DarkSpyre
DarkSpyre - náhled

Computer-hrající hry role jsou můj favorit, z mých počátečních dnů Ultimy a čarodějnictví na Apple IIE tulákovi a Telenguard na TRS-80 Co

...

Eye of Horus Recenze

Recenze | Screeny


Já jsem vždy měl fascinaci se starověkým Egyptem a když jsem viděl oko Horusa na policích v počítačovém obchodu zpět na začátku 90- ovo, já jsem byl musel koupit to. Ve skutečnosti to bylo první POČÍTAČOVÁ HRA co jsem kdy koupil a ohlédnutí, já jsem tak rád já jsem dělal. Být užívaný pro platformní hry jako je extra Mario Bros, oko Horusa byl úplně jiná zkušenost ke mně, ačkoli.

Co vy byste neočekávali od takový starý titul, je jak oko Horusa se blíží platformnímu žánru v jeho vlastním způsobu. Téměř každá další platformní hra (zvláště pro PC) měla stejný klišééd myšlenky: hlavní hrdina s několika životy, chůzí ze zlevy dopravy, skákání na nepřátelích, do té doby, než on dosahuje další úroveň. Ale EOH vzal jinou cestu: cesta freeform zkoumání plus špetky dobrodružství.

Začněme vysvětlující hra: vy, Horus, vzbudit v hrobce se zdmi plný hieroglyfů které obživnout a útok vy kdy vy dostanou blízké. Váš cíl je aby přinesl Osirisa zpět k životu a porazí Setha, kdo také bydlí uvnitř této hrobky. Kusy z jeho těla jsou rozprostřené kolem hrobky kterou vy můžete najít zkoumáním, nález barva klíče aby operovaly výtahy a porážející hrozby po cestě.Chladná věc, ačkoli, je že když vy vytlačíte ' ' , vy můžete transformovat do sokola - vy bytosti Horusůva, Falcon God, toto by neměl přijít jak příliš velké překvapení.V - ův módu sokola ' , vy můžete létat kolem, střílení údery ohně v pohybujících se hieroglyfech které jsou vaše nemesis v této hře. Vy můžete také najít a zvednout objekty které může pomoct vám ve vašem hledání. To je kde dobrodružná část vstupuje - každý objekt má specifické použití ale zatímco příručka vysvětluje jeho starověký význam, jeho použití v hře je ztracena vám najít.

Další chladná část hry je cesta tam není žádné úrovně, jen místnosti v hrobce kterou vy můžete většinou navštívit v nelineární módě. Vy máte komory v hrobce které jsou spojená vzájemně s výtahy a každá výtah má barevný kód. sbíráním barevných klíčů, vy získáte přístup k více částí hrobky. Tam je mapa aby pomohla vám sledovat kam jít a kde vy jste ačkoli, tak vy se ne- neztratíte.

Ještě, zatímco EOH zkouší mnoho nového prvku, tam je mnoho problémů s hrou. Pro jeden, hieroglyfy jsou jediný nepřítel -kromě koncový šéfovský Seth - kterého vy budete čelit. Zatímco je tam mnoho druhů hieroglyfů, oni stále chovají se většinou stejní. Také, většina z nich respawn nekonečně - zřejmě toto přeruší hru z toho, být příliš snadný, ale to může také dostat vás frustrovaný kdy vy zpříčíte se, a muset jít mimo stejná oblast několikrát, braní poškození vy chcete vyhnout se.

Další problém je zvuk. Tam není žádný zvuk pro střílení - žádné zvukové efekty pro cokoli ve skutečnosti. Tam je PC reproduktorová hudba, která může dostat otravná po chvilce, a to je to. Žádná zvuková karta nebo Adlib podporuje také. To je trochu zklamání, dokonce pro hru z 1989.

Graficky, tato hra není to špatný pro jeho čas. Atmosféra egyptské hrobky je docela dobře obnovené.Mnoho zdobených zdí, sarkofágy, kamenné pilíře - to opravdu fungují dobře dát vás ' svou povahou ' .

Zatímco oko Horusa může být téměř dvě desetiletí starý, to byl jeden z mála platformních her které opravdu zkoušely nový přístup. Zatímco platformní žánr na konzolách stávaly se stojatý, EOH byly ochotný učit je novou věc nebo dva. Zatímco ne perfektní, to je ještě legrační výbuch, a hra já jsem miloval dlouho a nakonec jsem dokončil po hodně praxe. A upozornění ačkoli: snadný, to není.

Část 16 bitového kapesního kolektoru


Rok vydaní: 1989

Vydali: Dentons

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo