Buffalo Bills Rodeo Games
Buffalo Bills Rodeo Games - náhled

Jméno hodně říká to všechno: V Buffalo Billovi- ovo rodeu hrách, vy jste mladý muž, který je součástí Buffalo Billa- ovo cestujícího rode

...

Altered Beast Recenze

Vy jste byli největší válečník vašeho času. Teď dcera Zeus byl unesený záhrobími, a s jeho silami, Zeus přinesl vám zpět k životu aby mohl vrátit jeho milované dítě. Společně s darem života, vy jste dostali shapeshifting schopnost vlkodlaka. Musíte spekulovat hluboký do oblasti mrtvý aby mohla dokončit vaši misi. Čas je krátký, a bohové jsou dívej se na váš každý pohyb.

To je možná jedno z nejdřívějších počítačové hry co jsem kdy zkoušel, a to je oba obtížná a veselá zábava. Ovládací prvky mohou být nešikovný nejdříve, ale ne na dlouhou dobu. Vy pohybujete s kurzorovými klávesami, úderem s prostorem, a kopnutí s vstupem. Každé monstrum bude vyžadovat jinou techniku aby byl zbitý. Například, nejlepší způsob jak zabít skákající vlky bude aby přikrčili se a vykopnout ve vzduchu. Tyto vlci jsou také zdroj váš shapeshifting: Modří vlci uvolní kouli která zvětšuje vaše síly. Sbírejte tři z těchto a vy dosáhnete Crinos stavu / státu (polovičního člověka, poloviční vlka - formy válečníka). V tomto tvaru, budete mít úžasně silné útoky: Prostor bude střílet ohnivé koule směrem k vašemu nepříteli, zatímco vstup způsobí vy účtovat směrem k nepříteli divoce.

Na konci každé úrovně, budete muset bojovat se šéfem. Vy budete potřebovat aby porazili tyto šéfy různým způsobem. Nezapomeněte vždy studujte šéfa a učit se / dozvíte se jeho útočný vzor. Najděte jeho slabost a využívejte to.

Byl bych dané tyto hra 4 body, ale jen kvůli sentimentálním důvodům. Já strávil mnoho hodin hrající této hry za mého mládí, a já mám jen dobré vzpomínky z tohoto času. Nicméně, kdy já prosím dívat se na hru ve vážném způsobu, já musím dát tomu 3 body za to, že jsou průměr v každém aspektu. Toto by nemělo odložit vás z vyzkoušení hry, ačkoli. Já bych neumístil to na místo jestli já ne - jsem nepovažoval to hodnotné. Doufejme vy si užijete to tolik jak já jsem dělal.

Vydali: SEGA Entertainment, Inc.