Diamond Ball 3
Diamond Ball 3 - náhled

Diamond míč je dost jednoduchá hra tak já budu držet recenzi krátký a v bodu. Vy hrajete míč který, nečekaně, odrazí se nahoru a dolů. Vy

...

Bruce Lee Recenze

Jsem přesvědčen, že každý čte tuto recenzi již slyšela o Bruce Leeovi. To je jméno který je obvykle spojené s filmy bojového umění nebo jednoduchých bojových umění sami. Není divu , že průmysl hraní chtěl mít prospěch z této studny znát jméno. To byl Datasoft to dostalo myšlenku udělat hru oprávněného Bruce Leea. A hra byla velký hit! Jméno pomohlo hodně. Jen představit si jak to znělo kdy vy jste řekli tvým přátelům ve škole, vy hrajete Bruce Leeovu hru! To rozhodně znělo mnohem lepší pak říct, vy hrajete hromotlucké děti. ;)

nyní tato hra je jeden z dřívějších platformních akčních her. Hra je dost jednoduchý. Vy můžete běžet jste zanechali nebo pravý, lež na podlaze (toto dělá vás nezranitelný hity nepřátel), skoku (výstupu) nebo jste udeřili. Tam jsou dva hity vy můžete vykonávat. Vy můžete udeřit tiskový prostor při postavení ještě) nebo dělá letící kopnutí (tiskový prostor při posunu zanechal nebo pravý). Zatímco běží, šplhání a skákání všude vy potřebujete aby sbírali nějaké žhnutí objekty (nejsem si jist co oni by měl být). Sběrný je otevřít vás přechody k tomu, pokračovat dále na (příkladu: jakmile vy sbíráte všechno v první tři místnosti, dveře padací otevřou a vy můžete jít do podsvětí).

Tam jsou vypnuté kursové překážky na cestě. Tam jsou paprsky které zabít vás okamžitě, gejzír která dělají vás vypařovat se a tam jsou dvě chlapi pokus o zastavit vás. Tam je chladná dívající se nindža a tučný Sumo Wrestler. Začnou bití na vás jakmile oni mohou dosáhnout vás. Dávejte si pozor na Sumo hocha, on je silnější pak nindža a může vykonávat stejné dva pohyby jak vy. On je také tužší, tak vy budete potřebovat aby udeřili ho častěji k tomu, aby udělal jemu zmizet ale pamatovat si - předmět této hry není - zahnat tyto dva chlapy).

Dosud toto zazní jako docela průměrnou akční hru. Ještě tam je zkroucení k této hře. Hra podporuje čtyři jiné režimy hry! Hra podporuje až do tří hráčů!!! Vy můžete hrát v jednom nebo dva hráčském módu, kde řízení pomocí počítače oba oponenti a hráči berou otočení. Kdy jeden upouští život další začíná hraní. Ale vy můžete vybrat hráče aby ovládal oponenta! Toto by znamenalo, že vy jste Bruce Lee a tvůj přítel by ovládal Sumo hocha a prosit zastavit vás! Bohužel vy potřebujete ovládací páky pro tento mód!

Bohužel POČÍTAČOVÁ HRA je mnohem horší pak starší kapitán 64 verze byla! Kromě PC mluvčí zvuk a mírně horší grafika, hra také měla špatné rozhraní. Kdy vy tisknete klávesu aby šla dovnitř směru, vy budete stále běh v tom směr do té doby, než něco zastaví se vy (to je snadné zabít se tuto cestu).

Jsem dával přednost rozhodně C64 verzi této hry a já navrhuji, abyste vy podívali se na naši sesterskou stránku (Abandonia Reloaded), pro tam je Bruce Lee Remake. <- - (kliknutí na jménu aby šlo na věc) remake téměř je identický se starou C64 hrou.

Vyberte B volbu kdy vy jste požádán o monitorový typ. Vy potřebujete použít numerické klíče k hrát jinak nebudete schopnému skočit stranou), udeřit užívat prostor.

Vy budete potřebovat aby zpomalili všechno aby mohlo hrát tuto hru. Vy potřebujete aby nastavili DOSBOX asi 200 - 250 cyklům (vy děláte to stlačením ctrl+F11).

WARNING!!!: Pro dostat stejnou kvalitu screenshot, vy musíte měnit nastavení v DOSBOX.radte se soubor! Strojový typ by měl být změněný z VGA (standardu) do CGA. Vyberte složený (TV mód) na začátku hry).

Rok vydaní: 1987

Vydali: Datasoft, Inc.