Goonies, The - náhled

Dělá někdo pamatovat si albatrosy?Neřeknu to byl můj favorit 80s film, ale líbilo se mi to nicméně.

Dobře, tady je hra založený na

...

Death Knights of Krynn Recenze

Toto hra je druhá část theKrynn trilogie a vyšla rok po první části, tak neočekává smrt rytíře Krynn být moc odlišný od jeho předchůdce.

Druhá kampaň Krynn sérií začíná mírně severozápadně od prvního setu. Jak hrdinové Ansalon, vy jste pozvaní aby pili a veselit se na večírku v základně dobrý, Gargath. S Dragonlance se kterým vy jste ušetřili síly dobrý vystavený, něco zdá se pochybné. Brzo vy objevíte tmavé královnu Takhisis- ovo oblíbence jsou ještě relenquish jejich zlému držení na Ansalon. S mrtvým Sir Karlem a zlý obávaný Wolf na vašich podpatkách, musíte zabránit Rodu vševědoucnosti z pádu do Soth- ovo rukou.

Jak Lord Soth přiměje se známý, stále více Undead vytřeští nahoru z všude. Zlo zdá se vždy obléhat jediné bezpečné útočiště Gargath, a draci začnou zaútočení na vás na náhodných setkáních. Bohužel, protože Karl ukradl Dragonlance tyto draky budou obtížnější aby porazili než moc mladších draků vítězů Krynn. Tam jsou vesnice bláznivý Dwarves, vesnice Undead starostky lich, a vysněný obchodník.

Ale nejprve, vy znovu potřebujete aby vybudovali vaši stranu. A hezký význačný rys které mnoho RPG her je volba aby importovala znaky z předchozích dosazení, a toto není žádnou výjimkou; vy můžete převést vaši stranu z první hry, vítězové Krynn nebo začne nové znaky. Cesta, který vy vytvoříte nové znaky zůstává stejná - jako první, vy vyberete si závod, pohlaví, sociální postavení a postoj znak. Další, vy usnesete se na atributy znak má. Vy nedostanete se do přiřadit body, ale vy můžete pokračovat v opakování náhodné rozdělení do té doby, než vy jste spokojení s atributy vygenerovaly (vy rozumět, co já mám na mysli kdy vy začnete hru). Vy děláte, nicméně se dostanete do vybrat si vzhledy znaku. Znaky jsou ikony které vy vidíte zatímco v bojovém módu a vy můžete rozhodnout o jejich vzhledech kombinováním nějakého standardu pre - made vypadají a přidělení barvy jim). To je veselá zábava, ale docela zbytečný význačný rys. To jen pomáhá Vám rozlišovat vaše vlastní muže snadněji během boje.

Vy můžete vytvořit tak mnoho znaků jak vy chcete, ale vy můžete jen vybrat až do šesti (třebaže jeden je dost). Já navrhuji, že vy uděláte vaši stranu tak velký jak je to možné, protože to dělá věc v bojích jestli vy jste samotní nebo vy máte nějaké kamarády aby pomohli vám bojovat s oponenty.

Vy můžete vytvořit tak mnoho znaků jak vy chcete, ale vy můžete jen vybrat až do šesti (třebaže jeden je dost). Já navrhuji, že vy uděláte vaši stranu tak velký jako možný, protože to dělá věc v bojích jestli vy jste samotní nebo vy máte nějaké kamarády aby pomohli vám bojovat s nepřítelem.

Kdy dobrodružství začíná, že vy začnete v docela malém místě, kde velitel vysvětluje situaci pro vás. Brzy po opouštějící tábor vy jste zapojení do prvního boje. Po vítězném boji (jestli vy ztratíte to nevadí v každém případě) vy dostanete nějaké kořisti války a straníci dostat důležité zkušenost body.

Jako u nejvíce RPGS, více podotýká vaše znaky měly, silnější oni jsou! V závislosti na vašich volbách na začátku hry, oni také mají jiné schopnosti které hodí se (z použití kouzla, ke kradení schopnosti - ale pamatuje si, jestliže zvolíte vaše znak aby byl zákonné, nemůžeš opravdu očekávat, že on bude krást!)

občas vy budete potřebovat aby odpočívali. Jestli vy jste v osídlení to je docela snadný (vy jednoduše jdete do hostince), jinak vy potřebujete aby nastavili tábor nejprve. Tam jsou také další budovy v osídleních kde vy můžete koupit, obchod, učí se / dozvědět se, získávat zprávy, a tak dále

Jak vidíte, hra je více nebo méně stejný jako jeho předchůdce. Umění vypadá o něco lepší (zřejmě oni dali více práce do toho), ale ještě vyznačuje se stejnou grafiku. Zvuk nemá změněný moc také, tak základním způsobem vy dostanete stejnou hru, s jiným příběhem a možnost importovat znaky. Hra je ještě příjemný, více nebo méně právě jen otřená nahoru verze první hry - s několika jiný plete během hry.

Hra uvádí otázky ochrany proti kopírování. Vy můžete najít odpovědi k nim v žurnálu, který je také příručka k hře.

Část kobek & Dragons her sérií

Vydali: Strategic Simulations, Inc.