Grand Prix manažer 2 bylo udělané v roce 1996, společností nazvanou MicroProse, stejný chlapi kteří udělali série Grand Prix. Já musím říct, od hry vyšla až teprve dnes, asi 10 let později, já stále hraji tuto hru. Proč? Protože já miluji to. Hra je perfektní, to má rasu, manažera, veselou zábavu a dobrou hru, hudba (vy můžete slyšet zvuk motorů pracování), mnoho způsobů jak sledovat závod a vy můžete si hrát se skutečnými týmy od té doby to běží ve vzorci One. Jméno pilotů jsou trochu jiné protože nemohlo dostat jejich povolení, ale od hry má editora před začátkem hry, můžete změnit je, a chcete - li, vy můžete dát jména týmů a řidiči kteří běží dnes inF1. Jako já jsem říkal: zdokonalte. Já musím říct, že tyto hru práce jen ve Windows a v 256 barvách módu, tak po instalaci, šla do ikony hry a nastavit to k 256 módu. Jestli chcete začít hra a vyhrát nějaké závody, vy potřebujete aby vybrali si mezi Benettonem, McLaren, Williamsem nebo Ferrariem. Jestli vy vyberete si nějaký další tým, neočekává příliš mnoho z vašeho týmu v prvním roce závodění, a jako v skutečném vzorci One, to nestačí, aby nenajaly nejlepší ovladače pro vaše auta aby vyhrála závody, vy potřebujete aby našli sponzory ( nejlepší sponzoři jen dají vám moc kdy vy můžete vyhrát závody), cvičit nejvíce účinné posádku (mechanismy, inženýry, a tak dále..). Vy také potřebujete aby řídili týmové finance, jako v skutečném životě. F1 tým může utratit miliony za několik měsíců. Proto, vy potřebujete aby našli finančního poradce, protože v této hře, management je jen stejně důležitá jako technická zlepšení. Kdy vy běžíte bez peněz, měl bys myslet si o půjčce z banky. Toto by mělo být krátkodobý měří jen, protože jestli vy dostanete velký dluh, vy pravděpodobně zbankrotujete. Dát si pozor, jestli vy berete ven půjčku na vrch existující jednoho, banka zvýší úrok na všechny peníze vy užíváte od nich. Kdy vy začnete hru, vy máte několik způsobů jak hrát, jako rychlý začáteknebo vy můžete hrát dlouhodobý kontrakt nebo krátkodobý kontrakt. Vy máte 5 druhy potíží, jako nováček, amatér, Semi - pro nebo Ace. Pro zlepšit váš tým nejlepší způsob na začátku, a vy jen máte špatné auto, budete muset získat technologii z dalších týmů, protože to je rychlejší a vy utratíte méně peněz než vyvíjení. Nicméně, design automobilů od jiných týmů jsou hlídaní, tak první vy musíte najít, že někoho, kdo bude platit za dostat to. Jestli vy zjistíte že další tým také má lepší komponenty, vy můžete buď uzavřít obchod s tím tým (nákup technologie nebo kradení), ale vy můžete jen uděláte to jednorázový za závod. To je životní že vy dokončíte design vašeho nového podvozku automobilu před koncem období. Jestli vy ne-, budete muset začít příští rok sezónní užitou letošní technologii, což znamená vy můžete očekávat, že vyprovodí vaši auta bytost-vykonaný prakticky každým dalším autem na dráze. Kdy vy zkoušíte konfigurovat vaše auto nějakým dráze (všechny dráhám měly jinou config), automobilovou aerodynamiku jsou nejdůležitější, a vy potřebujete aby zaměřili se na rovnováhu vašeho auta. Vy můžete buď nastavit auto aby běželo tak rychle jak je to jen možné přímonebo má víc downforce, které zlepšuje uchopení ale redukuje celkovou rychlost. Zkuste najít nejlepší úroveň