Obitus
Obitus - náhled

Obitus je -hrající hra role uvolněné pro DOS již v roce 1991. Původně uvolněný pro Amigaa v 91 to bylo později portovalo SNES a za. Hra o

...

Black Monday Recenze

Scott Adams, nejlepší známý jeho kreslenými příběhy "Dilbertem, " vytvořila čerň v pondělí! již v roce 1987. V černém v pondělí!, vy jste akciový investor s $50,000 utratit, a objekt je udělat tolik peněz, jak možný koupením a prodeje akcií. Vy můžete koupit akcie od několika hlavních amerických společností, včetně kokakoly, US Steel, elektrická loď, americký Airlines, a RCA.

V černém v pondělí!, každé otočení je jeden pracovní den, tak jakmile vy skončíte nákup a prodej, vy uvidíte jaké zisky a ztráty společnosti vy investovaný do jste udělali od té doby, co vy jste udělali vaše obchody. Následkem toho, vy ztratíte akci Wall Streetu kde obchody jsou udělané stále a změny stavu zásob se stojí rychle zatímco trhy jsou otevřené. Černé v pondělí! nechá vás hrát si s několika lidí na stejném počítači, kde vy a vaši oponenti prosí většina vydělat peníze do konce simulace. Hráč 1 má výhodu v hře kde on nebo ona může přímo ovlivňovat ceny akcií povoláním velká množství akcií před dalšími hráči mohou vzít jejich otočení na stejném pracovním dni.

Jediná grafika v černi v pondělí! jsou obrázky New York City panoráma v noci kdy trh je zavřený, a Upper Manhattan od Liberty Island. Tam je také titulní obrazovka a grafy ukazování vývoje trhu. Bohužel, všechno je barevný v pěti barvách které ne- šly spolu vůbec: jasný růžový, jasně zelený, šedý, bílý, a černý. Toto kombinace barev je docela nepříjemný aby dívala se na. Tam jsou také žádná zvuky nebo hudba vůbec.

Černé v pondělí! je nikterak úplně přesná simulace Burzy cenných papírů v New Yorku, ale to je ohromný nástroj pro dostávající hlavní představu jak burzovní trh práce, a může být legrační hra aby hrála jednu hodinu nebo dva. Jediné opakování v černi v pondělí! je že je mohl zkusit nákup podíly na dalších společnostech v nových hrách, a tam je dost změny v hře která akciích ne vzestupu a pádu stejným způsobem ve dvou hrách.

Vydali: Starsoft Development Laboratories