Lord of the Rings Vol. I, The
Lord of the Rings Vol. I, The - náhled

J.R.R. Tolkien je pán za mnoha nejvíc prodávaných titulů umístěných v oblasti tohoto světa. Jeho nejslavnější jsou bez pochyby skřítka a

...

Crush! Deluxe Recenze

To by bylo klamný aby volalo tlačenici! Luxusní sportovní hra, protože to by připamatovala hry jako FIFA a NBA hry, které jsou založen na skutečných sportech. Rozdrťte! Luxusní je lépe popsaný jak otáčecí-založená strategická hra, založený na sportu který existuje v herním světě. (Nothing v hře naráží na to být hra v hře ačkoli. Který by udělal věci ještě víc matoucí.)

pravidla sportu jsou dost jednoduchý. Tam jsou 3 týmy s až do 9 hráčů každých. Hráči teleport na pole jedno po druhém a zkusí najít míč který je skrytý v 1 z 8 automatů. Jednou míč je nalezený, hráč musí nést to do cíle. Tým jehož hráč dosahuje cíl s míčem vítězí v. Tam odtud, věci rychle dostanou víc zkroucené. Pro začátek, 7 automaty které nemají míč jsou nekňuba-uvězněné. Silné elektrické pasti jsou rozptýlené kolem pole. Šeky jsou zlé a může vést k trvalé škodě nebo smrti. Hráči často plíží se vybavení a lživý-zbraně do arény aby zlepšila jejich šance. A přes to všechno vy můžete slyšet baseball rytmickou džezovou figuru, divoký na zdraví, a výkřiky pro párky v housce.

Pravidla hry jsou víc komplikovaná. Tam jsou 3 herní režimy: Výstava, turnaj, a liga. Hot - seat a online určený pro více hráčů jsou dostupní, v případě, že vy pneumatika počítačový rozporuplný A.I. V tyto všechny vás řídíte tým a jednat se všemi to to způsobuje: Vy můžete narýsovat hráče z 8 jiných druhů, každý s jinými statistickými výkazy a schopnostmi, tvořit váš tým a rezervy. Vy můžete koupit je nelegální vybavení v rozsahu od skákajících bot a posílených obrněných jednotek elektrickým rukavicím a explozivním pásům. Tam je dokonce RPG-STYLE dovednostní systém kde vy můžete koupit termostat zvýšení a schopnosti jak vaši hráči získají zkušenosti. Samozřejmě, delší vaši hráči hrají pro vás, více peněz, které oni požadují. Stres hrající takový vysoce riziková hra také udělá je náchylný k vyvíjení jistých slovních triků, jako je ochromující strach z bytosti popravit (které není nezarovnaný). Přirozeně, to je vaše práce aby držela pevné sevření na všem a vést vaše hráče vítězství na poli.

Jestli to zazní jako dost co dělat, které je protože to je. Herní největší slabost je že to nepomůže vám zde. Polní fáze má základní výuku ukázat vám, jak aby vykonávaly jisté akce a funkce nejrůznějších námitek na poli. Nicméně, jestli chcete znát jisté důležité věci, jako co schopnosti druhů ve skutečnosti dělají, hra neřekne vám. Toto může vést k hodně zmatek a soudu-a-chyby nejdříve. Jakmile vy nakonec dáte dohromady všechno a to kliká ačkoli, množství rysů stává se herní největší silou. Vy můžete snadno strávit dny uvažování jak budovat váš tým, jaké vybavení aby koupilo, jaké schopnosti vaše hráče by měli dostat, a tak dále.

Na druhé straně, toto vede k další slabosti: množství úsilí, které vy dali do managementu fáze může příležitostně cítit ztracené na poli fáze, zvláště jestli vy má běh smůly. Toto není aby neřeklo , že polní fáze je nijaký. Napomáhejte prémiím, pasti aby uhýbaly, a proměnná mapová uspořádání všechno poskytovat rozsáhlé příležitosti k Vám demonstrovat vaše taktiky.

Dohromady, rozdrtit! Luxusní dělá má své trhliny, ale kdy váš pečlivě organizovaný a trénovaný týmy rozdrtí opozici a přinést vám vítězství, spěch pýchy nenechává žádné pochyby že měly to cenu to. Já dám tuto hru 4.5/5.

Tam zdá se být dvě verze této hry. Starší byl uvolněný v roce 1995 a má několik rozdílů do této verze: - výstava a turnaj svitky bankovek jsou upevněné v 350K a 400K v tomto pořadí, namísto 600K nebo 900K pro oba režimy. - standardní týmová barva je červený namísto žlutý. - tam jsou přinejmenším dvě mapy které nejsou v této verzi. Nejste chybějící moc, ačkoli.

Mějte by pracovat bez štípnutí ve Win9x a XP. Běh hry ve virtuálním stroji může vyžadovat CPU škrtící program.

Pro běžet ve Vistě a Windows 7 bez barevné korupce, běžet tlačenici! Konfigurace a mění "barvu pozadí" černobílé. Pak píše následující dávkový soubor:

taskkill /f /im průzkumník.exe začátek /w tlačenice.exe začne průzkumníka.exe