Ulises
Ulises - náhled

To není-so - bad hra z hlupáčka opery která užívá nějaké části řecké mytologie pro herní spiknutí. Vy vezmete roli Odysseusa kdo, ztrosko

...

Heart of China Recenze

Srdce Číny je stanovený před malebným pozadím Asie v třicátých letech kreslit hráče do úžasného dobrodružství.V roli Jake ' šťastný ' Masters, neúspěšné let-eso první světové války, kdo zkouší vydělávat jeho peníze s malou společností v cestovním ruchu právě teď, vy jste přinucen k záchranné mise pro Katku Lomaxa, dcera nelítostného velkostatkáře. Katka byla unesená od Lia Denga, místní válečník, jak dodatek k jeho sbírce. Jak její otec koupil vaše firemní pouta, ale nabídla vám odměnu z $200,000 pro návrat jeho dcery, vy nemáte žádnou šanci, ale vezme na sebe tuto objednávku. Běda!, tam je další trestný bod: Lomax bude redukovat tuto odměnu $20,000 za den, tak vy máte žádný čas na to upustit volné Katce z Lia Dengova pevného uchopení a přinést její zpět k jejímu otci.

Na vaší cestě vy skamarádíte se s nindžou Chiem a Katka, kdo cestuje spolu s vámi a pozdější také může být řízený. To je důležité, jak nějaké hádanky jen mohou být vyřešený v kolektivní práci. Jeden z hlavních bodů hry je to je nelineární spiknutí. Tam jsou serverové křižovatky v příběhu a mnoha hádanek mohou být vyřešené různými způsoby. Hra má dokonce jiná ukončení. Hádanky sami jsou docela typické. Vy musíte sbírat a spojit několik objektů aby mohly řešit vaše problémy. Zajímavý aspekt je, že vy také jste schopni přepřahat tyto objekty mezi znaky, které je důležité jak znaky mají jiné schopnosti. Dialogy může být moc klamavý, jak Lucky je domýšlivá plechová huba někdy, a vy musíte si vybrat vaše odpovědi pečlivě.

Ovládací prvky docela jsou snadné, jak vy máte ukázat a kliknout rozhraní, které je trochu neobvyklé nejdříve, ale pohodlný, jakmile vy jste zvykli si na to. V spodním pravém rohu vy můžete vidět váš inventář, který může být rozšířený s obrazem aktivního znaku, aby mohl dát věci do jeho rukou a tak dále Tam je jedna akce se kterým já jsem byl měl nějaké problémy nicméně: Útěk může střílet s jeho .45 velká láhev. Udělat to dalo pistoli do jeho rukou v inventáři, pak držet pravé tlačítko myši a mířit s nitkovým křížem. Akční spínač je SPACE.

Herní pozadí jsou skvěle tažená. Někdy možná, že bys mohl dostat dojem aby stál v skutečné barvě pro umělce. Tyto jsou spojen s digitalizovanými znaky a nějakými animacemi. Celkově opravdu hezké složení různých grafických elementů, které je vzácný fenomén pro hru tohoto věku, i když nějaký grafika stará se o trochu prašný téměř 15 let. Zvuk je moc atmosférický a zdůrazňuje spiknutí dobře. Soundeffects řídký byl užíván pro posílit intenzivnější situace. Můžete si vybrat mezi obvyklými druhy zvukových karet, které jsou všechny napodobené v DOSBOX bez jakýchkoliv problémů.

Srdce Číny bylo uvolněné v roce 1991 od Dynamix, která byla pomocná Sierra a obvykle vyvinul firemní akci orientované hry. Proto vy dostanete nějaké hezké akční sekvence v hře, která může naštěstí být skákalo. A velký achivement pro všechny tvrdé dobrodruhy mezi námi. Hra také obsahuje Sierra - typical elementy. Tak měl bys lépe chránit často... Přesto srdce Číny je jedním z velikých dobrodružství v světě hraní a měl by být v každé dobrodružné-fanouškovi sbírce!

Vydali: Dynamix