Adventures of Willy Beamish, The - náhled

Já jsem opravdu velký fanoušek této hry; Myslím si, že většinu lidí které vychutnávat sierra hry také by užilo si to. Toto hra hraje Will

...

Donkey Recenze

Úvod... Osel je základní shora dolů reakční hra.

Řekni mi příběh... Vy jste křižující ve vašich sportovních automobilech kdy malá-užívaná, mrtvá-přímá polní cesta náhle stává se zamořený osly.

Stejná procedura jak každým rokem?... Vy jste ve vašem autě blízko spodní části obrazovky, a cesta roluje skrz vrchol--spodní části s osly náhodně postavením na své uličkách v rovnajících se vzdálenostech. Kdy osel jeví se ve vaší straně vozovkách, vy přejdete na další. Pokaždé když vy projdete osla, vy pohybujete trochu směrem k vrcholu, tak čas odpovědi se stávají postupně kratší. Po jedenácti oslech vy skórujete jeden bod a jsou nosníkoví zpět k vaší počáteční poloze, kde procedura začne znovu. vznikem trhlinkem odděleně oslem (a rozbíjející se oddělený váš drahocenný auto) vy odkážete hloupou rodinu s jedním bodem.

Oči a uši... Grafika je CGA, mód 4, palet #1, vysoký intenzita (vysoký fuchsin, vysoký modrozelená, horní bílá + vysoká čerň/tmavě šedý). Styl = vizuálně základní. Žádné zvuky kromě vnitřního mluvčího klepnou kdy vy přepnete uličky, a fanfára značky stejného původu kdy vy havarujete vy auto.

Po výstupu nyní vstup... přepínací uličky - mezerník (a téměř všechny další klíče) opustily -

transdukci Esc... A zábavný, akční-zabalený klasika, která dostane vrtání docela rychle. To je absurdní že tam není žádný cíl, ne dokonce highscore tabulka! Který by ušetřil dva body. Tak to je ONE bod! Doporučený pro chrpiny černá, ne doporučený pro hráči. Pro říct něco hezkého: Já ještě směji se od srdce pokaždé když já představuji si, že to je vždy stejný osel (v souladu s displejem), chtějící roztrpčit řidiče bytostí tolik rychlejší než jeho závodní vůz (jako želva a Hare, jestli znáte tuto bajku připsanou toAesop). Také, já mám rád skřítka osla, s jeho poněkud rozesmátá tváří (vypadá jako ALF, cizí životní tvoří se z TELEVIZNÍHO SERIÁLU, opravdu?).

Mimochodem... - to také znalo jak DONKEY.BAS - tak, to je ve skutečnosti hry pro ZNALOSTI, ale zde my máme zkompilovaný proveditelný - to je první MS - DOS hra - ...protože to je vyvinutý společně s MS-DOS jak demonstrace produktového-svázaného Microsoftu BASIC - vývojáři jsou Bill Gates, hoch z Microsoftu, a Neil Konzen, Apple - loving hoch z Microsoftu - oni seděli ve čtyřech ráno s prototypový IBM PC v zamčeném přístěnku v přes-tělo-teplotu místnosti, kvůli IBM'S utajení & bezpečí potřebuje a přístěnek je jediná uzamykatelná místnost oni měli - v roce 2001, Microsoft uvolnil trojrozměrného osla.NET, automobilová hra která demonstruje .NET Framwork a Visual Basic .NET - v oslovi .SÍŤ předpokládá se, že vy budete jste udeřili osly - osla zdá se být druh inspirace pro WIPOVU herní Drivey

In DOSBOX.CONF, pod [dosbox] odstavcem, změnit parametr po stroji= cga. Toto dá vám pravdivé barvy ( pravá CGA paleta) v každém případě.

Rok vydaní: 1981

Vydali: Microsoft