Realms
Realms - náhled

Oblasti je strategická hra od Graftgold Ltd. To neobsahuje hodně děje, a dialogový titulek "jen ujistí se, že to je vaše" narážky na to d

...

Questprobe Featuring Human Torch And The Thin Recenze

STORYEVER zajímat se co to je jako být Superhero? Dobře zajímat se už ne. V této hře, vy začnete být ne jeden, ale dva Superheroes. Zde, vy můžete ovládat oba The záležitost a Human svítilnu - vypínač mezi nimi oba, a učit se / dozvědět se jak využít sílu věci, stejně jako Human létání svítilny a požárních schopností.

Questprobe Featuring Human Torch & jde o to že třetí a finální Questprobe dobrodružná hra, a rysy dvou fantastických Four znaků. Tentokrát, Alicia Masters byl unesený zlou Dr's zkázou, a to je až Human svítilna a věc aby zachránila ji. Nicméně, ubožák nalézá sebe v potřebě nějaké pomoci, jak hra začíná. On je uvězněný v jámě téra, a jestli něco není dělaný brzo, on se utopí! Lidská svítilna, na druhé straně, je volný pro létat kolem tolik jak on chce, ale on unaví se rychle při používání jeho plamenu. Jen pamatovat si, oba znaky musí pracovat společně jestli oni chtějí uvolnit Aliciin Masters.

GAMEPLAYHUMAN svítilna & jde o to že grafická textová dobrodružná hra vytvořený od Scott Adamsa v roce 1985. Obrazovka se skládá z velkého obrazu aby ukázal kde vy jste, s nějakým textem pod popisování věcí podrobněji. Hra užívá textový parser aby ovládal a to jak znakovy akce. Musíte vepsat do krátkých, někdy souvětí podřadných, jako je "čekání 10" (znamenající čekání na 10 otočení) nebo "hodí oblázek tvrdý". Vy můžete také ovládat sílu plamenu který Human svítilna užívá, specifikováním "nízká", "vysoká", nebo "Nova". Jiné síly vynášejí jiné výsledky. Akce vy pravděpodobně budete potřebovat většina je "vypínač", který dovoluje vám přepnout mezi znaky. Hra také rozumí příkazům jako N, S, E, W, náhled, podívej pohled pod, hovorem, Inv, a tak dále Jestli vy nezdát se dostávat kdekoli, zkusit znovu-formulaci příkazu. Nicméně, být Scott Adamsovo dobrodružství, hra je plná klamavých hádanek, které bude opravdu dostanou vaše mozek pracování.

Kdy vy poprvé začnete hru, vy dostanete možnost volby hrající hry s grafikou nebo bez grafiky. Po tom, hra začíná řádně. Toto hra mírně liší se od předchozích Questprobe her. Pro začátek, tam není žádné drahokamy aby našly, což znamená tam není žádný SCORE aby sledovalo mimo. Stejně jako to, v předchozích hrách kdy vy zemřete, vy jste vzatí k vysoké-samospádové oblasti před vracející se do dřívější obrazovky v hře. Tentokrát kdy vy zemřete, opravdu to je konec hry, tak já doporučuji Vy ušetříte GAME často. Lidská svítilna & věc má 4 herní štěrbiny (A, B, C, D), které mohou být přepíšou jak mnohokrát jak vy přejí si.

GRAPHICSGRAPHICS v této hře jsou ve stejném stylu jak předchozí Questprobe hry ( hromotluk a Spider - Man), a užívá silné, syté barvy. Hra někdy rozštěpuje obrazovku nahoru do tří sekcí, ukazující tři různé názory v stejné oblasti. Mé oblíbené scény byly cirkusový stan, vesnice Latveria, a Dr's stan zkázy. Váš inventář je ukázaný jak slova napříč spodní částí obrazovky. Jen psát I (i) vidět jaké položky, které vy nosíte.

SOUNDTHERE je moc málo zvuku v této hře - jen **BEEP** kdy vy provedete příkaz. To je docela chudé, dokonce pro 1985 hru. Ještě, vy můžete vždy nasadit cd, a poslouchat , že jak vy hrajete.

SUMMARYQUESTPROBE uvádějící Human svítilnu & jde o to že dobré staromódní textové dobrodružství. To bylo vytvořené od Scott Adamsa v roce 1985, a být Scott Adamsova hra, to je plný až po okraj notoricky klamavých hádanek. Já mám rád jak vy musíte přepnout mezi znaky, a užívat schopnosti oba dva aby mohly postupovat. Vy dostanete se do experimentovat se supervelmocemi, a užíváte je ve váš prospěch. Textový parser může rozumět slušně souvětí podřadnému. Musíte specifikovat kde hodit věci (a jak tvrdý aby hodily věci), jak dlouho čekat, sílu Human plamenu svítilny, a tak dále Toto může být malé zklamání v době, jak vy snažíte se najít správná slova, ale zároveň, to jen přidá k výzvě. Grafika jsou bohatá a vibrující. Dohromady, dobré staromódní textové dobrodružství, dobře mající cenu zkoušky.

Vy můžete použít DosBox hrát tuto hru. Provozujte fantfour.exe soubor aby spustil hru, a potom vepsat do buď 40 ( hrát si s grafikou) nebo 80 (pro monochróm monitory, tato verze nemá žádnou grafiku). Třebaže já hádání většina vás bude budete vybírat si grafickou verzi, hehe.

Část Questprobe Series

Rok vydaní: 1985

Vydali: Adventure International