Den D: Začátek konce, je -založená válečná hra času ve kterém hráč má příležitost k tomu, objevit se vítězný jak buď Allied nebo osa síly. V hlavní, již vygenerovaný, kampaně které začnou v středním 1944s, hra pokrývá časový interval z Normandské invaze k pádu Berlína. Vy vyberete si kterou armádu, kterou vy chcete ovládat a hrát první housle v souladu s přednastavenými vítězstvím podmínkami, jako jsou chytající města nebo vítězné bitvy. Tam jsou dva hlavní režimy hry která doplněk navzájem a vede k celkovému realistickému pohledu na začátku konce WWII. První mód je otáčecí-založený, volební-rovný hra kde vaše armáda je manévrův napříč západní Evropou aby získala polohovou sílu. Kdy bitvy vyskytují se hru vypínače k mikro Miniatures módu, který zaměřuje se na specifickou bitvu. To je komplex, inovativní a, podle mého mínění buď podceněná hra nebo věnovaný jistému typu hráčů jako já sám kdo rád udělat dlouhodobé strategie a mít plnou kontrolu na bojišti oni hrají. Já tvrdím to protože ne každý hráč vychutnává dlouhé hry kdy všechno vy děláte posouvá se vaše četné jednotky kolem (v obou režimech). Patience a pracnost je cena za dokončení této hry, nicméně jak je řekla předtím, než, tam jsou takoví hráči kteří mohou dopustit se sebe k tomuto dlouhému úkolu a pobavit se. Přesto, k produktu SSI 1994- ovo to je koncepce je opravdu hluboký jeden. Pokud jde o grafiku v této hře, dobře, není divu a neoslňove v žádném aspektu; nicméně, to ukazuje všechno, co vás chcete vidět v docela příjemném způsobu. Já mám na mysli, kdy vy hrajete tuto hru, vy SEE že vy hrajete vojenskou hru. Zvuk. Já jsem slyšel nikdy to. Hra dělá mít zvukové soubory a vy můžete hrát je nezávisle na winamp si pokud přejete ale já jsem nemohl udělat hudební dílo během hry. Jestli vy máte zájem tam jsou zvuky jako výbuchy, exploze, motor nákladního automobilu hučení a podobný, ale hezkých pár celkově. Já jsem hrál tuto hru na mém 15 letý procent a 5 letý procent. Pozdější ne hrát cokoliv o kursu, ale co IS trochu otravné je skutečnost, že starý procent nemohla hrát také. Tak, na závěr, jeden může tvrdit že tato hra nemá žádnou zvuk nebo hudbu. Hlavní rys této hry je možný změnit téměř cokoli v hře. Toto míní dvě věci. Nejprve, kdy vy ve skutečnosti začnete hru - všechny výchozí polohy jsou vygenerovaní v žádném případě - vy můžete si hrát s vítězstvím podmínkami, vedoucí osobnosti, různá zásoba a AI volby a několik dalších položek. Co je ještě lépe, můžete změnit tyto nastavení v každou chvíli během hry! Sekunda, před začínající hrou vy můžete buď vybrat si před - vygenerovaná scénář nebo hra se začínáním armád trochu. Vy můžete pohybovat rozděleními obou stran nějakému /každému /žádnému náměstí mapy, přidat nebo odstranit množství infinitivu dělení. Vy můžete jednoduše hrát boha v celém divadle války. Nezmiňovat se možnost si vybrat žádné datum aby začalo od. Toto dovoluje hráč s dost trpělivosti a čas na to vytvořit bojiště jeho/jejích snu. Nicméně tam jsou omezení jako max divizní počítat do nějaké /každé /žádné strany (asi 350), aktuální zbraně a vojskový vlastnosti ale popsané výše možnosti dají jeden hrozný nástroj aby manipuloval. Jestli vy změníte žádnou začínání mapu vy nejste omezení na užívat provádění změn metod první volby (začínající před - vygenerovaná situace). Jako já jsem uvedl nahoře, kdokoliv, kdo by zkusil tuto hru a rád by hrála to do konce musí vědět že on nebo ona bude potřebovat trpělivost a čas investici. Ale nenamítáte - li hrající jednotlivý hráčský mód a mít čas na to manipulovat, kliknout kolem a plánu, dobře, měl bys vyzkoušet to.
Rok vydaní: 1994 Vydali: Impressions Games Obrazek:
|
|