Desert Strike
Desert Strike - náhled

Desert Strike: Return to the Gulf, známější spíše jako prosté Desert Strike, je střílečka "zastřel všechno co vyleze nahoře" a byla uvolňěna

...

Dylan Dog - Through the Looking Glass Recenze

Jako první, zde je nějaká informace o Dylan Dog. Dylan Dog je italské komické série hrůzy, ve kterém hlavní charakteristika je jakýsi " detektiv noční můry". Jeho vyšetřování jednají se širokým okruhem jevů, z paranormálních manifestací ošklivým sériovým vrahům. Komik (přinejmenším první 100 problémy, které byly udělané kdy tvůrce, Tiziano Sclavi, byl aktivní) je opravdu originál a bohatý na osobní myšlenky, filozofie, a citáty z dalších knih, komiksů, a filmy (pamatují si, že to byla in1986 - dávno před DVD érou). Všechno toto je zobrazený v chytrý a někdy básnická ne posraná nebo emo - like) cesta, ukazující opravdu zajímavý a hluboký světový názor. Dylan samotný je hluboký a multi --stranný znak, mít byl fyzicky napodobený po Rupert Everettovi z filmu "Another venkova", a pojmenoval po básníkovi Dylan Thomas. Bohužel, Dylan Dog široce je nedostupný vně Itálie, kromě nějakých překladů publikovaných komiksy temného koně. Sclavi, tvůrce sérií, také psaly nějaké knihy. Jeden z nich, "Dellamorte Dellamore" byl přizpůsobený do filmu od Michele Soavi. Anglický titul je " muž hřbitova". Sledujte to jestli vy jste zvědaví.

Po tomto dlouhý ale nezbytný úvod, dovolte mi, abych vám řekl o hře. Hra vezme ten titul z knihy komiksů #10 sérií, "Attraverso lo Specchio" (skrz zrcadlo), a titulní obrazovka odráží komickou krytovou stránku. Nicméně, hra nemá nic společného se že komik a říká totálně jiný příběh.

Spiknutí je jednoduchý: Jedna noc, profesor archeologie je zavražděný cizí a hroznou kreaturou která vyšla ze zrcadla v jeho domů. Profesor je dcera rozhodne se najmout Dylan Dog zkoumat hroznou smrt jejího otce. A tak hra začíná.

Hra je první osoba bodové-a-kliknutí dobrodružství. Hraní opravdu je snadné: Levé strana-kliknutí zkoumá objekt který myš směřuje k; právo-kliknutí dvakrát následovaný levým stranou-kliknutím kombinuje dva objektynebo jestli oba právo-kliknutí k dodání kdy jednotlivý objekt, působí společně to. Inventář a cestování a dialog volby jsou na spodní části obrazovky a práce právě jako objektů v hře.

Hra je zkonstruovaný ve velmi chytré cestě. To je možné permanentně se zpříčit protože vy jste zmeškali něco důležitého v přísném časovém přehledu hrynebo jednoduchým umírající, tak kdy toto stane se hru přináší vám zpět do poslední chvíle "kontrolní stanoviště". Tímto způsobem, herní potíž není pozměněný, a to nestává se zklamání nebo nemožné.

Všech Simulmondo- ovo her, Dylan Dog byl jediný které byli přeložené do angličtiny. Smutně, překlad je moc nízká kvalita, a někdy poškozuje atmosféru hry která je jinak vynikající, mít byly silně ovlivněný prací HP Lovecrafta.

Simulmondo také udělal další hry založené na Dylan Dog komických sériích. Oni byli cizí platformní- podobné hry udělaný pro PC a Amiga, a volně byl založen na příbězích knih komiksů které byly prodávat se za nízké ceny v novinových stáncích. Společnost také udělala další podobné platformy založené na dalších znacích knihy komiksů jako Spiderman, Diabolik, Nathan nikdy, a jiní.

Jestli váš antivirus zjistí nějaké problémy s několika souborů v archivu, prosím ignorujte to a nepanikařte. My jsme testovali několik originálních archivů a všichni z nich byli ukázaní pozitivní v několika antivirusech. Většina z nich nezjistí cokoli, tak my myslíme problém leží v nějakých starých DOS souborech které těch specifických antivirusech se zmýlily pro malware/trojského koně. Materiál je úplně neškodný.

Tam jsou dvě části rozdělený ve dvou složkách. To znamená, že vy máte dva provozovat hru s Main1.exe nebo Main2.exe. Samozřejmě, měl bys běžet Main2.exe jen potom co vy jste dokončili první část s Main1.exe. Kdy ochrana proti kopírování zdá se, po úvodu, kliknout na šípy aby dokončily linku která má stejné první dva symboly, jak ukázaná v obrazech pojmenovaných Codici_1 nebo Codici_2, našly v herních složkách.

Vydali: Simulmondo