Alien Incident
Alien Incident - náhled

Cizí incident je podivné 2D dobrodružství science fiction které všechny věků budou vychutnávat. Hádanky nejsou obtížné nebo nelogický, hr

...

Mechwarrior Recenze

Recenze | Screeny


Bylo tam mnoho počítačových her produkovaly to byl nastavený ve vesmíru Battletech boardgame. Dnes my budeme mluvit o jednom z toho zdobí náš pevný disk. Moc originální Mechwarrior.

V Battletech, hráči ovládají obrovské válečné mašinerie nazvané Battlemechs. Na první letmé pohledu většině lidí by nazývala je "roboty", ale toto není pravda vůbec. V kokpitu každý Battlemech sedí živý, dýchací člověk který ovládá tento obrovský behemot ničení. Tyto odvážní muži a ženy jsou Mechwarriors.

Zadní příběh je typický "poslední pozůstalý po vašem rodinném" stylu. Pro řezat to krátký, vy jste Gideon B. Vanderburg, syn vládnoucí rodiny Anderovy Moon kolonie. všechno z vaší rodiny byla zabité a vaše rodinné dědictví, Chalice Herne, byl ukradený během překvapivého útoku neidentifikovanou skupinou Battlemechs. Vy jste přísahali na pomstít vaši rodinu a znovu získat oprávněně jaký je váš.

A zde vaše dobrodružství začíná.

Během hry musíte zjistit kde vrazi vaší rodiny mají šli a znovu získat Chalice. Pro přidat k výzvě, toto muset být dosažený v omezeném časovém rozpětí.

Vy potřebujete aby shromáždili tým nejlepších pilotů a BattleMechs vy můžete. Udělat to, vy budete potřebovat peníze které vy můžete vydělávat dvěma způsoby; buď stát se žoldákem a bojovat s dalšími válkaminebo stát se obchodníkem, nákupem Battlemechs v světech kde jsou levný a dealer je na onenech světech kde jsou daleko dražší. To je vaše volba. Hádat co přináší více zájmu?

Váš počáteční mechanik je Jenner, světlý mechanik který je druhý nejlehčí jeden v hře (ale ne nejhorší). Po slepit to, vy budete připraven na váš první kontrakt. Vy můžete prodat vaše služby k některý z pěti následníků Houses, za předpokladu, že vy jste na planetě která náleží v tom, ale zkrátí se pro každý z nich mít jejich vlastní plete, tak dávat si pozor při výběru vašeho zaměstnavatele.

Hra má různé rysy který přidat hodně realismus k hře. Například reputace, kterou vy získáte na splnit úkol pro následníka Houses může mít za následek být schopen vyjednávat lepší smluvní smluvní podmínky a najít lepší mechwarriors nabídku aby připojila vaše síly. Na druhé straně, jestli vy máte zvláště nízkou reputaci v jednom ze Sněmoven, oni mohli odmítat aby dali vám nějaké /každé /žádné zaměstnání vůbec. V boji vy musíte se dívej na váš tepelné úrovně. Vaši spoluhráči získají zkušenosti během hry, a někdy můžete zjistit, že opravná zařízení mohou vyčerpají zásobu částí pro specifický typ oprav.

Tam je osm Battlemech druhy dostupný v hře. Jak říkal, vy začínáte jedním z nejlevnější a nejlehčí. Naštěstí, tam jsou lepší Mechs využije že vy budete schopen koupit jakmile vás máte dost peněz. Tyto v rozsahu od lehce obrněný a ozbrojený ale extrémně rychlá kobylka, k hbitý a decentně ozbrojený (ale rychlý aby přetopila) Phoenix jestřába, k mocné Battlemaster jehož palebné síle musí být viděný věří se. Osm mechanici druhy v hře jsou docela různorodé a téměř každý z nich může najít jeho použití během hry.

Kdy váš milovaný stroj je poškozený, vy můžete přirozeně opravit to, poskytování vy jste bohatí dost. Mechanik opravy nejsou levné, ale to je levnější aby opravil starý stroj pak koupit nový. Jestli nemáte peníze, možná, že bys mohl potřebovat udělat s jen nejzákladnějšími opravami nejzákladnějším systémům, jen dost, aby přiměly vašeho mechanika použitelného aby vydělával peníze na plnou opravu. Jeden věci, které já opravdu minu je schopnost přizpůsobit vaše mechaniky, známou studnu v boardgame. Nemůže mít všechno, myslím si.

