Gauntlet
Gauntlet - náhled

Železná rukavice byla vytvořená od Ataria INC. v roce 1988. Toto série vždy je jedna z mých oblíbených akčních počítačových her a je podl

...

Jungle Strike Recenze

Jungle stávka je klasická shoot'em nahoru hra.Vy ovládáte prototypový vrtulníkový ' Commanche ' , a vaše poslání je bojovat s teroristy a další pěnou. To je pokračování docela populární Desert stávky, kdo grafika a zvukový to udrželo.

Ovládací prvky v Jungle stávce jsou jednoduché a přímé. Vy řídíte vrtulník s kurzorovými klávesami, a střílet 3 jiné dostupné zbraně s z, x a c (pekelné oheň řízené střely, Hydra řízené střely a kulomety). Jestli chcete uspět, vy potřebujete aby našli bedny munice a palivových beden zatímco na misích. Vy můžete také zachránit MIA'S a zachytávací nepřátele, kteří dávají vám prémii při doručování jich v zóně přistání. V nějakých misích, vy budete potřebovat použít další vozidla než vy helikoptéra. Toto zahrnuje vznášedlo, F117 bojovník a motorka.

Příběh v Jungle stávce je jednoduchý. Vy dostanete misi; vy dokončíte misi; vy vrátíte se do zakládat, jen aby dostali novou misi. Velká legrace! První mise koná se ve Washingtonský DC. Zřejmě nějaký teroristé chtějí zavraždit prezidenta, ale nikdo neví kde a kdy. První vy musíte bránit nějaká velvyslanectví pod útokem, pak vy musíte zachytit nějaké teroristické vůdce aby dostali nějakou zpravodajskou informaci, pak vy musíte chránit nějaká velvyslanectví znovu, a nakonec vy musíte bránit prezidenta.

Vy nemůžete chránit v Jungle stávce. Po každé misi, vy dostanete heslo, které dá vám přístup ke který úrovni znovu. Tak vy musíte dokončit každou misi, bez prohrávající celého vašeho života. Toto nebude vždy být snadný, kvůli faktům, které Jungle stávce není naivka.

Grafika je ohromný. Vy opravdu budete mít zážitek uhýbajících řízených střel a kulek z vašich nepřátel, kteří zahrnují tanky, dělostřelectvo, AA zbraně, helikoptéry a mnohem víc. Zvuk by mohl byl lepší, ale je dostatečný. Dohromady, Jungle stávka je velice legrační hra. Já budu doporučovat to komukoliv kdo má rád hry v žánru shoot'em nahoru, arkády a akce.

Stáhněte, a pobavte se.

Vydali: Electronic Arts, Inc.