Rags to Riches - The Financial Market Simulat
Rags to Riches - The Financial Market Simulat - náhled

Vy jste dostali peníze vaším rodiči (Bohem žehnat jejich dávající srdcím) se kterým můžete otevřít vaši moc vlastní kancelář a začít vydě

...

Guilty Recenze

To je pokračování Innocenta do chycené hry s Jack T. Ladd jak hlavní charakteristika. To vypadá hodně jako jeho předchůdce ale to dělá přinést nějaká velká zlepšení. Největší jeden přináší nový znak do hry.

Hra začíná s Jackovým zatčením. Vy všichni kdo hrál první hru pravděpodobně se zeptá kdo mohla možná následovat po chytit špinavého, nepřístojného a zlého mužského šovinistu jako Jack? Dobře jediná osoba schopný vykonávající takový úkol by musel být silný, tuhý, trvalý, oddaný, prohnaný a nebojácný ryšavý feminista. Ano, to je pravda - WOMAN. Věřte mi, Jack byl ještě víc překvapený.

Přinášení dalšího znaku do hry (agenta Ysanne Andropath) je co dělá tuto dobrodružnou hru jinou. Můžete si vybrat hrát buď jeden ze dvou znaků a vy jste daní do stejného dobrodružství, ale s úplně jinými hádankami. Oni musí současně udělat jiná pracovní místa, ale zároveň oni také musí spolupracovat, třebaže oni jsou na jiných stranách zákona. Jak vy můžete hádat, tam bude hodně mužská-ženská soupeření související slova, přirozeně, ne - o nich ofenziva ale moc zábavný místo toho.

Měl bys pravděpodobně si vybrat aby hrál si s Ysanne první tak vy se můžete učit / dozvědět se příběh z první ruky. Zřejmě, po Jackově zatčení, nějaký neznámý druh agresivních cizinců vysunul se- tvořit další dimenzi.

Nešťastný pro Ysanne, Jack dařil se uniknout z buňky a sabotovala hyper --pohon. Od lodi má málo paliva, oni musí přistát na blízkou planetu kde objeví tuto novou cizí hrozbu. Ysanne se rozhodne vzít všechno do jejích rukou a chránit galaxii.

Třebaže dobrodružné hry s vícenásobnými znaky nebyly nic nového zpět než, oni jsou ještě vzácní a toto hra zvládala aby spojila dva znaky do stejného dobrodružství které jednat jinak přece však bylo spojené na jejich cestě. Například, Ysanne musí najít co se stalo na planetě, zatímco Jack musel sabotovat pohon a, později, najít palivo. Třebaže oni budou oba potřebovat aby pomáhali si navzájem někdy, vy ne- nenajdete žádné nápovědy aby řešily další znakovy hádanky jestli hraní s další. Toto hra je dobře hodnotné hraní dvakrát.

Hra je typický pro dobrodružné hry toho doba (jako Sierra hry). Vy můžete dělat všechno s myší, kliknutí na pravou klávesu aby měnilo akce a levá strana-kliknutí aby vykonávalo je (málo standardních akcí). Hlavní část obrazovky je pro hru, aktuální umístění s východy v nižší-zanechalo, akce v nižší-střední a inventář v nižší-pravé části obrazovky. Tam jsou ještě nějaké pixel hony bohužel, nějaký bolest hlavy hádanky ( hra není snadný vůbec) a hodně konverzace mezi Ysanne a Jack. Třebaže příběh má Jack užívat jeho "vnady" představit se k hezké dámě, hlavní příběh neobtěžuje vás vůbec, ve skutečnosti, jak vy postupujete v hře, vyřešíš hádanku a sledující ty dva "vyvinout' vztah. Konverzace vypadají jako v předchozí hře, s tvářemi lidí, kteří ovlivňují se a linky aby vybraly si dialog z.

Pokud jde o technickou část hry, to nebylo moc v době, kdy to objevilo se v opravdu. Grafika jsou hezky tažená ve stejném stylu jako jeho předchůdce, nic uvádějící v úžas a zvuk je průměr v nejlepším případu. Vy můžete dokonce říct , že hra je trochu opožděný s grafikou, ale rozvažování které je dobrodružná hra kde hádanky jsou mnohem víc důležitá pak grafika, většina dobrodružných hráčů bude víc než rád.

To je typická dobrodružná hra s (znovu) ne-typickou kombinací dvou znaků ve stejném dobrodružství, průměrná grafika a zvuk. To je možná trochu krátký, ale s nějakými moc tvrdými hádankami. A konečný muset mít pro každého dobrodružného fanouška.

Ó!, a aby mohl obejít ochranu proti kopírování tiskový F8.

Vydali: Divide by Zero