Crystal Maze, The Recenze

Já mám na mysli bez urážky mým sousedům napříč rybníkem, ale já jsem pomalu dospěji k závěru že britské herní přehlídky jsou organizovaná forma veřejného sadismu. Nejslabší spojení, koho Wants do Be milionář, velký bratr, a více jsou všech navržený k tomu, aby psychologicky strhnout soutěžící. Oni získají nejvíce obratně zlých hostitelů oni mohou najít a navrhovat úkoly které jsou buď blízko nemožných nebo důlních spoluhráči proti sobě navzájem v jemně nemorálních cestách. Ne že to je lepší zde v Americe s našimi faktory strachu a emočně hrubý Simon Cowells (třebaže, my dovážený jemu z Velké Británie příliš). Ale z větší části jeho je nový fenomén v Americe kde jak ve Velké Británii toto pokračovala po několik let. Názorný příklad, již v roce 1990 hra byla chápán to ukázalo se být neuvěřitelně populární během jeho 6 období běhů. To bylo nazvané křišťálové bludiště, a nyní vy můžete mít celé mučení TV herní přehlídky na vašem domácím počítači.

Já nechci vzbudit dojem že já ne - jsem nevychutnával hraní domácího zápasu. Nejhorší část byla byla opravdu jsem těšil se z jeho eklektických sérií výzev. Navzdory pocitu zneužívanému počítačem já jsem byl odhodlán udělat nájezdy obejití vyhrát hru. Protože já jsem nemohl najít FAQ pro tuto hru kdekoli já cítím nucený k psát rozsáhlejší recenzi než normálně zdát se zde. Můj cíl, přirozeně, je aby pomáhal jiným, kteří následuje. Jestli vy hrajete hru, prosím užívejte fóra a sdílet co vy učíte se / dozvědět se a společně my praskneme křišťálové bludiště!

Bod hry je aby sbíral čas krystaly. Vždy, když krystal kupuje vy 5 sekundy v křišťálové kopuli na konci her pro každý z vašich zbývajících týmových kamarádů aby prosili chytit tak mnoho zlatých lístků protože oni mohou, a vyhne se stříbru . Jestli vy skórujete celkem přes 100 (zlato minus stříbro) vy vyhrajete!

Tam jsou 4 zóny vy budete potřebovat návštěvě u sbírat čas krystaly před ježděním do křišťálové kopule; Azték, futuristický, středověký, a oceán. Každý je téma které bude změní hry, které vy hrajete. Také, tam jsou 4 hra druhy; Fyzický, školit, duševní, a záhada. Výběr pravého hráče k dělá pravý typ hry udělá hru snadnější nebo pilněji. Každý hráč má aspoň jednu sílu a já myslím, že já jsem našel síly ze všech znaků. Každý hráč také, zřejmě, má slabost, třebaže já jsem neudělal žádný pokus o dokumentovat ti. Vyberte si aspoň jeden z každého druhu před začínající zlepšit vaše šance. Od hráčů nemají vlastní jméno, jen náplň odvolává se na je kde jsou na mřížce:

Duševní

Physical

dovednostní

duševní

tajemná

dovednostní

Physical

dovednostní

Physical

dovednostní

záhada

duševní

neví jak hru distribuuje síly, je možné já minu roztříděný někoho. Ale dovednostní kategorie je nejdůležitější. Užívej někoho, kdo vypsali nahoře jak schopnost na některý z her levých a pravý bude vyměněný, dělání toho mnohem víc frustrující že normální.

Pak, kdy vybral si váš tým, kliknutí na druhém knoflíku na nižším právu začít hraní. Toto knoflík je obvykle co vy užíváte aby pokročili hru.Od teď v já budu jen volat tento - ův Ok ' knoflík, i když to nikdy opravdu říká, že. Vyberte si zónu aby začala.Pak kliknout na tom ' Ok ' knoflíku a vybrat si který hráče a kterého hra, kterou vy chcete hrát.Stiskněte - ův Ok ' klávesu aby pokročila znovu a hrát hru.Jestli vy vidíte kostky v nižší právu-většině knoflíkového počítače náhodně umožní výběr pro vás jestli vy tisknete to ale vy stále ještě bude poskytnete možnost aby měnila počítače volby před kliknutím ' Ok ' .

