Ultimate Cards - náhled

Konečných karet, byla by od je to velmi jméno, zdá se, že bude znamenat že jeden mohl očekávat kartovou hru do konce všech kartových her.

...

Ghostbusters Recenze

Chtít zkusit nejlepší počítačovou hru já jsem vůbec kdy hrál? Zde to je - GHOSTBUSTERS!

OK, ok, ok... Já nyní já jsem zaujatost o této hře, ale to je ještě ohromná klasika těšila se z četnými fanoušky obou Ghostbusters licencovaného produktu a klasických počítačových her.

První rád bych vezme vás zpět do roku 1984. Já jsem byl ještě předškolní spratek v době a Ghostbusters film hrál v kinech (to nepřišlo našemu místnímu kinu vesnice, ale to bylo ukázané ve všech městech kolem mě). Opožděný v podzimu mých bratrech dostali náš rodinný první počítač ( dobrý starý C64) spolu s páskovou jednotkou (ale žádná ovládací páka). S počítačem mými bratry dostali také byli jediná počítačová hra on dokonce koupil právně (ti byl dny divokého C64 pirátství - zvláště v zemích jako Jugoslávie, kde počítačové hry jednoduše byly prodané). To bylo (ano, vy jste hádali to) GHOSTBUSTERS! Na minutách čekající na hru aby naložila titulní obrazovku nakonec se vysunula a počítačový hlas řekl Ghostbusters, mwahahahaha! Já jsem byl A fanoušek hry od té doby!

Já vím, to zazní jako, že I jsem jen chválit hru, ale tady je jedna věc která bude prokáže hru opravdu byla velký hit. Kromě C64 hra byla také portovala pro: Amstrad CPC, Apple II, Atari 8bitový, Atari 2600, MSX, NES, Sega Master systém, ZX Spectrum a toto verze dívá právě teď!

OK, PC verze je PC fotbalista, což znamená to nebylo chtěl být hraný v DOS. Ale to je ve skutečnosti dobrá věc, od té doby, co to měla daleko lepší grafiku a zní pak DOS založené hry měly tehdy. Dobře, to neudělá - uvádí řeč, ale to je asi jediný rozdíl mezi C64 hrou a tímto přístavem (OK, žlutí duchové by mohli být trochu menší - jestli opravdu chcete hledat na něčem hnidy).

Ale dost o mé výletech dolů paměťové uličce, pojďme mluvit o hře sám!

Jakmile vy vidíte no - ghost logo, uslyšíte důvěrně známý Ray Parker Jr.s Ghostbusters píseň a odhad co - to je karaoke čas jak vy můžete zpívat společně v tom. Trochu bílý hromotlucký míč ukáže skok všude po textech ukáže vám právě to, co zpívat a vy můžete projít celou písní (že myšlenka přeji si více filmu založených her budou užívat). Píseň může začít roztrpčit vy později, jak to jste opakování sebe skrz naskrz hlavní části hry (ale my budeme ostatně pozdější).

Další vy přejdete k tazateli. Tam jsou tři jednoduché otázky zde nanejvýš. Především vy potřebujete aby psali vaše jméno. Nezapomeněte jméno, které vy jste psali, protože dokonce když tato hra nemá šetřit rysy který jména stává se vámi a vy můžete použít to pokaždé když vy hraje hru. Teď jestli to je váš první čas na to hrát vy odpovíte k další otázce pravdivě a stav / stát vy jste nedostali bankovní účet (jestli vy nicméně jste hráli hru a jste měli víc peněz na konci toho pak vy jste začínali s, budete mít číslo účtu -to je psaní dobrého nápadu ti dolů). Protože nemáte číslo účtu banku dostane vás půjčku z $10.000 (jestli jste byla bys vaše vlastní číslo účtu vy byste dostali peněžní obnos, který vy jste měli na konci předchozí hry).

Toto význačný rys také dělá hru vysoce opakování, jak vy můžete zkusit a dostat více peněz z hry hře (a vy můžete vždy pokračovat z místa kde vy jste zanechali mimo naposledy). Nějaké dobré zprávy z C64 fanoušků, čísla účtu vy jste dostali se tam také budete pracovat na této verzi (tak jít a dostat vaše staré poznámky jestli vy máte nějaké), já nevím další systémy jako já nemám jsem nevyzkoušel to já sám. Také nějaké věci nemohou dokonce koupit poprvé, kdy vás hrajete hru (jako vysoce výkonný sportovní automobil).

S penězi vy máte, vy nyní potřebujete aby koupili auto. Tam jsou čtyři zvolit (ve skutečnosti jen tři na začátku - čtvrtý je ještě drahý pro vaši kapsu). Nezapomeněte levnější auto, pomalejší to je a to může nést menší vybavení (vy můžete vidět všechny čtyři auta stlačením SPACE následovaným vstoupit), tak vy opravdu potřebujete aby dívali se na hodnotu, kterou vy dostanete cenu.

