Black Sect
Black Sect - náhled

V černé sektě, kterou vy hrajete roli hocha který byl pověřil oba zastavit cizí sektu která trápí město Hobdale, a obnovit hláskovat knih

...

Power Drift Recenze

V roce 1990, SEGA vyvinulo DOS konverzi závodění hry nazvané výkonový proud. Rok předtím, tato hra byla uvolněná na strojích arkády a mnoha domácích platforem, v rozsahu od ZX Spectrum a staršího kapitána 64 k Amigaovi a Atariovi ST.

Vaše vozidlo v této hře je kočárek písku, a já musím připouštět to je opravdu rychlý jeden. To má docela dobré zrychlení a maximální rychlost blízko u 250 km/h. Řízení kočárek může být klamavý, ale toto závisí na úrovni potíže. Na snadný, tam jsou pouze několik málo otočení která vyžadovat, abyste zpomalili dolů k zůstávají na dráze, ale jestli vy zvýšíte potíž, budete muset opravdu dávat pozor, aby nenarazily do znaků, stromůnebo něco jiného blízko cesty.

Vaše práce je aby skončila v špičkový tři na každém z pěti dostupných drah. Jestli vy daříte se vyhrát hru, vy dostanete prémii kulatou s malým překvapením. (narážka: Dívejte se zblízka na screenshot.)

první věc si všimnete při začínání hře je že můžete si vybrat nejen dráhu na kterou vy začnete mistrovství, ale také tvář vašeho řidiče. Výběr tváře nemění cokoliv v hře, protože každý člověk pohony úplně stejný kočárek, tak to je čistě kosmetické rozhodnutí. Řidičské tváře jsou ukázané pro celé trvání hry, a vy můžete vidět kdo aktuálně vede, jak špičkový tři má čísla pod jejich hlavami.

Já nevím proč, ale v DOS verzi, tento tvář význačný rys je omezený. Já jsem hrával tuto hru hodně na mém starším kapitánovi 64 a na od mého přítele Amiga, a tvář vašeho řidiče byla ukázaná kdy auto roztočený po havárii. Také, pokaždé když vy jste získali lepší místo během závodu, řidič usmíval se k vám. V této verzi, každý oponent vypadá stejný, a můj hráč také díval se stejný, i když já jsem vybral si dlouhou-porostlou vlasy dívku.

Grafika jsou dost slušná a barevná. Cesta nejen oblé tvary, ale také někdy dostává dost příkrý, a to by mohlo být těžké vidět co je příchod protože vy budete přijedete nebo dolů sklon. Já nemám zaznamenané žádné rozdíly v buď rychlosti jízdách nebo řízení během změn v silničním terénu, tak to musí být jen pro pohledy. jednoho dráhy tam je propast v cestě, tak váš kočárek bude muset udělat senzační skok! Hudba může stává se nudný po několika závodech, a tam je také digitalizovaná řeč před a po každém závodu.

Kromě nějakého geometrického sčítání, hra dává nic k žánru, a podle mého mínění to bylo víc veselá zábava na jiné platformě. Já dám tuto hru mnoho 3/5, jak to ne - nepřidalo cokoli nového pro standardní styl závodění hry populární tehdy, a grafika je nízké kvality ve srovnání s přístavy dalším platformám.

Vydali: SEGA Entertainment, Inc.