Fox Ranger
Fox Ranger - náhled

Fox Ranger je strana rolování vesmírný střelec. To sdělení mohlo rekapitulovat celou hru. Já není nikdy ve skutečnosti viděl hru tak bez

...

Bionic Commando Recenze

To je konverze Capcom- ovo originálního arkády hitu z 1987. Hra měla pevnou grafiku, hezké nápěvy, rozmanití nepřátelé... Ale jeho hlavní postava byla bionická ruka vy můžete použít vykonávat různé akce - namísto skákání vy byste táhnuli se ruku aby dosáhla vyšší platformy a zvednout sebe nebo houpání na tom Tarzanůvovi-stylu. Ruka mohla také byla užívána pro udeřit nepřátele zpovzdálí nebo uchopit upgrade.Na negativní straně, nemohl skočit vůbec nebo střílet v jiném směru kromě vodorovně levý a pravém. Toto může udělat hru trochu klamavý a znervózňující, zvláště pro platformní fanoušky. Pro vyhnout se nepřátelským kulkám, vy potřebujete aby zvednout sebe použití ruky. Také, ruka nemůže být použitý k tomu, aby sestoupila, tak úrovně jsou navrženy jak více nebo méně stálé šplhání do té doby, než vy dosáhnete konce.

DOS Verze hry byla uvolněná o rok později, a ukazuje že Capcom nebyl příliš dobrý v převádění jejich her k DOS.Oni dělali lepší práci s bionickým komandem než s jejich dřívější konverzí Ghosts ' N ' Goblins ale to stále zanechává hodně aby byl požadovaný, protože nějaké zdánlivě nepatrné změny měly za následek velké rozdíly během hry.

Hra obsahuje mnoho trhlin, s nejdůležitější rozdílem bytostí ustoupení od rolovací herní oblasti a přepínání odrušovačům místo toho. Pro hrát hru tuto cestu, budete muset strávit nějaké čas memorování uspořádání platforem v další obrazovce udělat bezpečná přistání, ale to není příliš neznervózňující - přinejmenším ne tolik jak skutečnost, že obrazovky resetují vždycky. Nepřátelé se třou v stejný, předdeklarovaný pozice v obrazovce - jestli vy nememorujete ty místa také, možná, že bys mohl ztratit život jednoduše postavením v místě kde nepřítel se chystá třít se. Vy můžete houpat se vlevo a vpravo při pověšení s bionickou rukou, ale obrazovkový systém spolu s herními ovládacími prvky udělá to poněkud problematický (nezmiňovat se hrubý na oči).Nepřátelské' vzory chování jsou jednoduché a vy budete učit se / se dozvíte jak vyhnout se jim. Jediný rozdíl mezi jinými úrovněmi potíže je rychlost v které nepřátelé pohybují a střílet. Vaše bionická ruka opravdu neudeřit nepřátele a nemůže srazit je.

Grafika jsou pevná, zvažující herního věku. Hudba zahráje celé reproduktory a zachovává nápěvy z originálu.

Toto konverze je doporučený fanouškům arkády a platformních her, protože nahrazování skákání s použitím vaší bionické ruky stále je tak zájem jak to bylo tehdy. Dokonce rozvažování herní věk, je tam mnoho věci, které mohli by být dělané lépe, dělání toho nehodný pozitivní značky.

Hra pracuje dobře v DOSBOX, ale vy potřebujete aby nastavili moc nízké cykly.

Ovládací prvky: Numpad ovládá váš pohyb a Num 5 střílí zbraň."prostor", kombinovaný s numpad přímou řízeními vaší bionickou rukou.

Vydali: Capcom Co., Ltd.