zničit cokoli v jeden hitu (včetně zlatých cihel) a zlaté koule které zničí everythinginu jejich cestu a nepohupují se na něco jiného, než pádlo a polní hranice. Všechno toto nemusí být tak pozoruhodným, ale být schopen mít šedesát-čtyři z nich najednou je! To je docela velkolepý kdy vy dostanete řetězovou reakci kulových explozí.

Nakonec, po každém úrovni tam je prémiovém stupni v kterém vy musíte sestřelit balvany. Tyto prémiové stupně dostanou pilněji a více odměňování dále vy dostanete. Kromě dávající vám šanci na to zlepšit vaše skóre toto minigame také nabízí příjemnou přestávku v pravidelné hře.

Na více technické strany, grafika jsou (a vždy byla) datovaná přece však extrémně tekutina a líbivá. Pozadí dělá dostat trochu otravný v době, ale může být vypnutý (třebaže ve Windows klávesových zkratkách vždy nepracují). Vy ovládáte vaše pádlo s myší a pohyb je moc vnímavý. Hudební partitura uvádí midisukni-verzi z několika slavných kusů a v rozsahu od docela špatné docela dobrých. Zvukové efekty jsou schůdné, ale vzácný a ne pozoruhodným v žádném případě.

Hra dělá má své trestné body: tam jsou pár hmyzů které jsou vzácné ale hra-zastavení.-kontrolní pocity vektoru poněkud myšlenkově v době. Nakonec některý z úrovní není všechen ten vyprojektované. Pro vyplatit to trochu, hra uvádí zabudovaného rovného editora. Tam je dokumentace k tomu v herní složce, Vy byste měli zájem.

Pro zakončit, tato hra je extrémně návykový. Jak to dáli se šíří původní koncept v dobře promyšlené cestě (také moc kopírovat podle to je předchůdci) hra je oba rozmanitá a zajímavá. A jednotlivá úroveň může zabezpečit několik herních zkušeností. Zvláštní chyba nebo nudná úroveň ne podstatně nedegraduje hru, a jako takový já dám tomu dobré známky a doporučení. Já doufám, že jste vychutnávám Turoid!

Vydali: Jason Truong