Spy vs Spy III - Arctic Antics
Spy vs Spy III - Arctic Antics - náhled

Se znaky vzatými ze MAD časopisu, špion proti Špionážní série dosáhly to je konec v arktických skotačeních.

Špion proti špion: Ark

...

James Clavells Shogun Recenze

InfoComs interaktivní hry fikce jsou značka sami. Oni představují třídu her které obsahují vynikající psaní a inteligentních, obtížných hádanek. Do roku 1989 InfoCom již produkoval velmi dlouhý seznam působivých IF titulů, jako je Zork trilogie, "Hitchikers průvodce po galaxii" a "A mysl navždy plavba." ten rok oni uvolnili "šógun" založený na knižní Sh?zbraň Jamesem Clavell, která také psal scénář pro miniseries uváděl v roce 1980- ovo nosná stejného titulu. Já nemám čtenou knihu ani já nemám viděné série, ale zřejmě hra následuje děj dost těsně. Po přečtení nebo viděného příběhu pravděpodobně pomůže v řešení hádanek.

Hra je na téma kolem Holanďanů lodních "Erasmus", která je řízená Johnem Blackthorne, kdo je hraná vámi. Na začátku hry, kterou vy najdete sebe v docela prekérní situaci. Vaše loď je chycený v obrovské bouři a sotva daří se říct na vodě. Nadto, vy a váš posádka jsou vyhladovělá, umírání žízně a jsou připravené aby natáhnulo bačkory. Vy musíte udělat něco nebo loď narazí do skal a útesy vpředu a vy jste všechno chystat se zahynout ...

Musím připouštět, tato první sekvence je pěkná akce zabalená pro textové dobrodružství. Tam je hodně časovacích hádanek a vy ve skutečnosti dostanete druh přetížený kdy loď pokračuje v otáčející se do špatného směru (i.e. přímo směrem k skálám). Vy běžíte kolem zběsile zkoušející vyřešit hádanku zatímco bouře prosí trhat Erasmusa odděleného. Spojte že s hladový, vyděšený posádka a víte kdy vy udeřili nejnižší úroveň! Dohromady, já jsem zemřel hodně první pár časů, které já jsem hrál. Je to velmi, moc tvrdý bezpečně přistát Erasmusa a pravděpodobně to vezme vás mnoho zkoušek. A, potom co vy jste přistáli jí, vy jste jen dokončili první 18 kapitol hra se skládá z. Vlastně, já stále nemám dokončený to.

Hra sám vypadá pěkně dobrá. Texty dobře jsou napsané a scény jsou popsané hezky. Někdy, InfoCom dokonce zahrnul hezkou ilustraci hry; Já jsem vždy zvažoval ty druh odměny pro můj postup.Tam není žádný zvuk, tak vy musíte dát vlastní hudbu (jsem mohl bych doporučovat zvukový doprovod ' posledního samuraje ' ). Jsem musel bych říct, já nejsem fanoušek -ani znalec- žánru, ale já jsem cítil se jako vyzkoušení dobré text-dobrodružství konfrontováním to. Rozvažování slušný parser a zdravé-psané texty, kombinovaný s vysokou potíží a masivním množstvím obsahu, já bych to dal 4 pro fanoušky žánru, ale 3 pro příležitostného hráče. Protože většina z nás jsou pozdějšího druhu, já se usadím na tom trvat skóre!

Vydali: Infocom