Brutal Sports Football
Brutal Sports Football - náhled

Myslet si o Australanovi pravidlech fotbalu, přidat zbraně, odstranit rozhodčí a vy máte tuto hru! Tam je krevní tok, meče svištící a bom

...

Star Trek - 25th Anniversary Recenze

Jestli je tam jedna konzistence mezi Star fanoušky cesty to je že budou platit absurdní peněžní obnosy pro nějaký /každý /žádný produkt dokonce vzdáleně spojený s jejich milovanými sériemi science fiction. Tyto produkty zahrnují ale nejsou omezení na, knihy, známky, vázanky, dekorační desky, plná sada podepsaných Jean Luc Picardových šálků, zesměšňují Klingonovy batleths, figuríny, postelové kryty, závěsy, plakáty, nalepovací Vulcanovy sluchová rozšíření, časopisy, stavebnice pro dokonce nejvíce temnou Star loď cesty, vítejte v Enterprise rohožce, hrací karty a celý spousta úplně nezpracovatelného počítačového her jen nejvíce oddaného fanouška dokonce by pokusila se o hrát. Naštěstí ačkoli pro nás, zanícení hráči, ne celý Star hry cesty jsou nezpracovatelné tam jsou výjimky z toho pravidlo. Hvězdná cesta: 25. výročí je jen takový výjimka.

Hvězdná cesta: 25. výročí je nikterak první Star POČÍTAČOVÁ HRA cesty. Hezkých pár pokusy byly udělaný aby produkovaly slušný Star titul cesty, z jednoduchých triviálností otázky her plným zralým dobrodružným hrám které uváděly buď obsadit z originální sérií (TOS) nebo další generace (TNG). Žádný měl moc jestli nějaký úspěch. Ten všechno změnil nicméně kdy v roce 1992 souhra přijela na scéně.

V jejich první hrát herní souhru cesty vybrat si k vyzkoušený a testovaný cesta a vyvine pevnou a zábavný dobrodružný hra ve kterém hráč přikazuje všechno pramen známé TOS znaky, Spocka, McCoya a samozřejmě cizí stomping babemagnet kapitána Jamese Tiberius Kirk také zbytek obsazení. Návrháři se pokusili o zůstat jak blízko televizní série jak je to možné které mají za následek moc uvěřitelný (pro Star cestu nastavení) situací ve kterém posádka najde sebe. Souhra také užívá nějaké znaky ze sérií sami poskytovat chuť k hře.

Hra sám je rozdělený do kapitol každých představující jednotlivou misi nebo epizodu , která hráč potřebuje aby přinesl k uspokojivému závěru. 25. výročí postrádá jeden přístup nejlepší způsobu, který zamořuje tolik dobrodružných her, v tom, že je tam několik cest vy můžete dokončit vaše mise. Vy jste pak značení admirálem pro cestu, který vy vyberete si aby řešili specifickou hádanku. Toto zvyšuje schopnost opakování hry od vy můžete pokusit se o dostat lepší značku pro misi.

Graficky hvězdná cesta: 25. výročí není nic beroucí dech ale to je víc pak přiměřený pro hru od nejrannější devadesátých lét. Já někdy jsem měl potíž rozlišování mezi panem Spockem a Dr's McCoy ale to nikdy nevedl k problémům starosty. Hvězdná cesta 25. výročí dělá mít většinu zvláštního řídicího systému který bere nějaké dostávání použitý k tomu, aby. To užívá co zdá se být normální ukázat a kliknout ikonu systém který byl pak nahrazující starší rozhraní PARSER ale jeho výkon toho ukáže a kliknout rozhraní je tak neobvyklý že více pak jakmile já jsem byl musel vědomě projít krokem stepprocess dostat věci dělané. Toto nevede ke komplikacím v hře nicméně od té doby v dobrodružné hře vy zřídka jste v časové tísni a vy dost brzo budete obeznámen s rozhraním.

Dohromady Star cesta: 25. výročí je dobře vykonaný a překvapivě zábavný hra která zobrazuje Star vesmír cesty originálních sérií s přesností. To fakt nicméně omezuje jeho odvolání fanouškům sérií. Outsiderové budou mít rozumějící potíži humoru hry a budeme mrzet se neustálým škádlením znaků zatímco oni prosí přijít na to, proč to je neobvyklý že Klingons je roboty nebo nějaký jiný z her hádanek které vyžadují morethen spravedlivé množství znalosti zasvěcence aby dokončil. Pro fanoušky Star cesty nicméně této hry je boží poslat. Každý kdo vůbec kdy chtěl podílet se na nepřítomnou misi potřebuje dívat se žádná další.

Na zajímavé poznámce na okraj, jeden rok po vydání Star cesty: 25. výročí, ovlivňuje se uvolnilo zvětšenou cd - rom verzi této hry. Na tom celém dialogu v hře je mluvený herci sami, moc moc zvýšení zahrnutí hráče při činu. Jestliže ty někdy narazíte na kopii toto cd - rom, kterou já doporučuji, že vy koupí tu. To bude dobře mající cenu vašich peněz.

Vydali: Interplay Entertainment Corp.