All Dogs Go To Heaven
All Dogs Go To Heaven - náhled

V roce 1989 animovaný film titulem všechno Dogs jede do Heavenu byl udělaného. Pro všechny kdo mohl nemít viděný to, tady je krátké spikn

...

WarWizard Recenze

WarWizard je shora dolů fantazie-hrající hra role od Microgenesis, trochu připomínající Ultimu série, ale s jeho moc vlastní, jedinečnou náladou podobnou s brzkým Amigaem RPGS (s dostatečným důvodem, od hry byla první naprogramovaný pro theAmiga po tom všem). Hra je řízený kombinací klávesových klíčů a myši.

Vy hrajete roli War Wizard, druh hrdiny všeumělu speciálně trénovaný starověkou objednávkou mnichů. Navíc k nám všech manýry zbraní, on také může zvládnout kouzla z každé/ho hláskovat školu dostupnou v hře. Námezdní vojska která může být najatá skrz hru nemůže; každý může obsadit kouzla výhradně z jednotlivé školy, kterou oni specializují se na, a většina jediný je schopni užívat omezenou řadu zbraní. Váš úkol v hře je vysvětlené právo na začátku po mluvení s vašimi starými mistry: najít devět kouzelných přístrojových položek velké moci udělala výslovně pro další War Wizard během první bitvy s jeho zlými analogickými věky předtím, a pak porazit zlý War Wizard to je znovu výhrůžná země daleko ze severu ofthe kontinent.

Kontinent na který události v herní konají je rozdělený do mnoha jiných zemí, v rozsahu od suchých pouští a bujných džunglí pastvinám, močálům, hustým lesům a horám. Každá oblast má své vlastní sadu nepřátel a ne-nepřátelský znaky které může být obvykle se setkaly s v tom. Některý z pozdější může být najaté právo na začátku zdarma, nějaký jiní požadují zlatý up - front předtím, než oni souhlasí s tím, že připojíte vás, a nějaký jediný spoj vy jestli váš charisma je vysoký dost. Někteří jsou lepší než jiní, a někteří nejsou nutně mající cenu zlata, které oni požadují pro jejich služby. Vy budete potřebovat celou pomoc vy můžete najít, protože stále budete mít náhodná setkání která, v závislosti na tom, zda vy jste v jednom z více kulturních oblastí nebo uprostřed divočiny, často má za následek boj proto.

Který přinese nám přímo k další předmětu: bojový systém. Jakmile vaše strana je napadená nepřátelskými kreaturami (nebo možná po vaší straně si vybere aby napadl neutrálnímu nebo dobrý), vy jste vzatí k bojišti. Vaši straníci vždy začnou v nižší části pole a vaši nepřátelé vždy začnou v horním dílu. Začínající iniciativa spočívá na útočníkovi. Každý znak má několik pohybu bodů založených na jejich obratnosti. Potom, co všechny body jsou strávené, znak s dalšími nejvyššími pohyby obratnosti, která může velmi dobře být nepřítel před vaším straníkem.

Po volící zbrani v buď pravý nebo levá ruce (raději vybavující je před bitvou, třebaže vy můžete zpřístupnit inventář kdykoliv pro žádnou ztrátu pohybu bodů), vašeho straníka může vybrat si za cíl nepřítele postavu v útočné řadě hisweapon a vybrat si část těla on přeje aby napadl. Nepřítel může (a bude) také dělat nápodobně.

Zdraví body pro každou část těla nižší s každým úspěšným hitem do dosahující nuly. Udeření cílové ruky může vyřadit to, předcházení něho ze zaútočení na s tím nebo nějaká /každá /žádná zbraň v tom. Podobně, vyřazení nohy zastaví cíl z posunující se, při snižování zdravotních bodů některý z dalších částí těla jednoduše zabíjí cíl.

Každá zbraň má jiné útočné rozsah (dokonce zbraně rvačky), tak výběr zbraně s větším rozsahem než váš nepřítel je část bojové strategie. Také, každá část těla je chráněný individuálně kusem obrněných jednotek nošených na tom, které přidá k strategii v boji. Přistání úderu do hrudi chráněné poštou talíře, například, budou obtížnější než udeření hlavy chráněné jednoduchým světlým kormidlem (nebo ne chráněný vůbec).

Třebaže jeden mohou vybavit dvěma zbraněmi namísto zbraně a štítu, toto ne nabízet žádné výhody. Kdy útok je vykonaný se dvěma zbraněmi připravily, pohybové body požadovaný pro útok jsou suma množství požadovaného pro zaútočení na s právem a množstvím požadovaným pro zaútočení na s levou zbraní, tak to nevadí vůbec jestli vy napadnete s jednu zbraní nebo dva najednou, a dělání pozdější způsobuje, že vy ztratit ochranu štítu.

