Crazy Cars
Crazy Cars - náhled

Šílený Cars je jednoduchá závodění hra že já nikdy ne- opravdu nebudu rozumět jak to začalo celou trilogii. Promiňte, ale první část jen

...

J-Bird Recenze

V této hře, kterou vy ovládáte J - Bird, cokoliv tato zkratka může mínit. Cíl je aby měnil všechny dlaždice na pyramidě aby přivlastnila si . Udělat to musíte skočit do nich při vyhnout se nepřátelům.

Navzdory dobrým vzhledům našeho hrdiny, to nemá jediné přátele. Nebezpečné červené sféry potulují se celou pyramidu. Budou opadávat rychle, ale dotyk je jistě není moudré věci, které se mají udělat. Také, neslavná smůla přinášející černé kočky může zdát se na spodu úrovně. Oni jsou víc nebezpečný než sféry protože oni mohou skočit křížem krážem jako J - Bird. Naštěstí oni neráčit aby následovali ho příliš mnoho. Ale nejvíce znervózňující kreatury jsou žáby. Oni chovají se jako červené sféry s několika rozdílů. Žáby jsou rychlejší, jedlý (jen skok do nich) a vrátí se nějakou /každou /žádnou dlaždici, kterou oni skočí na dřívějšímu stavu. Jinými slovy nějaký z vaší práce bude zničené. Možná otravný někdy. Jako kdyby toto nebylo dost, někdy velký červený sféra může být viděný. Dát si pozor pro oni obsahují úhlavního nepřítele J - Bird: obával se King - Bo hada. To jedná našeho ptáka jak dobrý zdroj jídla a to je stále hladový. To bude honit vy vyrovnáte se-obrazovku. Tam je způsob jak podvádět to. Ujistěte se, že najít to.

Dobrá zpráva je že hráč může bránit sebe. Několik křídel jsou rozptýlení kolem pyramidy. Skočit do jich dovoluje J - Bird letět do vrcholu úrovně. Někdy toto může šetřit váš nos ale pamatuje si, že každý pár může být použitý jen jednou. Jestli vy jste šťastní dost, modrá sféra může zdát se. Chytání to zmrazí nepřátele pro nějaké sekundy a poskytovat další body. Hromadící se jisté skóre přináší vám nový život.

Čtyři úrovně potíže jsou nabízená. Vysoká vyhodnocovací tabulka drží separátní seznamy pro každý z nich. V hraní nováčka může být nudný, prostředník by měl hodit se nejlepším začátečníkům. Pokročilý dává zábavnější protože budete muset zobrazit dobrý ohnutý zpět v jistých situacích a brutální je nejdivočejší mód. Výběrem poslední dělá vás aby čelil bouři! Vysoká obratnost doporučila.

Hra podporuje jen PC reproduktorový zvuk. Překvapivě to není marné. Pixely jsou viditelné skrz hru ale vysoká hratelnost ruší toto.

J - Bird je aby byl doporučený pro přestávka na vypití šálku kávy hraní. To je rychlý a ne příliš poutavý tak vy můžete opustit kdykoliv. Nepřátelský' úplně náhodný posun (s výjimkou King - Bo) zajistí, aby hráče musí vyhnout se blízké konfrontaci a hra skryje & hledat s jeho nepřáteli. Prostě říkající J - Bird je hra na kočku a na myš hra mající cenu hraní, s vámi být pozdější.

Rok vydaní: 1983

Vydali: Orion Software, Inc.