Při hrajících hrách drží vaše oko a ucho na hodinách. Kdy vy vidíte a slyšet tehdy téměř je venku být připravený aby unikl hře stlačením kontrolou a únikovým klíčem zároveň. (já jsem našel v DOSBOX pod XP tlačícím kontrolou pak únikem způsobuje XP chytit to a otevřít spouštěcí tlačítko, ale jestli vy jste tiskli únik pak ovládat hru chytí to a vy uniknete.)

zde je kompletní seznam her v každé zóně:

AZTEC

Physical skákající hra

voru - nějaké variace platformního skokana existuje v každém světě. V Azték vy jste přeskočíte posun vorů. Já jsem vyhrál tohoto platformního skokana většina ze všech platformních skokanů. Jestli vy přistanete na první vor jen držet dole skokový knoflík do té doby, než vy jste na druhé straně. Dotýkejte se vody a okamžitě být vykopnutý, žádný zamykací v.

Schopnost

zvrací bohy - Vy máte omezený počet koulí. Miřte peřei v sochách ústech a uvolnit koule v pravý čas tak jejich ústa blíží se k míči a oni zastaví posun. Jen 3 sochy aby zastavily, ale časové nastavení je obtížný. Jestli vy vyčerpáte zásobu koulí před časovačem běží vy automaticky ztratíte, žádný zamykací v. Vyberte si někoho se schopností v dovednostních hrách nebo levý a pravý bude obrácených!

Budujte pyramidu - chytíte míče v peřei jak oni pachinko dolů z vrchu. Jestli vy postrádáte vás také ztratit míč že vy jste chytili. Z tohoto důvodu tento je moc zklamání a jestli vy nemáte chycený dost dříve začnete dobíhající únik do vyhnout se zamykací v. Znovu, vy chcete někoho kdo je dobrý v dovednostních hrách.

Duševní

tvarový Sodoku - organizuje paluba tak aby žádná sloupec nebo řada má dva stejnou tvar nebo barvu. Pro přidat k potíži tam je prázdný bod který posunuje jak vy prosí řešit to. Být rychlý nebo budete muset znovu promyslet co vy jste udělali. Jestli vy neskončíte včas vy budete zamčený v. Trik je práci v úhlopříčkách. Dejte všechny tvary na jejich úhlopříčný, pak přerovnejte je barvou v další úhlopříčnou. Dejte poslední kus na místě a vy vyhrajete. Ale jako obyčejně, držet vaše oko na hodinách. To je snadné ztratit se a zamčený v. Solitér

oblázku - A trojúhelník drnů vytržených při golfu v písku s kameny vůbec až na jeden z nich. Skokové kameny aby odstranily je, vy vyhrajete kdy tam je jen jeden levý. Vy můžete praktikovat tento z hry snadno dost. Jestli vy dostanete se do bodu kde vy nemáte víc pohybů vy ztratíte ale nebýt zamčený v.

Tajemné

obrazové hledání - Mostu zón má jeden z těchto. Vy dostanete nápovědy a musíte najít co oni ukazují na.A záchytný bod ' takto skrývá na stěně ' znamená, že vy potřebujete aby klikli na zvířecí kůži na stěně. Odhad špatný a vy ztratíte čas. Běžet v nesprávný čas a vy jste zamčení v. Zde jsou ještě pár nápovědy aby pomohly vám :Vy jste našli malý klíč ' znamená kliknutí na malé hrudi na stole.dívat se pod nohama ' znamená kobereček na podlaze.

FUTURISTIC

Physical

platformní skokan - tento má nějaké moc rychlé sféry že jestli vy dotýkáte se, že vás zemřete. Časové nastavení je obtížný ale jestli vy dotýkáte se jich vy jednoduše ztratíte a nejsou zamčení v.

