Steel Panthers
Steel Panthers - náhled

WWII... Celou cestu z prvního útoku Německem na Polsku k spojeneckému/sovětu branému Berlína. Tady je vaše šance šla zpět včas a znovu pr

...

Lost City of Atlantis, The Recenze

To je opravdu temná hra která trvala mě 11 let aby dostaly mé ruce na! Jako děcko, které já jsem hrál na demoverzi která přišla s vydáním "PC formátu" v roce 1996. Od té doby, co pak já jsem zkusil najít to. Nebyla tam žádná stopa z toho na internetu, a já jsem opravdu začínal bát se hry byla prohraný navždy. Po nespočetných hledáních a aktualizování na jiných fórech v průběhu let já jsem dověděl se , že herní titul byl " prohrané město Atlantis" (tímto způsobem označovaný jako "Atlantis") a také že to bylo udělané americkým vývojářským "Noch softvérem, inc" zpět v 95. To ne - pomáhalo moc od Noch byl mrtvý, ale pozdější ještě já nakonec jsem dostal demoverzi skrz německou Abandonia člena (demoverzi byla v angličtině), a o měsíc později on také dařil se získat německou plnou verzi! Později ještě já jsem přišel do kontaktu se skutečným výrobcem hry, Thomasa Dumstorf, skrz staré číslo faxu, a on řekl mi, že dokonce on neměl žádnou představu kde najít anglickou verzi! Tak, jaký druh hry je tato dobře skrytá vzácnost?

Hra: Atlantis je platformní hra kde vy ovládáte Raghim - fénická obchodník jehož síla a srdnatost byla odpovídající silnou touhou aby cestovala daleko a široko. On kupuje stará mapa v bazaru a vezme na plavbu. Loď jde dolů v bouři a Raghim je vypraný na břeh v dlouhé ztracené zemi. Teď s tímto totálně nahými mužstvím (ano chlapy se já obávám tak / excitace, ey děvčata?), musíte projít labyrinty Řecka, Egypta a nakonec Atlantis, vražda monstra ve vaší cestě a vyhledávat perly aby koupily zbraně aby dělaly tak. Cesta jde tak moc přes vodu jak dole to, jak Raghim může jít, běží, skok, leze na, plavat a potopit se. Musíte se vyhnout pastem a dávat si pozor abyste nevyčerpáte zásobu kyslíku zatímco pod vodou. Pro předcházet k další úrovni musíte najít celou skrytou Crystals (každou úroveň obsahuje sedm Crystals) a dát je na mága který střeží východ k další úrovni. Řecko, Egypt a Atlantis každý má čtyři pod úrovně, tak hra má celkem 12. Téměř všichni nepřátelé jsou mytické kreatury jako Minotaurs, Harpies, Giant Scorpions a takový (v závislosti na které světě vy jste v) a vyžadovat jiné zbraně a triky aby vyzabíjely. Tam je devět jiné zbraně úhrnem, a Raghim může zavolat k sobě k třem v každém světě. Tyto mohou být koupený v malých chrámech nalezených v místnostech oba kozlicích moři. Úrovně jsou vyzývavé a dlouhý tak "BEGINNER" je tvrdý dost, ale pro ty, kdo udělají to skrz bez mnoha škrábanců hry nabízí tužší "MASTER" mód.

Dobrý: Nejlepší věc o této hře je že to není jen další typická platforma. 50/50 kombinace skoku & běhu s plaváním & potápěním udělá to poněkud zvláštní, přinejmenším pro POČÍTAČOVOU HRU uvolnila v 95. Předtím, Sega uvolnil "Alex Kidda v zázraku World", Nintendoově "extra Marioovi World", a Amigaův "pasti & Treasures", všechny hry které kombinovaly platformu s plaváním a potápění. Ale nejbližší věc tomuto na PC že ví o byla "při hledání Dr. Riptide" (kde vy jste pod) a "Scubadventure" (kde vy jste potápěč v potápěčském vybavení). Tyto hry také zahrnutý omezený kyslík abys nemohl zůstat pod vodou dokud vy jste chtěli, které byli případ s tituly na konzolách/Amigaovi. Ale žádný dvou PC tituly daly vám flexibilitu aby obcházela na souši zároveň. Stará " prostitutka POČÍTAČOVÉ HRY" uváděla úroveň kde jedny mohla plavat/potopit se s omezeným množstvím kyslíku, ale to bylo spalo jedna-obrazovková "mini-hra" ve větší hře. 90% času, který vy jste byli na souši. Tak "Atlantis" měl jedinečný nebo přinejmenším zřídka viděný koncept, a skončilo jako křížení mezi "Prince Persie" a "Scubadventure" s grafikou podobnou "bohům"/"při hledání Dr. Riptide". Tyto grafika je spíše standard pro tituly sharewaru z středního 90- ovo a neměl by zklamat fanouška starých školních her. Atlantis- ův koncept také dovolil dávnou civilizaci k míchá s nějakými vysoce technicky vyspělými elementy (v poslední epizoda) ale já nechystám se zkazit se to všechno pro vás rčením více o tom. Staré zříceniny a města kde hra je stanovený jsou chladní a mytický kreatury které obývají je je hezký dotek který vytváří pravý pocit. Úrovně jsou vyprojektované, a Raghim- ovo animace (zvláště zatímco ve vodě) jsou dost dobrá. Zvuk je přítomen a efekty jsou ok ale trochu málo.

