Star Reach
Star Reach - náhled

Star dosah (také známého jako vesmírný Federation) je hra která mít vás přikazování jedno ze sedmi závodů které jsou k vaší dispozici. Ta

...

Kings Table - The Legend of Ragnarok Recenze

Ano, to je boardgame. A ano, to je jedním z nejvíce smysluplný boardgames vy vůbec kdy narazíte na, spolu se šachy, a, dobře ... šachy. Toto není divu, nicméně jak to bylo vytvořený Scandinavians přes 1500 let dříve.

Základy Hnefa - tafl (požadovaný pro hraní)

tam jsou dvou stran v originální hře (hnefa-tafl - tabulka krále): zaútočení na a obranu. Bránící strana začíná ve středu paluby, a útočníci uprostřed každý ze čtyř okrajů gameboard. Dvě strany mají jiné cíle.

Jednotky v hře jsou schopni pohybovat svisle nebo vodorovně pro neomezené množství mezer na palubě, s výjimkou "krále" kdo může pohybovat jen dvěma náměstími, znovu, svisle nebo vodorovně, za otočení. "jezení" jednotek se uskutečňuje kdy hráč v jeho/jejím otočení pohybuje jeho vlastní jednotkou tak, že to chytí do pasti oponentův jednotka mezi dvěma jednotkami z jeho/její vlastními. Všimněte si , že jednotka může přesunout do bodu mezi dvěma z jeho oponentův jednotek bez toho být jezených.

Cíl hry závisí na straně vy hrajete. Obhájcův cíl je aby dosáhl jeden ze čtyř rohů paluby s "králem" ( jednotkou ve středu gameboard). Dosahující nějaký /každý /žádný z těchto rohů označuje obhájce vítězného a tak končí hru. Correspondingly, cíl útočníka je aby zabránil "králi" z dosažení nějaký /každý /žádný z těchto rohů okolní to oba svisle a vodorovně s jeho/jejími vlastními jednotkami.

Legenda Ragnarok

The originální herní mód je obsažený v královské tabulce - legenda Ragnarok, ale tam je také kampaň, "Ragnarok", která je hlavní část hry.

Za prvé, Ragnarok mód liší se od originálu v jeho jednotkách. Obě strany budou mít čtyři zvláštní jednotky na bojišti. Oni jsou vybraní ze šesti znaků odpovídající strany v mytologii Valhaly. Například, síly temnoty mohly by Lokia, Jormungand, Hyrm a Garm, a síly Valhaly mohly by navíc k Odinovi kdo je "král" hry) Thora, Tyra, Freyr a Vidar. Tyto zvláštní jednotky se liší od normálních jednotek ( Einherjar Valhaly a obrů temnoty). Například, Tyr (Valhala) a Garm (temnota) musí být obklopený třemi jednotkami k tomu, aby byly "jezenými".

V kampani, vy hrajete jak Odin, zkusit najít způsob jak podvádět váš vlastní nasměroval osud. Aby mohlo klamat to, vy najdete sebe hrající této hry se smrtelníky. Tak, v tomto úkolu vy budete hrát proti mnoha jiných osobností, zatímco hra bude pokračovat v dostávání pilněji s každým vítězstvím že vy dosáhnete.

Nepřátelé všechno mají jedinečné osobnosti, které mohou být pozorován skrz komentáře které oni udělají během hry. To je hezký dodatek, zvlášť když tyto komentáře dělají vás smály se.

Bohužel, hra je krátká a může být dokončený v pod třemi hodinami kvůli nedostatku potíže, která nemůže být zvětšená nebo snížená. Ale naštěstí tam je určený pro více hráčů mód, který může být hraný v originálním nebo Ragnarok módu. Hudba dokonale uvolní se a upravuje hru jasně. Grafika ne - netrpěla dost, aby bránila hratelnosti hry a jsou ve skutečnosti docela nádherný.

Královská tabulka - legenda Ragnarok je strategie na jeho nejlepší. To je vynikající hra která by neměl být zmeškaná každou kdo zajímá se o chesslike boardgames nebo skandinávskou mytologii.

Vydali: Imagitec Design