Schopnost

recyklove Electrons - A vysoké rozlišení (relativně) verze hry hada že vy pravděpodobně jste hráli stokrát. Jestli vy udeřili zeď nebo váš vlastní ocas vy budete ztratit, ale nebude zamčený v. Nicméně, jestli vy ne- sbírat všechny elektrony dříve běží únik do vyhne se zamykací v.

Duševní

světla ven - knoflíky vypnou nebo na světlech. Vyřešení jaká kombinace vytočí je všechny je trik. Je to velmi obtížný a vy obvykle skončíte jen náhodně udeření knoflíků doufání aby vidělo vzor. Já jsem vyhrál tento několikrát, ale to dívá se beznadějný jen únik tak vy nedostanete zamčený v.

Platonický Sequences - A hra Simon s počítačem. A sekvence barevných tvarů budou blikat a musíte kliknout na je v pořádku. Jestli vy postrádáte vás ztratíte ale nedostanete zamčený v.

Tajemné

černěné bludiště - naviguje váš token skrz bludiště, ale dát si pozor protože nepřátelské tokeny navigují bludiště příliš a vytáhne nahoru kouřovou clonu aby spletla vy. Ale vy můžete vejdete do temnoty bez problému a osvětlí cestu jak vy jdete. Ale jestli vy neodejdete včas vy jste zamčení v pokud vy neuniknete.

Obrazový hon - měl bys být obeznámen s tímto do nynějška. Tentokrát to má vesmírné téma.

MEDIVAL

Physical

Snakes na letadlech - (já jsem nemohl vzdorovat.) A platformní skokan s hady. To bere nějakou praxi ale jestli vy zaniknete dříve běží (pravděpodobně) nebudete zamčený v.

Schopnost

Pozor na vítr - kuše výstřel ven 4 cíle s omezeným počtem šípů. Vy rozhodně budete chtít někoho bude školit herní schopnost nebo ovládací prvky mohou být zvláštní. Jestli vy vyčerpáte zásobu šípů předtím než vy běžíte v nesprávný čas nebudete zamčený v. Užívej někoho kdo je uvedený nahoře pod schopností nebo levý a pravý bude obrácenou.

Duševní

magický čtverec - objedná číslo aby tvořilo stejnou sumu napříč, dolů a úhlopříčnou. To udělalo obtížnější od kusu bytost tečky ne skutečná čísla jako jeden je užívaná pro. Jestli vy selžete udělat to vy budete zamčený v. Níže je mřížka která bude pomáhat. Bez ohledu na cíl, najít nejnižší sečtený kus. Pak dát že jeden v bodu označeném A na mřížce dole. Další, najít kus jeden vyšší než to a dát to v B, a tak dále. Vy vyhrajete vždycky:F

A

H

G

E

C

B

I

D

7 dolů k 7 napříč - Re - shuffle tokeny aby hláskovaly slovní ' KRYSTAL.trik je aby učil se klouzat ten, který vy máte všude po (který může být udělaný v jednorázovém běhu časových základnách klouzáním poslední v souladu) abys mohl opřít jiní proti nim.

Tajemný

obrazový hon - stejný jako v aztécké zóně ale se středověkým tématem.

Kvíz - celé jmění pokladník se ptá vás slovní problémy. Ale být rychlý, protože čas má sklon být krátký. To je lepší aby hádalo špatně než vypustit čas běh. Tímto způsobem vy vyhnete se být uvězněné.

Physical

box

OCEAN skákání - boxů vy musíte skočit na nejde levý a pravý, jen nahoru a dolů. Čas vaše skoky aby přistály zatímco boxy jsou nad vodou. Ale nejste - li pečlivý vy budete přes skok. Jestli vy přistanete ve vodě dříve běží nebudete zamčený v.

