Aces Over Europe
Aces Over Europe - náhled

Esa přes Evropu je třetí a nejlepší hra v sériích es, která také zahrnují rudého barona a esa Pacifiku. AOE je také nejlepší hra v sériíc

...

Word Whiz Recenze

Mít podobné rozhraní triviálnostem hvízdotu, slovní hvízdot je hra která testuje váš anglický slovník jazyka. A hra sharewaru vytvořila v roce 1990 od Scott Millera, odzemí/3D oblasti znovu-uvolnily to jak freeware v prosinci 2005, podél s mnoha dalšími, méně populární produkty z jejich katalogu.

I když myslím si, že studování gramatiky a pokus o obohatit váš slovník je nudný, já uvážím tuto slovní putovní veselou zábavu - ne jako v triviálnostech hvízdotu, kde to byla bolest aby prošla polovinou otázek, navzdory skutečnosti, že já miluji generála-knowledgequizzes. Slovní hvízdot má čtyři díly, každý s devíti set otázkami. Vy máte dvacet volných vynechaných míst na začátku, a vy získáte jeden další pro každé deset správných odpovědí. To znamená, že vy můžete skončit hlasitost s nejméně dvaceti chybami. Jestli vy vyčerpáte zásobu volných vynechaných míst, to je konec hry.

Tam nejsou žádné přímé otázky zde. Vy dostanete větu se slovem které je v hůlkových písmech. Musíte vybrat správnou definici tohoto slova ze čtyř voleb daných Vám. Zábavná část je že můžete odvodit správný význam z věty, i když vy opravdu nevědět to z vašeho předchozích literárních setkání. Protože já nejsem z anglicky mluvící země, já nemohu dát této hře konečnou značku, ale řeklo bych to stává se docela snadný jestli znáte rozdílné jazyky, jak většina slov zvýrazněných zde jsou novotvary vzatý z dalších národní' slovníků. Protože anglický jazyk ve skutečnosti si půjčil hodně smluvní podmínky z francouzský, to by bylo velký plus jestli vy jste znali pozdější jazyk. Další užitečné jazyky by byly latina a stará řečtina, ale vy jen potřebujete základní znalosti těchto.

Je důležité pro mě abych být mnohojazyčný aby jsem mohl odpovědět polovinu otázek, ale nemyslím, že lidi z USA nebo UK by potřebovali udělat stejného. Jestli vy jste četli přinejmenším pár knih ve vašem životě, já jsem si jist, že vy najdete tento kvíz jednoduchý. Po každé odpovědi, vaše hodnocení bude aktualizovaný v horním-pravém rohu obrazovky. To je hezký dodatek, protože vy můžete vidět úroveň vy jste v, jako je "slovní Wimp", "9. čtecí úroveň stupně", "průměrný", "jen nad průměrem", "vysokoškolský absolvent úroveň", "slovní hvízdot galaxie!" a jiní. Já potřebuji také zmínit se o možnosti zobrazování správné odpovědi po každé slečně Jestli chcete udělat vaši zkušenost trochu snadnější, můžete si vybrat to na začátku hry.

Nicméně, jsoucí veselá zábava není dost; Slovní hvízdot se stává dětský hrát v časech, a není hodně, co je třeba udělat kromě učení nějakého nového slov nebo zlepšování vaší paměti, zvažujícího omezeného rozhraní a základních zvuků zahrnutých v balíčku. Ještě, stojí to za pokus. Vy jste mohli dokonce dávat přednost tomu přes další hry během momentů celkové nudy.

Protože slovní hvízdot je ještě další hra sharewaru z vrcholu, potom co vy skončíte hlasitost musíte začít další. Soubory, které vy potřebujete aby spustili jsou: WW1.exe (hlasitost 1), WW2.exe (hlasitost 2), WW3.exe (hlasitost 3), a WW4.exe (hlasitost 4). Hra pracuje v DOSBOX, VDMSOUND a čistý Windows XP.

Ediční hodnocení: 3/5

Vydali: Apogee Software, Ltd.