Kdy vy vyberete auto vy potřebujete aby koupili vybavení. Jen jedna položka je požadované - TRAPS GHOST, oni jsou na druhých obrazovce (tam jsou třech obrazovkách s vybavením), ale já silně navrhuji vy koupíte návnadu ducha také. Pro bližší údaje se dívají na Ghostbusters hru vede v něco navíc.

Jak říkal předtím, než, nějaký věci dokonce nebudete schopní koupit, tak jen potom co vy úspěšně skončíte hru (pravděpodobně více pak jednou) budete schopný dostat co nejlepší vybavení. Uvažujte o tom jak RPG znakové upgrade, jen to, že vy musíte zlepšit z jednoho hry k dalšímu, ne během hry. To bylo jistě něco nového v době a ještě jsem neviděl jsem nebyl další hru která užívá taková systém (třebaže skutečné RPG hry mají možnost užívat znaky z jednoho hry v dalším - obvykle pokračováníchnebo hrách v stejných sériích).

A nyní skutečná hra začíná. Jestli doposud hra připomene vám nic filmu, nedělá si starosti, to by nemělo. Hra sám ve skutečnosti není založený na filmu vůbec. To nenásleduje spiknutí filmu, vy nejste hrací některý z filmových znaků (pokud vy se ne- stanete dát Petra Wenkman jak vaše jméno) a tam jsou dokonce nějaké nepřesnosti ve srovnání s filmem.

Jak to říká v první obrazovce kdy vy musíte dát vaším jménem, vy jste otevření Ghostbusters udělí právo ve vašem vlastním městě, tak vy ve skutečnosti jste stali se Ghostbusters a vy potřebujete aby běželi váš obchod úspěšně. Přirozeně vy tak chováte se k chytání duchů.

Na mapových obrazovce tam jsou 30 domech, ale jen 20 jsou aktivní ( 5 na každé straně obrazovky není aktivní). 18 z nich jsou domovy lidí kteří dostanou napadení duchy (kdy duch napadnou dům začínají blýskání červené), jeden je vaše velitelství (GHQ na spodu obrazovky) a na je v centrální Zuul. Jestli vy pamatujete si film, Zuul zámek-hlídač byl zlý duch který přiměl Danu Barretta, ne stavení. Zuul je finální umístění (jestli vy jste dost dobří vy budete povolená šance na to vstoupit Zuul a prosit zavřít interdimensional portál. Zuul jen začne blýskající červené kdy zámek a klíč oba přijedou tam (vy můžete vidět je posun náhodně napříč mapou (oni nemají žádný účinek na hře jinak).

Kdy toto stane se, že vy potřebujete aby měli víc peněz pak vy jste začínali s (tak hra je opravdu všechno o penězích).

Domy na mapě jsou všechny mírně rozdílné. Toto kromě být hezký dekorační účinek (to jen jde ukázat oni opravdu starali se o detailech tolik jak mohli by) také provedou hru sám. Jestli to je cihlový dům to bude moc snadnější aby vidělo a (nakonec) zachytit ducha, ale jestli zdi jsou hladké, budete mít těžké čas vidění malé štíhlejší.

Jak řekl, že Ghostbusters píseň od Ray Parker Jr. pokračovat v opakování sebe v pozadí. To je možná protože já jsem fanoušek, ale nikdy já jsem byl našel to znervózňujícímu. Zvuková kvalita je překvapivě dobrý, třebaže toto verze nemá žádnou řeč ( C64 verze zahrnula nějaká další krátká fráze nebo slova).

Tak jestli vy zeptáte se mě, tuto hru jistě zaslouží si nejvyšší značku a moje silné doporučení. Ne jen to, že to je ohromná hra, ale to je dokonce ohromný přístav. Porovnání to nějakým dalším hrám, kdy oni přenesli je z dalších strojů, tento opravdu je ohromný (s výjimkou chybějící hovorové části). A také já mám rád představu intermachine kompatibility (já mám na mysli čísla účtu - jen ověřte si, zda vy užíváte stejné jméno, jinak oni nepracují).

Starší verze měla kompatibilní problémy, jak obrazovky se třepotal hodně a nemohly vidět celou informaci vy jste potřebovali a tam byli dokonce joystickové problémy. Tak vy potřebujete DOSBOX 0.75 (kontroluje poslední verzi), ovládací páku a hodně volného času.

Nadto hra užívá následující nařízenou BOOT X:foldergbusters.img (X je pohon, který vy máte hru na a složka je přesná cesta k složce s hrou). Vy také budete potřebovat aby zpomalili hru k 240 cyklům (to může stále být trochu rychlý, ale jestli vy zpomalíte to nějakou další ovládací páku může vystartovat jednání a možná, že bys jste mohli skončit posun levý sám).

Toto hra je PC fotbalista, tak to nepracuje v DOS, proto vy budete potřebovat DOSBOX.

Rok vydaní: 1986

Vydali: Activision Publishing, Inc.