Schopnost

jde prkno - Vy máte omezený počet prosí vést váš bod skrz zig-změnu směru při pohybu cik cak prkno. Bod bude stále se přistěhovat směr, který vy tisknete dokud nestlačíš v opačném směru. Jestli vy vyčerpáte zásobu šancí předtím než vy běžíte v nesprávný čas nebudete zamčený v.

Duševní

návěstní praporky - právě jako stará hra vy jste hráli jak děcko, vybrat si dvě karty a jestli oni rovnají se odstranit je, jestli oni předělají nevrátí je a pokračovat. Nikdy nejsem neztratil tento, ale já předpokládám jestli nemůžeš dělat to včas vy jste zavření v.

Posuvná hádanka - vy dostanete obraz že musíte oddělit dříve běží . Doposud vůbec kdy neviděl jsem tento příliš vydrápat se kam a vždy byl schopný udělal to včas kdokoli já vybere si.

Záhada

krystal je horko - A mřížka boxů jsou naservírován předtím než vy.Jak vy kliknete na box vy budete řečený jestli vy dostáváte blíž ke krystalu obvyklé ' teplejší'/- ůvchladnější' nápovědy. Každý odhad stojí nějaký čas. Jestli vy nenajdete krystal dříve běží váš hráč je zamčený v.

Malujte hon - právě jako v Azték a středověkém.

THE CRYSTAL DOME

to je poslední oblast vy navštívíte, bod celé hry. Vždy, když krystal, který vy sesbíral dáte každým volným hráči 5 sekundy aby chytily tak mnoho zlatých lístků jak je to možné, ale pamatuje si že každé stříbro tikalo, že vás chytíte počty proti Vám. FPS hraní škubnutí schopností jsou plus zde.

Protože každý znak ne zamčený v dostává šanci na to dostat vás zlaté lístky, každý zamčený v znaku je 5 podruhé počet krystalů vy máte menší čas na to lovit zlaté lístky. S tím na mysli vy můžete koupit lidi ze zamknou před.Kdykoli předtím než vy dostanete se do křišťálové kopule, při dívá se na krystaly vy jste vyhráli nebo kliknutím informační klávesa ( krystal s červený ' i ' na tom), tlačící šipce dolů, a kliknutí visací zámek vedle váš zamčený v znaku. Zpravidla, vy máte víc krystalů než lidi koupě ven získá vy čas.

- informací poskytnutou nahoře, a nějaká praxe, měl jsi docela šance v bití hry.

Poslední věc já chci zmínit se o je nastavení menu. Vy jdete na věc kliknutím na knoflík v nižším právu s TV na tom. Vy pak dostanete podnabídku s volbami které ovlivní, odshoru až dolů, zvukový, vstup, hra hra, a knoflík aby chránil vaše nastavení. Já vysoce navrhuji nastavení vašich vstupních voleb abyste víte jaké vaše klíče je definované jak. Standard (/,ZA a prostor) je trochu zvláštní.

Vrátit se do nabídek pro volbu parametrů a kliknout na herním zábavném knoflíku (ten, který vypadá jako čas krystal) a vy budete představené tři knoflíky a šoupátko. Klikněte první knoflík nalevo jestli chce hrát v praxi mód. Vy můžete zopakovat hry beze strachu z dostávání uvězněného které je fantastický způsob jak dostat dobré na ně. Bohužel tréninkový zápas opravdu nespočítat protože nemůžeš vstoupit do křišťálového bludiště v centru. Druhý a třetí knoflíky ovlivní nařízení, že vy automaticky navštívíte čtyři zóny, ve směru hodinových ručiček nebo proti směru hodinových ručiček. Šoupátko ovlivňuje potíž. Natož levý to je snadnější hra bude. Čím více šoupátka je doprava čím více to hraje jako skutečnou věc. 32 je standard.

Některý z věcí řekly zde jsou odráželi v příručce.txt soubor zahrnul v hře. Ale tato recenze by měla poskytnout vám více informací které bude dá začínajícímu hráči okraj

Vydali: Digital Jellyfish Design Ltd