Boppin, vyvinutý německými společností zlořečenými hračkami, je hra hádanky s rozdílem. A medvídek ukradl všechny monstra z počítačových her každého vesmíru protože on zvažuje je, aby bylo zlo. Vy hrajete znak arkády sebe, a nesmíš jen porážka řekla medvídek, ale také jeho manželka a jeho dítě (kdo má nevyléčitelné nutkání aby zmrzačilo a zabití každý kdo nastoupí do jeho cesty) při vymanění monster. Toto je udělané vytvořením vzorů bloků házením sirkárenských výřezů na ně. Teoreticky, ve skutečnosti nemusíte uvolnit žádná monstra, ale vy musíte vyčistit všechny bloky na rovinu pokračovat, a často tam je trik dělání tak, jako je některý z bloků byly součástí životního prostředínebo nastavit jak past. Vy můžete často utratit deset minut na úrovni před proveditelností touto, a stejný trik je skoro nikdy užívané dvakrát, dělání mnoha z úrovní docela obtížný, ale také držení hra, která je 160 úrovně dlouhá, z dostávání stará, ale ne entirelysuccessfully. Házející bloky mohou pustit se za pneumatika 20 úrovní nebo tak nějak. Hra také uvádí rovného editora který je relativně snadno použitelný, ale naprosté množství knoflíků a režimy mohou zdát se trochu skličující nejdříve. Grafika je rovnocenná s vaší průměrnou postranní-rolovací hrou hádanky, a umělecký styl je moc kresba, která udělá to docela překvapení kdy vy ztratí a váš znak táhne zbraň a střílí sebe. Toto může být cenzurovaný, samozřejmě, ale to ničí neobvyklou a příležitostně rušivou atmosféru hry (sestavený, možná, že bych přidala, zlořečeným hračkami logem, které je pobodaný a krvácející medvídek). Tam jsou obrovské množství jiných uměleckých stylů mezi úrovněmi, z podivného přírodního echnological tavení, chrámu-ish úrovním, úrovním které jsou načmárané na naplnit znovu papír v modrém inkoustu, a toto dává hře docela rozpojený pocit. Zvuk je rozumné kvality, třebaže trochu rozptýlený, a hudba je radostný a hodí se uměleckému stylu hry. Celkově, Boppin je dobrá hra. Dobrý, ale nic další než umění a příběh hry opravdu dává to nad jinými hrami hádanky, a mnoho jiných her hádanky jsou obojí víc vyzývavé a více zařazení. To může často být frustrující tvrdý a frustrující snadný, ale také klamně zklamání, a vývojáři šli dlouhou cestu aby dala hráči chytrý způsob jak řešit mnoho z hádanek. Proto, pokud se vám líbí přímý hry jež by vyžadovaly moc málo myšlenky, já bych hodnotil tuto hru 2, zatímco jestli vy vychutnáváte hry které dělat chtěly abys myslet, sledovat životní prostředí a jeho chování a přibírat čas než obvyklý tosolve problém, já bych hodnotil to 4. Proto, já udělím tuto hru průměrná značka z 3.
Rok vydaní: 1994 Vydali: Accursed Toys Obrazek:
|
|