downforce pro obvod vy jste závodění. V několika , jako Hockenheim nebo lázně, dalo max vašeho auta k přímé rychlosti přenosu, zatímco na točitých drahách, jako Monte Carlo, dívat se pro rychlejší jízdu zatáčkou. Také kontrolovat huštění pneumatiky a křídlo rovnováha aby vyhnula se řídicím problémům. Další moc důležitá role v žádném závodním automobilu je jeho motor. Nejmodernější F1 motory jsou lehčí a více paliva-účinný než kdy předtím, a bylo schopný vytváření až do 900 koně. Většina týmů musí koupit jejich motory. Jen jestli váš tým je jedním z nejlepších mohou oni nabízet nejlepší motory a toto může být jeden z největších jednotlivého stojí tým vůbec kdy musí setkat se. Špičkové týmy dostanou masivní technickou podporu z dodavatele motorů, zástavou za reklama. Hodnota tohoto druhu podpory nemůže skončit-přehnané. Hlavní cíl v budování vašeho auta je udělat to jak silný a spolehlivý jak je to možné. Nějaká /každá /žádná porucha součástky udělají vás prohrát závod. Nespusťte ze zřetele váhu. Také, neupravit 100% palivovou nádrž kapacity jestli vy děláte nějakou odpočinkovou zastávku, a vždy prosit nastavit převodový poměr jak těsný jak je to možné, zvláště pro pomalejší okruhy. Jestli další závod bude běží v obvodu který zahrnuje hodně tvrdé brzdění, ověřte si, zda vy balancujete brzdy na předek auta. Kdy vy máte nějaké náhradní peníze, vlastnění stavebních zařízení je punc špičkového F1 týmu. Výhody pro zařízení jsou tolik, a vy zlepšíte části vašim autům více levně. Vy ne- neuděláte mnoho peněz s obchodním úsilím, ale žádná peníze vaše týmová provedení, je dobrý. Také, jestli váš tým je úspěšný, více peněz může být udělaný od takového licencování, a jestli všechny položky na policích jsou zboží vyráběný jinými lidmi, kdo chce platit Vám za právo používat vaše týmové jméno více? Celé týmové zboží vpravo jsou udělané a placený každý, ale na druhé straně, oni jsou velmi dobrý způsob propagující týmový obraz a pomáhá přitahovat více společností sponzorování. Dnes, vzorec One závodění je moc konkurenční a úspěšný obchod. Každý tým investuje mnoho peněz ve výzkumu a automobilový technologie je zdravé-střežené tajemství. Je důležité, pak, že vy najmete nejlepší bezpečnostní skupinu vy můžete platit. Nízká bezpečnost může znamenat informaci o vašich designech automobilů, a dokonce nějaké specifické komponenty, jsoucí udělaly k dispozici pro další týmy kradením toho. Dobré bezpečnostní kontakty budou také schopný pomoct vám s nějakými /každými /žádnými dotazy, které vy jste udělali o vašich rivalech. Pro skončit: jako já jsem říkal, zkusit tuto hru. To je 5 hvězdná hra, a vy budete milovat aby viděli závody, řídit F1 tým, to je vše perfektní. Toto herní zdravý běží ve Windows. Okruhy dostupný v této hře jsou: Interlagos - 71 Laps Buenos Aires - 72 Laps San Marino Grand Prix - 63 Laps Catalunya - 65 Laps Monaco Grand Prix - 78 Laps Montreal - 69 Laps Magny - Cours - 72 Laps Silverstone - 61 Laps Hockenheim - 45 Laps Spa - Francorchamps - 44 Laps Monza - 53 Laps Estoril - 71 Laps Nurburgring - 67 Laps Aida - 83 Laps Suzuka - 53 kola Melbourne - 58 kola Hungaroring - 77 kola Adelaide - 81 kola Jerez - 69 kola Kyalami - 72 kola
Rok vydaní: 1996 Vydali: Edward Grabowski Communications Ltd. Obrazek:
|
|