Při nabídce zajímavém bojovém systému hra může také být trochu otravný kvůli náhodným setkáním (dokud nejsou vypnut). Nejste - li v náladě pro bitvu budete muset utéct z bojiště, které může chvíli trvat jestli napadené velkým množstvím nepřátel. Nicméně, lepší položky prodaný obchodníky stojí zlato, a zlato je trochu tvrdý aby přišlo k v této hře. Loupící mrtvoly je jedním z nejlepších způsobů jak zjistit nějakých. Obchodníci všechno mají statický, přednastavený inventář tak jestli položka je prodaný obchodníkovi, kterého to zůstává tam navždy, nástup jeho štěrbina inventáře a nakonec omezení šancí na to doložit zlato po nějakém čase.

Také, dokonalost se specifickým druhem zbraně nebo neprůstřelné vesty jen může být zvětšený skrz rozsáhlý trénink v bitvě; proto, únik náhodným setkání po celou dobu není nejlepší volba.

Není žádná prakticky hudba v hře. Jediné dva dostupné krátké nápěvy během hrají na hlavní meno obrazovku a během umístění přijímacích obrazovek. Zvuk docela je dobrý pro malou velikost hry, s nepřáteli křičením v agónii během boje, tlačenice lidí mít konverzace v hospodách a různých akcích hry být doprovázené příslušnými zvuky. Nicméně, to není moc rozmanitý; všechny znaky/kreatury udeřily během bitvy, například, sdílí přesně ten samý zvuk, bez ohledu jejich závod nebo oddanost. Toto může být neúmyslně zábavný v některých případech, jako je sluchový vlka nebo červa písku sténání jako muž.

Grafika jsou barevná a jsem mohla téměř být pokládán za bytost 256 barvy. Ačkoli hra zobrazuje jen 16 barvy v neobvyklém řešení 640x200 (640x400 v DOSBOX), to je sotva znatelný a vypadá moc lépe než obvyklou EGA grafiku v dalších hrách. Toto vděčí chytrému a důkladnému použití každý z 16 barev. Obrazovky pro vstup měst, chrámy nebo kobky také vypadají dobře a každý je do jeho umístění. Tam nejsou žádné animace, ačkoli, a každý znak na cestování nebo bojových obrazovkách je jen ikona bez jakéhokoliv animace.

Není žádný automap význačný rys, který může udělat to někdy těžkou najít něčí cestu v celém světě, zvláště ve venkovní džungli a plochy lesy kde pohled většinou je omezený na 3x3 prostor kolem hráčského znaku. Dokonce pilněji je orientace v kobkách, jeskyně a chrámy které často skládají se z obrovských labyrintů. Nicméně, jednou hra více srůstá, to je snadné vědět kde vy jste, od herních lokalit jsou dost pamětihodné.

Každý straník také vyžaduje jídlo, které je zkonzumované při posunu skrz herní svět a při spaní. To vezme víc čas na to projít skrz těžko schůdný terén a tak jídlo je zkonzumovaný rychleji při posunu skrz tyto oblasti. Vy můžete koupit koně a jet to který redukuje počet setkání, spěchá pohyb nahoru a snižuje spotřebu potravin, třebaže nemůžeš jet skrz víc svízelný terén jako lesy nebo pouště. Nicméně to je ve skutečnosti tak snadný velmi naplnit sklad jídlem skrz lov (vedle další, ještě víc účinné metody) že to nestojí ani za řeč ještě dále.

Dohromady, WarWizard je docela jedinečná hra kterou, třebaže to může být ve srovnání s nějakými dalšími-hrajícími hrami role času, je hra s jeho vlastním šarmem a atmosféra která by měla být prozkoumaná aby mohla plně ocenit to. To nemůže opravdu tlouct další, slavnější přední-lineární žánr zástupce u času jako Ultima VII nebo různé kobky & Dragons série, ale to je trochu, téměř zapomenutý drahokam který by měl dát každý, kdo oceňuje-hrající hry role v itsspell.

Nechat stranou nějaké /každé /žádné osobní a nostalgické city asi bych pro tuto hru, já bych dal to mnoho 4 na neutrální stupnici, jak hra má několik zajímavé rysy, ale grafika a zvuk jsou trochu nízký pro 1994.

Před píšícími nějakými /každými /žádnými příkazy v DOSBOX, psát "VER SET 7 10". Jinak nebudete schopní chránit váš postup nebo začít novou hru. Po tom provozovat hru používání WW1.BAT.

Vydali: MicroGenesis