California Games II
California Games II - náhled

Toto hra je klasika. Já pamatuji si hraní tohoto hodně kdy já jsem byl mladší; obvykle já jsem pozval nějaké přátele přes a my jsme měli

...

Hitchhikers Guide to the Galaxy, The Recenze

Pravděpodobně nejlepší Infocom hra vůbec kdy udělaný, průvodce po stopaři galaxii ' byla okamžitý hit kdy to byl první uvolněný v roce 1984.

Založený na homonymní knize od Douglas Adamsa veselé science fiction komedie která dala původ slovům dnes světová (co kdyby já říká Babel rybu? Nebo Trillian?), průvodce stopaře je literární drahokam, a vy jste do toho!

Vy začnete hru jak Artur Dent, typický Angličan jehož domov právě být zničený aby razil cestu nové hlavní silnici. Brzy poté, země sám je zničená aby razila cestu nové mezihvězdné hlavní silnici zlý Vogon Constructors, a musíte uniknout ničení s vaším cizím přítelem Ford Prefect; první k Vogon válečné lodi, a potom k zlatému srdci, kosmická loď běží Fordovým známý Zaphod Beeblebrox, dva- hlavý švihák který jen ukradl to. Jednou tam, váš cíl stává se bezpečně přistát na ztracenou planetu Magrathea. Udělat to, musíte hledat různé rohy reality (změny identit několikrát po cestě) získat několik jiných kusů prachu, nezbytný k stoupne na planetě.

Co je prach pak? Kdo ví......Pokud jde o hru a ' legrační faktor ' , opravdu to je HIGH. Výjimečný parser dovoluje vám udělat moc široký akční rádius, nějaký jen pro vaši vlastní zábavu (e.g.v někdy na začátku mohl bys ' vychutnávat bláto ' ...).

Toto verze hry je zlaté vydání, potřebuje WinFrotz běžet a uvádí hodně zajímavého materiálu. Především, působivý vnitřní slovník, mnohem větší než jakýkoliv jiná hra doby.Pak, - ův Invisiclues ' , který je v podstatě less - žlábek-v-možném žlábku naráží systém. Jste vy přilepený? To dá vám myšlenky nebo radu, a dokonce celé řešení jestli opravdu nemůže vyřešit co dělat.Pak hezký význačný rys je ' pro vaši - ův část zábavy, která říká vám nějaké podivné věci vy můžete dělat skrz hru (ale měl bys kontrolovat tento jen po dokončení toho). Tam jsou také nějaké hlavní otázky odpověděly, a seznam všech možných bodů, a způsob jak získat je ( tichoto je avizovaná po končení hry jednou).

Rozhodně nezbytnost pro každého....expecially pro lidi ne kdo se zajímá o Interactive fikci, to by pravděpodobně změní jejich názor jednou stáhnul tuto diamantovou hru......

A pamatovat si: NEPANIKAŘTE!!!

Rok vydaní: 1984