Špatný: Tam není moc příběhu k této hře, a to je trochu smutný protože to je starověký a mytický místa/kreatury poskytují hodně pozadí které mohlo by být užívané lépe poschoďové-obeznámené s vytvořit něco složitější. Ovládací prvky jsou trochu nešikovné, tak jste si jistý, že vyzkoušet je v souboru readme ATLANTIS před hraním nebo oni budou hlavní důvod pro hodně umírání. Důležitý jeden je ten, že jestliže vy chcete přeskočit rozpor musíte držet dole "nahoru" klíč první a potom stisknout "přímo" nebo "zanechal" klíč jinak Raghim bude nejspíše skočit a DIVE místo toho - někdy právo na jeho smrt. Otravná věc na první úrovni je že vždy, když vy ztratíte život vy objevíte se znovu na začátku úrovně a všechno (koulí, nepřátelé atd) vrátí jen jako bys restartovanou hru, a všechny vaši zbraně jsou pryč. Ujistěte se, že chránit často. Nakonec, nedostatek in - game hudby může se stát nudný, tak jestli vy užíváte DOSBOX (a nejvíce musíte) běžet nějakou hudbu v zádech...

Ošklivý: Dobře vy můžete pravděpodobně hádat to: nahé mužství. Udělený, on ztratil jeho šaty po bouři, přece však... Myslím si koncept je poněkud "historický správný" od tvrdit, že Olympijských her v starověkém Řecku kde nahé (ne, ženy kde nedovolený aby navštěvovaly/hodinky), přinejmenším podle mého starého učitele dějepisu. Pravda je , že "Atlantis" byla navržený dvěma ženami, tak to je pochopitelný proč tato myšlenka prošla. Možná, že to znamenalo jak žert nebo dokonce podivný pokus o dostat upozornění. V každém případě to selhalo, nějaké hadry nebo ještě lépe - nahý ženský hlavní potrubí-znak, mohl by změnit hru na slavnou poraženou stranu mezi čtrnáctiletými chlapci zpět pak, a možná prodaný více od PC - GAMERS kde (a stále jsou) většinou chlapi.

Rozhodující faktor: Raghim nemá žádné hadry, ale kromě toho osobně nemyslím, že tento titul není žádný horší než další platformní hry v době (jako "oblasti chaosu"). Pravděpodobně špatný marketing a "tak tak grafika" měl za následek ubohý odbyt a to shodilo do neznáma společně s jeho výrobním Noch softvérem, Inc . Ale musím říkám to je ještě podivný že to trvalo dvanáct let do té doby, než to nakonec se objevilo v abandonware-společenství. Ale právě teď , že "Atlantis" nakonec se vynořil, že já navrhuji vy zkusíte to a tvořit váš vlastní názor. To běží jako šarm v DOSBOX 0.70.

Třebaže tato verze hry je v německý to je snadné hrát dokonce když vy neznáte jazyk. To není hra s moc textu a tam není žádného dialogu tak to je plně hratelný pro všechny. Úvod-text je v Němci, a jedno nevýznamné slovo je zobrazený během každé úrovně (vidět obrázky). Menu je pěkný standard tak jen projde jinými volbami před hraním a vy vyřešíte to. Stáhněte další "čti mě" soubor v angličtině (z verze sharewaru) dozvědět se víc o ovládacích prvcích a hře sám. Jestli ještě vy si myslíte, že německou verzi saje vy můžete vždy doufat, že to nezabere další dvanáct let před anglickou plnou verzí je odkrytý. Ale ne- vsadit na to.

A pro poslední, a pokud se vám líbí tato hra, to by mohlo být zajímavý aby vědělo že Atlantis - producer Thomas Dumstorf se zmínil o tom, že jeho posádka pozdější vývoj titul nazvaný "štěstěna koláček", uvolněný pod názvem Midasův software. To byl druh pokročilé verze Atlantis, se stejným druhem představy zemní a vodní hledání ale s více bizarní (jestli toto je možní) protivníci. Nikdy jsem hraný to a jestli to je tak težké dostat držení jak Atlantis bylo, pravděpodobně nikdy já budu.

Vydali: Noch Software, Inc.