Ms. Pac-Man
Ms. Pac-Man - náhled

Pamatovat si jak v 60s tam byly všechny druhy špatných hrůzyplných filmů kde oni měli nevěsty monster a polovina se rozvedla téměř ovdově

...

Entombed Recenze

Já pamatuji si hraní CD verze pohřbených věků před a být nadšený kdy já jsem slyšel hlas-přes, protože jsem byl přesvědčený to byl hlas Grega McKanish, člena špičkové australské skalní skupiny Skyhooks. V této verzi hry tam nejsou žádná hlasy-přetisky nebo hudba, ale kouzlo stále zůstává - a tak dělá působivé digitální efekty. Pohřbený stal se klasickým australským hádankou/dobrodružstvím od jeho vydání v roce 1996, a kvůli jeho popularitě byla tam dvě další vydání zdokonalených verzí, oba na CD.

V toto první-osobě bodová-a-kliknutí hra, vy hrajete archeologa hledajícího artefakty v skryté, neprozkoumané jeskyni. Vy narazíte na cizí symbol na skalnatém povrchu, ale kdy vy naléháte na to, země otvírá a vy padnete uvnitř obrovského komplexu nádherných místností s mramorovými podlahami a zdmi ozdobenými obrovskými řezáními Slunce a hvězd. Hluboce pod zemí v tomto surrealistickém světě, vy také objevíte ďábelská bludiště, skryté pasti, příkopy, tunely, klenot- podobná katedrála a místnost která se zdá být vyřezaná z ledu a obsahuje Egyptian - like sarkofágy. Nicméně, dále vy zaboříte se uvnitř tohoto úžasného místa, vy začnete uvědomovat si, že to je vytvořené pokročilý civillization, ten, které by mohlo být starověký závod - nebo cizí jednoho.

Toto hra je inovativní a originál, se surrealistickou atmosférou který je zvětšená nádhernou,-vystopovanou grafikou paprsku a autentických zvukových efektů. Rozhraní je také neobvyklý, ale myslím si, že to zdvihá příliš mnoho prostoru, odcházející příliš málo místnosti aby dívala se na fantastické scény. Na spodním části právu obrazovky je šest malé boxy. Kdy vy držíte kurzor nad nimi, vy budete řečený jak každý může pomoct vám navigovat hru. První vy vyberete si bude úvod, který hraje krátké úvodní video které umožní vám zmocnit se neocenitelného žurnálu vy můžete kliknout na pro rady po cestě.Rozhraní také zahrnuje okno které obsahuje vaši 3 ' životů ' stejně jako ruka a oční ikony. Cokoli vy zvednete po cestě může být odkliknutý na oku - pro popis - a na ruce, umožňující že námitka proti tomu, být užívaná.Tam je také auto mapování význačný rys který označuje vaše umístění s malý ' x ' a sleduje umístění místností již má navštívený.

Některý z hádanek jsou neobvyklí a příjemný ale někteří jsou opakovaní a otravný. Před nějakými místnostmi mohou být vložený, pasti musí být odzbrojíte nebo vy ztratíte jeden z vašich tří životů. Ale dokonce kdy past hádanka pro specifickou místnost byla vyřešená, vy stále budete muset jít skrz tuto proceduru znovu kdy vy vrátíte se. Pro usnadnit život pro sebe, já navrhuji, že vy najdete jednu hádanku který je nejjednodušší aby řešila tam jsou asi tucet zvolit) a jen hrát ta jeden vždy. Hádanky resetují sebe, ale jen jednou; tak jednoduše rolovat skrz je dvakrát. Já jsem prohlédl si téměř každou rekapitulaci já jsem mohl najít aby dostal řešení, ale všechno opustil hráče k jeho/jejím vlastním zařízením.

Jestli poprvé, kdy vy hrajete hru nemůžeš slyšet žádné digitální zvukové efekty, kliknutí na herním konfiguračním boxu a potom na ikoně která je nazývaná digitálními zvukovými efekty. Jestli vy úspěšně jste otočili tuto volbu v, uslyšíte vhodný zvuk. V konfigurační obrazovce, vy můžete také změnit jas obrazovky.

Toto hra dělá vyžadovat nějaké myšlení schopnostnebo rekapitulace (nebo oba), ale to je velká legrace a plný překvapení a odměn pro vaši trvalost. Jestli vy příliš shledáváte toho obtížným zvládnout, já jsem zahrnul tahák v následech. Tyto podvody fungují jako já jsem zkoušel všichni z nich. Já hodnotím tuto návykovou a nádhernou hru čtyři.

Většina těchto starých her přijde s jedním technickou nesnází, a s pohřbenou klamavou částí stává se grafickým aspektem konfigurovaným správně. Ve Windows XP, nicméně toto problém je snadný řešit. Kliknutí na pravou klávesu na hře registruje (nazvaný pohřbeném.exe), pak vybere si - ův kompatibilní ' tabulátor.Vyberte náměstí které říká ' běžet v 256 barvách' a potom kliknout na ' OK'. Pak kliknutí na hře souboru znovu spustit hru. Potom co vy jste klikli na herní soubor, dialog box bude objevovat se rčení že to nebylo nainstalovaný k Program Manager.Jen kliknutí na ' pokračuje ' a vy budete schopen hrát hru. Program také umístí zkratku ve vašich Programu nabídkách souborech pro vás zpřístupnit příště.

Pro konfigurovat Windows 98 pro 256 barvy je trochu obtížnější.Za prvé, vy pravé kliknutí na desktopu a potom vybrat si ' Properties' a potom - ův nastavení- ův tabulátor.Změňte barvy k potřebnému množství a potom kliknout ' OK ' . Nyní jste sestavený aby hráli hru. Nesnáz vyvstává potom co vy jste opustili hru. Kdy hra je zavřený, vy budete nejpravděpodobnější potřeba k ručně zavřít pohřbený program.Udělat to, stisknout - ův Ctrl'/'Alt'/'Del' klíče k otevřít programového manažera.Kliknutí na ' pohřbený' a '' blízko u zavřít program jestli to je ještě otevřený. Pak jít do vašich nastavení podle popisu před a změnou zpět barvy čísla. Já také poradím vybrání aby restartovalo počítač potom co vy uděláte tuto změnu. Pro několik z nás kdo testoval hru, to by neběželo v buď DOS nebo DOSBOX.

Vydali: Blue Water Entertainment