Deathbringer
Deathbringer - náhled

Deathbringer je váš typický prodejný člověk arkády ' n - ův lomítka hry, udělaný Impériem v roce 1991. Třebaže striktně zhotovený z rolov

...

Hammer of the Gods Recenze

Another drahokam z počítání Nového světa, kladivo bohů je během nastavit éru ohromných vikingských zkoumání a před mocným novým impériem vstal v Evropě, z popelů západní Římské říše. Obyčejní lidé vždy obávali se bohů a zdáli je pro ochranu, ale pak muži železných duší vstal kdo obával se dokonce ne- bohů, hledání jen sláva bitvy. Tyto stříbrné dolary odeslaly mnoho válečníků do Valhaly (kde duše válečníků věřily se, že jde po smrti), ačkoli nejmocnějších vikingských válečnících požadovali víc než sláva bitvy. Oni požadovali aby stali se smrtelným poslem Odina samotného. Oni požadovali být kladivem bohů. Čtyři nejmocnějších vikingských válečníků cestovali v jejich snech do Asgarda (domova bohů) mluvit s Odinem. Pro prokázat kdo je nejsilnější, čtyři musí bitvu o laskavost nižších bohů. Potom, co oni vydělali laskavost nižších bohů, oni se mohou stát kladivem bohů.

Tyto scény jsou ukázané graficky v počátečním videu k hře, která, bohužel, chybí kvůli neslučitelnosti s DosBox.

Při začínání nové hře, tam jsou čtyři závody aby zvolily: Lidé, Trolls, skřítci a trpaslíci. Po vstupu vašeho jména, vy jste pobízení vzít na sebe hledání z nižších bohů, z toho tam jsou 28. S každým hledáním vy dokončíte, že vás bude odměněný, a, a co je důležitější, dostat blíž k Odinovi samotnému. Úkoly z nižších bohů v rozsahu od jednoduše rozdávání zlata na konci otočení, přes dávající vaši dceřinu ruku v sňatku, stavební městské blízké tundře, nájezdní klášteru. Po vybírajícím hledání, vy vstoupíte do hry.

S grafikou podobnou kolonizaci, ale trochu více leštěný, hra je snadná rozeznat. Vy vyrazíte s třemi bojovníky, jednoho z těch je vikingský Hero. Účel hry je aby stal se favoritem bohů a rozdrtit všechno, co státy ve vaší cestě - jak je vikingský duch. Vedle měst řízených počítačem hráčů, neutrální města, britské bašty a kostely jsou rozptýlené všechno napříč mapou. Při zaútočení na město, bojový mód je podobný s hrdiny a silou A Magic. Zajímavý význačný rys je že každá jednotka má možnost blokující úder. Toto dělá boj méně předpověditelný. Další pozitivní význačný rys je ten, že jestliže vy napadnete vesnici která má diplomatickou dohodu s dalšími silami, armády bránících měst sloučí a bojovat vy vedle sebe.

Po vítězné bitvě o město, vy dostanete čtyři volby: 1. Nájezdní město (které vynáší zlato) a zabíjející část obyvatelstva. Výhoda nájezdu je že nějaký místní válečníci mohli by spolupracovat s vámi. 2. Loupežnictví město bude vynášet více zlata než nájezdní to, ale místní válečníci ne tým nahoru s vámi. 3. Oholení město bude mít za následek celkové ničení vesnice a opustím otevřené místo pro další město aby bylo postavené. 4. Podrobující město má za následek občany poslouchající vašich příkazů.

Kromě neutrálních měst, vy najdete bašty anglického odporu. Uvnitř stěn z těchto zdravý-hlídaný drží, tam jsou hrudi držící velká množství zlata. Aby mohl porazit Brity, vy budete potřebovat aby získali velkou armádu. Armády jsou shromážděné skrz jednoduché-to - use menu. Tam jsou jen tři druhy vojáků dostupných pro odvod: Vikingské meče, vikingské přídě a vikingští hrdinové. Tyto tři jednotky jsou dostupné pro každý závod. Co rozlišuje závody jsou zvláštní jednotky, které jen mohou být získané řešením hledání. Zvláštní jednotky jsou jiné pro každý z ras.

Tam je pět úrovně potíže, ale s normálním potíží nastavením, hra není snadný aby tloukla. Další význačný rys mající cenu zmiňování se o je herní délka. Tam je pět) herní délky: Plný, krátký, výuka, PBEM krátká a dlouhá. Jeden význačný rys který dělá toto hru nekonečně opakování je náhodný mapový generátor.

Grafika jsou hezky dělaná a společně s ohromnou hudbou tkát báječnou atmosféru. Dohromady ohromná hra a rozhodně nezbytnost pro každého strategického fanouška.

To je plná verze hry. Bohužel, počáteční film je vynechaný kvůli neslučitelnosti s Dos boxem. Zkoušející provozovat úvod mohl by zmrazit hru.

Hra musí být počatý s kladivem.netopýr nebo to bude žádat o cd.