Během kontraktů budete muset plnit různé typy cílů, v rozsahu od vyřazení nebo ničení všech nepřítele Mechs ničícím důležitým nepříteli strukturám obraně základních zařízení. Každý misijní typ vyžaduje mírně rozdílné myšlení, jak ničení nepřátelského skladu munice je rychlé věci, které se mají udělat dokonce se světlým mechanikem, ale obrana jednoho je mnohem obtížnější. Vy můžete si vybrat za cíl specifické části nepřátelských mechaniků a dosáhnout jiných výsledků ničením jich; i.e., ničení ruky dělá vašeho nepřítele ztratit zbraně on zamontoval tam, při odstřelování jeho kokpitu, třebaže moc pilněji, bere jemu dolů jasný. Vy můžete opustit váš doprovázející Mechwarriors k jejich vlastní AInebo vypínač k real - time nařízené obrazovce která dovoluje vám plánovat jejich akce dalších takticky skutečně.

Ovládací prvky v simulaci jsou mírně komplikovaný. Vy můžete použít jen přednastavené pole řízení klávesnic který nemůže být obnovené. Nicméně, mnoho moderní hra vyžaduje mnohem víc řízení klávesnice hrát, a zde oni jsou umístěn pohodlně dost, aby učil se / dozvěděl se rychle.

Poschoďový systém je docela jednoduchý, základním způsobem v závislosti na textových rámečkách které zavolají k sobě k třem volbám akce. Tam je nějaký náhodný faktor, a ve dvou jiných hrách možná budete muset hledat specifickou osobu dvou jiných planet, tak čtená dialogová okna pečlivě a poznámka který je kde, v případě, že vy potřebuje vrátit se k ta osoba později. Systém je také docela neodpouštějící, význam že jestli vy uděláte chybu to bude nejčastěji buď být fatální a mít za následek vaši smrt nebo v nejlepším případu zabrání vám před dokončením hry. Vy také potřebujete aby drželi téměř stálou poznámku tak zvaného "newsnet", jak informace tam nejen nedá vám špetku co se děje Anderův Moon, ale také dostanete jisté zprávy které dají vám informační neccesary tocomplete hru.

Hudba je dost vzácný, a ucházející, ale ne hodnotný žádné specifické chvály také. Další zvuky jsou jen několik jiných pípnutí během boje.

Grafika jsou jen 16 barvy, ale udělaný v slušném rozlišení a dost dobře, aby byl přijatelný. Během misí, zobrazovací pole na hud (které, mimochodem, je trochu malé IMO) zobrazuje terén a Mechs vygeneroval použití vektorové grafiky. Toto dělá hru malou v požadavcích a rychle, ale ve skutečnosti v některých případech to by mohlo být nesnesitelně rychlý - já pamatuji si muset zpomalit 100 Mhz PC dvěma-třetí aby dostalo hratelnou rychlost.-základní modely vektoru jsou docela surové a chybění detailu, ale vy můžete snadno udělat oddělený jeden typ mechanika z další, a vybrat specifické části strojů aby pálily na. Co je dost špatné zde je že vy nemůžete říkat přátelské jednotky z nepřátel, kteří mohli by vést asi méně zkušení MechWarriors k osudnému omylu.

Celkově, Mechwarrior byl milník ve světě počítačové hry. Opravdu hra která neměla by nikdy být zapomenutý. Mnozí mají dlouho od levý toho, ještě jeho duch žije v jeho pokračováních a klonech, jako je mechanik útok nebo Earthsiege.

Granddaddy všech mechanika bojových her vrátily se. Myslíte si, že vy jste dostali co to bere čelit tomu?

Pro běžet Mechwarrior 1 pod DOSBOX v0.63 a později, vy potřebujete aby otevřeli soupeřův konfigurační soubor (Dosbox.radit se) použití zápisníku a změny řetěz který říká mpu401=inteligentní mpu401=uart nebo mpu401=nepravdě. Jinak, hra zhavaruje po každé misi.

Také, hra užívá 320x200 rozlišení (4:2,5 poměr), tak grafika může zdát se "zmáčknutá". Pro opravit toto, vyhledat aspekt=nepravdu v DOSBOX config souboru a měnit to aspektu=pravdě

nakonec, Mechwarrior řádně jen bude pracovat na moc nízkém nastavení cyklu - příliš vysoký jeden bude mít za následek boj jdoucí v poměru příliš rychle být hraný!


Rok vydaní: 1989

Vydali: Dynamix

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo