Skyroads
Skyroads - náhled

Skyroads je velmi stará arkáda. Tato hra není vůbec složitá, je to vesmírná 3D skákačka. Určil bych ji pro typ lidí, kteří rádi řeší problém

...

Gateway 2 - Homeworld Recenze

Ta léta prošla od té doby, co vy jste ušetřili lidskou rasu z jisté zkázy, ve Frederick Pohl- ovo Gateway. Nyní jste penziovaný, a s padesáti miliony dolarů ve vašem bankovním účtu vy máte málo dělat si starosti s. Ale právě tak vy jste velice vytížené užívání si vašeho důchodu obrovský objekt se vynoří odnikud a usadí se vedle Pluto. To okamžitě nazvalo artefakt protože to má teoretizoval že to je Heechee kosmická loď. To je moc daleko říct pro jisté, ačkoli, tak UN rozhodne se odeslat kosmickou loď nesoucí velvyslance v zkoumat. Hádejte co; nejsi že velvyslanec, ale vy jste vyzvaní aby instruovali velvyslance před odjezdem. Bohužel sekta teroristů napadne vy před rozpravou můžete konat se a vy jste přinucení uniknout do lodi připsala aby vzala velvyslance v artefaktu. Start...to je kde vaše dobrodružství začíná.

Legenda zábavní Gateway 2: Homeworld byl uvolněný v roce 1993 a hodně zvedne příběh kde to skončilo v první, který je si jistý, že prosím všechny fanoušci originálu. A nejená kvalita děje rovná se že první hry, to překračuje to zdaleka. Jako u první hry, Gateway 2 je založen na Frederick Pohl- ovo Heechee Saga románech, ale tentokrát příběh je moc hlouběji, tak jestli vy jste cítili trochu prázdný po hrající první hře a dlouhý abyste zjistili více o Heechee, vy rozhodně budete chtít dostat vaše ruce na tento. Délka hry také zvýšila (která budou nutnost pro dělání příběhu hlouběji, protože první hra byla docela krátká), a jestli vy jste hráli první hru, možná, že bys mohl očekávat tento do konce v každou chvíli...ale to neudělá. To jen stále jdoucí, sací vy hlouběji a hlouběji do závažného děje. Zřejmě to dělá konec někdy, ale kdy to dělá nebudete stěžující si, že to bylo moc krátké, jako mnoho lidí dělalo s první hrou.

Rozhraní je excactly stejný jako v první Gateway, a je podobný s několika dalších legendy Ent. hry, jako Erik nehotové a Spellcasting série. Toto znamená, že to je v podstatě textová hra, ale že vy jste také přítomen s obrázky umístění vy aktuálně jste v a volba použít myš aby spojila slova spíše než píšící je. Tentokrát legenda vzala to trochu dále, ačkoli, jak grafika není již "zbytečná". V první Gateway, vy ne - ve skutečnosti nepotřebovat grafiku aby hrála hru, ale tento obsahuje hádanky které zahrnují grafiku, a kdy vy mluvíte s lidmi vy nyní dostanete fullscreen obraz o nich spolu s nějakými interakčními volbami aby vybraly si mezi, moc jako v pravidelných dobrodružných hrách, spíše než muset psát vaši otázku. Také, grafika nyní dokonce je lepší než v první hře, se spoustou nádherný cutscenes, která je si jistý, že prosím osoby kdo by obvykle mračíte se na slova "textové založené dobrodružství". To všechno pracuje velmi dobře, a pomáhá aby udělal tuto hru dokonce lépe než první.

Hudební strana hry také zlepší ohromně. To není žádné mistrovské dílo, a bledne trochu do pozadí, přece však daří se nastavit náladu hry. Toto může znít průměrný, ale skutečnost, že hudební prolínání do pozadí, téměř dělají vás zapomenout že to je tam, znamená, že to nevystupuje z otravné cesty. To je skutečný test hry hudby; necháte to nanebo otočení to mimo v zklamání, předtím, než to způsobuje vy zešílet? Gateway 2 povolení která testují. Gateway ne -. Dost řekl.

To by mělo být jasný do nynějška to Gateway 2: Homeworld byl zlepšený ve všech oblastech kde Gateway byly chybějící, ale a co Gateways silné stránky? Jsou oni ještě tam? Dobře, příběh hry je, jak uvedený, dokonce lépe než v první, ale Gateways skutečná silná stránka byla jeho vynikající hádanky, každý jednotlivý jeden s moc logickým řešením. Toto nemá změněné. Gateway 2 neuvádí jednotlivou hádanku která nemá logické řešení. Tam jsou také rady pro mnoho z hádanek, rozšiřovat skrz hru jestli vy jste všímaví. Toto znamená, že tam nejsou žádní kuplíř v hře kde vy musíte začnete náhodně použití objektů vy nosíte s objekty v gameworld. Udělený, vy můžete dělat že, ale vy byste dělali lépe začít placení pozornosti vašim okolím, a rozumně myslí si o problému vy čelíte. Proto hra není moc obtížný, dokud vy dáváte pozor a myslet o tom, co vy děláte, ale žádný příliš je to snadné.

Třebaže Gateway 2 je pokračování, vy ve skutečnosti nepotřebujete aby jste hráli první hru před hrající tímto. To je doporučený, nicméně od budete mít více základní znalosti tímto způsobem, a to přidá k zkušenosti příběhu. A kromě toho, první je houby dobrý, také. Toto jeden dostává mnoho pěti z pěti možný, pro být víc než vynikající pokračování, a zlepšování na všechny aspektech hry pěsti. Upřímně, já mám napilno aby našlo jednotlivou chybu v hře. Pokud něco, to by bylo že to nechá vás potřebný více, a od legendy žádné déle existuje neměla ve zvyku chodit tak pozdě třetí Gateway vůbec kdy bude udělané.

Příručka a hintbook jsou zahrnutá v herním archivu. Mělo by být poznamenané, že tato verze je plná cd verze hry, včetně všeho cutscenes (není žádné řeči, a tam nikdy nebyl).

Hra pracuje ve WinXP, ačkoli bez zvuku. To pracuje dobře v buď DOSBOX nebo VDMSOUND, tak kterýkoliv z těch je doporučený. Hra by měl být spuštěný z C:Gateway2 (jestli vy nemáte rád že můžete změnit to v legendě.ini soubor).

Vydali: Legend Entertainment Company