Bandit Kings of Ancient China
Bandit Kings of Ancient China - náhled

V roce 1989, jediný rok po KOEI narodil se, králové bandity starověké Číny udeřila trh a začal strategickou revoluci. Jeho rozhraní by se

...

Curse of Enchantia Recenze

Předtím než vy stáhne tuto hru, já by mělo zmínit se o tom, že toto není vaše průměrné dobrodružství. To je těžké zjistit, jestli tuto hru je platformní hra s dobrodružnými elementynebo dobrodružnou hrou s platformními elementy. Cokoliv to je, to neudělá uspěje v dělání buď rozdělit se moc veselé zábavy aby hrála. Toto hra budou nejlepší popsaný jak je jako závratné hry uváděný pod částí arkády místa, s pokusem o Pratchettian humor.

Děj je jednoduchý: Vy jste chlapec, který dostává přepnutý do země fantazie Enchantia, sloužit jako přísada v dávce nějaké hříšné čarodějnice. Velice Tolstoy, já vím. Vy začnete pověšení obráceně v středověkévypadající buňce se žádnými prostředky úniku. Co dělá? Vy křičíte o pomoc, samozřejmě. A stráž vstupuje, říká vám, aby zavřel hubu, a jde vycouvá, hned po padání klíče jen ve vašem dosahu. To je místo, kde vaše dobrodružství ve světě Enchantia začíná. Vy budete cestovat ze spodu oceánu jeskyním, k okraji světa, a k ledovému paláci, a vy se setkáte se všemi druhy cizích monster - to je, jestli vy uděláte to skrz legrační hádanky!

Jako první: nemůžeš zemřít. Toto druh provedení platformy se rozdělí zbytečný způsob přidávající hloupých smrti-animací. Ty animace jsou docela zábavná, pravděpodobně nejzábavnější část celé hry, protože tam není žádný dialog. Co je to? Ano, vy čtete správně, není žádný dialog v této dobrodružné hře. Všechny konverzace jsou udělal, že my text balony (myslet Simsa, jen bez jejich hloupého jazyka). Jak udělá ten rouhačský výmysl pracovat, vy ptáte se mě? Dobře, já dám vám příklad. Zatímco vy jste na spodu oceánu, nosící akvárium tak vy můžete dýchat, vy potřebujete novou zásobu vzduchu pro vaše akvárium. Naštěstí pro vás, ryba poblíž nastavila obchod který dává kyslíkovou nádrž nějakému /každému /žádnému hloupému člověkovi který stane se vypadnout z oblohy. Na oplátku, musíte dát tomuto podnikání rybu jeden červ.

Toto celá konverzace je sečtený nahoru v jedné hovorové bublině zobrazující kyslíkovou nádrž ikonu = ikonu červa. Po tomto, ryba odplave, opouštějící scénu prázdnou znovu. Po tom vy uvíznete v skákání přes škebli nebo dloubajícího se žraloka se strčením dobytku v právě tom času.

To je všechno moc hloupý a má malé množství humoru v tom, ale nějaké /každé /žádné smíchy které mohly by být vytvořené těmito situacemi byly na mizině propastným řídicím systémem. Jako první, vy musíte směrem k objektu, který vy přejete si aby působili společně; nejste - li, počítač bude jednat jako kdyby objekt není tam.Často vy ne- dokonce upozornění vy můžete působit společně objekt (například zeď), tak vy skončíte chůzi kolem místnosti tlačící - ův vypadat - ův klávesu. Kdy vy vyřešíte které dva objekty šly spolu, budete mít těžký čas vysvětlující k počítači přesně to, co vy chcete dělat.To je vše ikona-založený, ale tam není jen hlavní ' užívací ' knoflík:stlačení - ův užívací klávesa předkládá celý seznam nových knoflíků v rozsahu od ' zájmové skupiny k ' hodit.Právě když vy si myslíte logická rizika textových dobrodružství byla pryč udělaný s - ův novými ' ikonou-založenými rozhraními, prokletí Enchantia objevuje se a dobírá si váš mozek do zkoušení všech druhů kombinací, jen tak , že počítač rozumí youwant hodit minci do pramenu. Toto stává se ještě víc zklamání kdy vy zjistíte že vaše příkazy nepracovaly protože vy jste nebyli směrem k objektu vy jste přáli aby působili společně přesně v pravém úhlu. Tak hádanky, které jsou již totálně nelogické, stanu se ještě obtížnější kvůli těmto chudý - odvážit se já říkám propastné - ovládací prvky.

"ale, " vy zeptáte se, "je tam nic dobrého o této hře?" Enchantia není špatná hra, já budu připouštět. Mohlo by jste vynikající hru, míchání dobrodružství a arkádových elementů ve vtipném vesmíru. Grafika jsou hezká a malebný, a animace mají cenu pochechtávání. Nicméně, všechno toto stává se extrémně nudný aby hrál kvůli strašným ovládacím prvkům a otravnému, opakovanému zvukovému doprovodu.

Já vyzývám vás k tomu, abyste dali této hře zkouška; možná vy najdete ovládací prvky snadnější než já jsem dělal, v takovém případě vy pravděpodobně mít veselý zábavu čas hrající to.

Vydali: Core Design Ltd.