To byl čas myšlenek. To byl čas tvořivosti. To byl čas, kdy vy nemusíte mít ohromnou grafiku, zlí dívající se darebáci, sexy hledící hrdinky... To byl čas kdy malá hra nazvaný Styx narodil se. Hra je čistě brilantní. To je jednoduchá, návyková, veselá zábava, znovu-hratelná, vyzývavá. Vy jmenujete kvalitu dobrá hra potřebuje, a tato hra má to (dokud vaši představu dobré hry neskládá se z vysokých rozlišení grafických a studiových-smíšených písní). Vy jste malý bod na obrysu obrazovky velikosti obdélníku. Tam je shromáždění tyče posunu kolem toho náhodně a vy potřebujete aby řezali obdélník aby mohl obsahovat tyče k jen jedné části. Při řezu středu, vy jste moc zranitelní. Jestli vy kolidujete s tyčemi nebo jestli oni dotýkají se linky vy jste přitahující, vy ztratíte život. Jakmile vy vezmete víc pak 80% obdélníku, vy postupujete k další, víc obtížné úrovni. Tam je něco jako had tepat vás, tak dáváte si pozor na , že jak dobře. V pravém horním vy uvidíte prémii značku. Modrá barva míní 1X prémii, červená 5X prémie a zelená 10X prémie, tak jestli teritorium je barevný zelený vy dostanete mnohem větší prémii pak jestli to je modrý. Vy dostanete se do přistěhovat se všechny osm směrů. Vy ovládáte bod s číslicovými klávesami a vy začnete řez stlačením F1. Hra uvádí velmi dobrou grafiku pro 1983 (třebaže oni skládají se z nic více pak tvarů a barev. Zvuk je docela dobré buď rozvažování to je přicházející z mluvčího. To může dostat otravný ačkoli, opakování hučení (jako ten od motoru automobilu) představující rychlé pohybující se tyče uprostřed. Všechno ve všech hře je ohromná klasika by neměla byste ztratit! Pro provozovat hru vy budete potřebovat aby měnili strojové sazby na DOSBOX z VGA CGA a vy budete potřebovat aby zpomalili to kolem 500 cyklů.
Rok vydaní: 1983 Vydali: Windmill Software Obrazek:
|