Last Ninja, The
Last Ninja, The - náhled

Toto je si jist jeden z nejlepších sérií vůbec kdy udělaný pro staršího kapitána 64. To byl docela revolucionář v roce 1987, a ihned vzal

...

Gloriana Recenze

V středním 16. století ohromná královna byla věnovala na trůnu Anglie. Elisabeth 1. vzala cestu, která udělala její království jedno z nejsilnějších císařství svět vůbec kdy viděl. A nyní vy můžete cestovat zpět v čase, kde s dobrodružným duchem vy můžete získat slávu a bohatství pro sebe, stejně jako pomáhat budovat impérium.

Vy pocházíte z chudého pozadí, ale uspělo v stávající se malý čas obchodník, se sídlem v přístavu Londýně. Teď je čas udělat úspěšnou kariéru. Vy můžete chodit dokola návštěvu obchodníky, nákup a prodávající jiné zboží a dopravit je od přístavu přístavu v hledání většího zisku. Měl bys vždy navštívit místní Inns, pro tam je místo kde vy dostanete informaci (a setkat se s lidmi, kteří budou žádat o zvláštní projevy přízně po cestě). Měl bys zkusit a koupit realitě-majetek aby mohl ukázat se být vaší stoupající sociální mobilitou. Nebo jestli vy najdete všechno toto vrtání, vy můžete dokonce zkusit vaše štěstí v pirátství!

Zavěste na! Dělá všechno tento zvuk nejasně důvěrně známý? Více pak jen nejasně? Mimo kurz, hra je docela podobný Sid Meierovým pirátům! Hlavní rozdíl je že to není umístěný v Karibském moři. Ale hra-neřest také tam je ohromný rozdíl mezi Glorianou a piráty!, pro vás vidíte, Glorianu může být hraný v určený pro více hráčů mód! To není v reálném čase. To je otočení založený a tak více pak jednoho hráče může mít cíl na to!

Grafika hry jsou tažená a cartoonish, ale moc hezký a oni jsou v 640x480 rozlišení. Každé město vy přijdete k nim potěšení pro oči a vy uvidíte mnoho animovaných detailů při dívající se skrz město nebo navštěvující jiná místa v tom. Zvuk na pozadí je milý středověký nápěv, hraní zlehka, nastavení nálady a ne- dostává otravný. Ovládací prvky jsou jednoduché, pro hru je plně myš ovládaný - a kdy já říkám myš operovala, vy uvidíte co já mám na mysli při otevření menu :).

Jestli vy máte v plánu stát se pirátem, já silně navrhuji vy praktikujete námořní bitvy (vybrat volbu při otevření menu), které dovoluje vám praktikovat útoky na městech nebo na širých moři (obě cestách vy budete bojovat s protější flotilou 5 lodí).

Bohužel nikdy nejsem neviděl příručku pro tuto hru, tak já mám pocit tam jsou ještě nějaké aspekty hry já nemám objevený, ale hra je poněkud intuitivní. Proto vy nebude nemáte žádné problémy dostávání počaté a vy budete zaujatý tím, které rozhodně bude motivovat, že vy zkusit to stále znovu. Ještě jak tam není žádná příručka, měl bys vždy pamatovat si , že nejdůležitější volby jsou ve vaší lodní kabině. Tam vy můžete kliknout na hruď (kde můžete změnit z pokojného obchodníka do krvežíznivého piráta). Kalendář pomůže vám skákat několik dnů (výběrem jak dlouho vy budete čekat v určité přístav), který je velmi užitečný pokud potřebujete dopravit lidi nebo čekat pro ně. Mapa je použitá pro navigaci (já říkat, že to je intuitivní hra), kde vy jednoduše vyberete přístav vy přejete si aby navštívili.

Zatímco v městě, které vy byste měli by si pamatovat aby navštívili hostinec, kde vy můžete najmout nebo střílet lidi pod vašimi příkazy. Vy můžete přikázat námořníky nebo sluhy (ale vy budete potřebovat aby vlastnili nějaký majetek předtím, než vy můžete najmout ty). Také hostinec je místo kde vy vyhovíte . ) jinými lidmi, kdo může pomoct vám velmi zlepšit váš status v královském dvoru Elisabeth. Obchodníci obvykle bude mít nějaký druh zvláštní nabídky pro vás, ale ti může být klamavý, protože možná budete muset koupit opravdu obrovský náklad ( velký pro vaši loď), tak vy potřebujete být opatrný na že. Loděnice je přirozeně místo kde vy můžete opravit vaši loď ( opotřebování plavby zanechá značku, tak budete muset vzít každou loď vy vlastní k loděnici docela pravidelně), ale aby jste mohli zahájit opravy, loď potřebuje beempty. To je kde skladiště může být užitečný (zvláště jestli nemůžeš vyprodat všechno z vašeho nákladu).

Zkrátka, tyto ručičky by měly pomoct vám dostat na cestě, ale jestli vy náhodou vlastníte příručku pro tuto hru, to by bylo dobře ceněný!

Dohromady Gloriana je hrdý pohled a složená zvuk historická směs strategie a simulace. To zaslouží si dobré známky a jestli vy jste fanoušek pirátů! měl bys rozhodně dát tomu jeď !

Hra ONLY bude pracovat s DosBox 0.70 nebo vyšší.