Tristan Pinball
Tristan Pinball - náhled

PINBALL pevného fáze Tristana od Amtex, je... Dobře to je tivoli jak my všichni můžeme hádat. A hra je z 1991/1992 a první obraz který ob

...

1830 Railroads & Robber Barons Recenze

1830: Železnice & loupeživí rytířové je otáčecí-založená hra, kde cíl je aby stal se nejúspěšnějším stavitelem železnice v severovýchodní Americe. To založený na Avalonovi Hill- ovo stolní hře stejného jména.

Vy začnete s výběrem znak aby hrál jak a nastavení úrovně potíže. Tam jsou čtyři úrovně potíže, a můžete si vybrat zavolat k sobě k pěti počítačovým oponentům. Vy pak potřebujete aby rozhodli se kdo vlastní co - toto je udělané nabídkou za šest privátních společností kteří vlastní zemi. Jednou tyto byl rozdělený nahoru, vy můžete začít kupovat podíly na společnostech železnice. Jakmile vy vlastní šest podílů na společnosti to může začít operování, tak ověřte si, zda vy koupíte dost podílů na jednom společnosti spíše než nákupu jednoho podílu na každé společnosti.

Vy pak přesunete se do první operační kulatí. Zde vy můžete laická dráha hexadecimální na mapu nebo modifikovat existující . Vy můžete také koupit vlaky, nabídku pro privátní společnosti, které vy ne- vlastnit a umístit stanice. Když jste jednou vlak hra bude automaticky přiřadí to do většiny výnosné cesty tak nemusíte dělat si starosti s vypracováním to. Po operování kole tam je akcie kulatý kdy vy vrátíte se do burzovního trhu aby koupil a prodat akcie. To je kde vy uděláte vaše vlastní peníze, tak koupit a prodat pečlivě. Tyto akciové okruhy dostanou dále odděleně jak hra pokračuje.

Hra končí kdy magnát nebo banka zbankrotuje. V tomto bodě každý člověk sečítá jejich aktiva a vítěz je deklarovaný.

1830 je jedním z nejlepších boardgame konverzí jsem kdy viděl. To může držet vás jste bavili po dobu několika hodin. Já jsem slyšel pověsti těch - hour her tohoto, ačkoli já ztratím snadno během první hodiny! Já bych doporučoval zkoumání určený pro více hráčů volbu jak já jsem byl našel to veselou zábavu já sám, ale kvůli extrémně dobru AI další lidský hráč pravděpodobně dá vám lepší šanci na dobrou hru, zvlášť když vy jste noví v tom.

Ochrana proti kopírování bypass:

Poprvé, kdy vy hrajete, vy budete pobízený aby vyhledali slovo v příručce po prvním kole akciového nákupu je kompletní. Prostě tiskový vstup aby obešel všechny ochranné verifikaci výzvy. Příručka tvrdí: (po verifikaci)... vy nikdy nebudete potřebovat aby dělali si starosti s ochranou proti kopírování znovu pokud vy nebudete kopírovat program k dalšímu stroji nebo znovu nainstalovat to. Po počátečním testování, toto zdá se být případ.

Vydali: Simtex Studios Inc.