Supaplex
Supaplex - náhled

Supaplex je velice stará logická hra, při níž musíte mít nejenom pod čepicí, ale také rychlé a hbité prsty. Vaším úkolem je posbírat všechny

...

Bobby Fischer Teaches Chess Recenze

Všichni milenci šachů venku jistě slyšely jméno Bobby Fischera. On byl USA pocit šachů, jediný Američan kdo mohl skutečný výzvu sovět ovládaný svět šachů po dobu studené války. Dokonce ti, kdo nemilovat nebo zábavné šachy mohly by slyšet o něm, protože on byl zapojený do skandálů (myslím si, že ještě on se nemůže vrátit do USA kvůli porušujícím sankcím uvalit na Jugoslávii, kterou on ignoroval a šel hrát v turnaji tam v každém případě) nebo knihami a filmy založenými na něm nebo přinejmenším využívající jeho jména.

Jak jméno hry navrhuje toto není o jeho životě (i když tam je krátký životopis zahrnul z knihy se stejným titulem), ale to je o hraní a zlepšování vaší šachové partie.

Na rozdíl od většiny šachových partií z 80s a 90s tato hra má velkou knihovnu Bobby- ovo skutečných her které vy můžete sledovat a vidět co on hrál a mohly dokonce přijít na to, proč. Hra také zahrnula lekce na obraně, zaútočení na, vítězství a tak dále.

Přirozeně jako u jiné šachové partie vy můžete také hrát hru sám. Vy můžete hrát proti lidský hráč nebo proti počítači (na různých úrovních potíže).

Teď já musím varovat vás, že když to říká začátečník, počítač bude opravdu hraje jak začátečník. To postačí úmyslně mnoho opravdu hloupých chyb. OK, já připouštím, že já jsem miloval šachy a hrály v nízkých hodnosti turnajích až do mého 15. roku, tak já by jsem mohl jsem byl kluka silnějšího oponenta pak váš pravidelný Joe, ale věřit mě, opravdu já nejsem všechen ten dobrý a všechny vážný hráč šachů mohl tlouct mě s jedním knighttied za zády. Ještě já jsem dařil se vyhrát proti všem úrovni začátečnického módu bez toho, mít nějaké potíže. To nebylo opravdu všechen ten veselá zábava (pokud vy nebudete chtít pocit bití počítače v šachách).

Kdy vy vybrané ne - začátečnické režimy situace dostává víc serózní ačkoli a měl bys začít použití vaší myslící čepice. Co se stane zde je že vy nastavili hodiny a hru podle v tom. Vy můžete mít počítač reagovat okamžitě nebo dát to čas přemýšlí a jak víte, počítače jsou rychlé myslící stroje). To je v tom bodě, kdy vy opravdu začnete hrající šachů.

Přirozeně vy můžete konfigurovat barvy paluby (ne příliš mnoho voleb ačkoli) a vy můžete vždy vzít zpátky pohyb (jakmile vy uvědomíte si jen co počítač měl v uložený pro vás při dělání který pohybujete pěti minut dříve). Vy můžete také vypnout zvuk (který já silně doporučuji). Zvuk hry je jen strašná (nic než otravná pípnutí), třebaže hra dělá mít nějaké dobré sondování zvukové soubory, které jsou hrané během lekcí šachů. Také prkna jsou 2D jen (s výjimkou lekcí a prohlížení Bobby- ovo her), ale nějaký /každý /žádný skutečný hráč šachů říká vám že 2D je preferovaný k 3D kde možná, že bys byly problémy vidění všech kusů. Zákrok a nákladové hry v běhu jde bez řečí opravdu, tak všichni standardní schopnosti jsou.

Ještě hra nabízí další ohromný význačný rys. Jestli vy provozujete AUTORSKOU KARTOTÉKU vy budete schopen vytvořit lekci šachů sebe. To je opravdu hezký význačný rys, vidění jak můžete stavět na již rozsáhlé bázi dat.

Vy budete potřebovat poslední verzi DOSBOX hrát hru, kvůli video kompatibilitě. Toto hra užívá VESA grafiku vysokých rozlišení a potřebuje NEW DOSBOX 0.71 běžet.

Vydali: Mission Studios

wolfff 30.11.2015 reaguj