Treehouse, The
Treehouse, The - náhled

Já stále pamatuji si mou počítačovou laboratoř základní školy. Dozvěděli jsme byli se opravdu nikdy cokoli ve třídě jak my většinou jen j

...

Twilight Zone, The Recenze

Textová dobrodružství: Já jsem byl odstavený na nich kdy počítačové hry byly v jejich dětských letech. Já jsem hrál jsem tucel na desítkách textových dobrodružství - jsem byl zvyklý řešit je, psát efektní řešení, a prodat řešení pro dolar každý - tak já mám dobrou znalost toho, co je očekávaný dokonce nejvíce základní tohoto žánru.

Zóna smíšených signálů, prosí vydělat na TELEVIZNÍM SERIÁLECH úspěchu, ale byste museli být opravdu venku vychutnávat tuto hru. Dovolte, abych řekl vepředu že já nemám žádnou dokumentaci a jen hrála hru asi 30 minuty, před dáváním nahoru v zklamání. Ne z hádanek pochopí, ale z kvality hry. Nedbat na skutečnost, že to je textové dobrodružství, které ztratí pozornost asi 90% od tebe v každém případě, a uvážit tyto selhání místo toho.

Prezentace je mizerný, a v textové dobrodružné prezentaci je jeden z mála věcí které je důležitý. Jestli vaše hra je založen na hráčově potřebě aby četla tuny textu, měl bys snažit se aby udělal to čitelný. Zóna smíšených signálů (TZ) neudělá dokonce to. Pokojové popisy jsou přecpané, nepřetržitý text, s ani jedním nějakým /každým /žádným rozestupem aby uklidnil čtení. Herní odpovědi jsou jen namačkané mezi výzva, znovu bez rozestupu.Obvykle očekávané rysy, dokonce pro nejstarší textových dobrodružství je zkratky omezí opakované psaní, takový - ův I' pro inventář, L' pro podívej a tak dáleUdělený TZ má některý z toto, zdá se, v tom, že vy můžete použít ' N, S, Enebo W ' ale příliš málo pro mé chutě.Vděčně ' dostat všechno ' je implementovaný.

Normálně dvouslovné parsery jsou docela dobré, jak omezený slovník je snadněji ovládaný. TZ neudělá to dobře také.Znovu, očekával jsem ' I ' poslušný vyplivnout seznam věcí, které já nosím, ale místo toho I jsem řečený ' nemůžeš jít dovnitř toho směr.tak dokonce když vy jste hezcí dost, aby ovládali směr kompas jejich prvním dopisem, vy byste věc parser budou chytrý dost, aby pak uznává, že ne všechny jednotlivé dopisní příkazy je směr.

OK, dost toho. TZ je trochu nezvyklý, tak jeden by očekával, jak to náhodně hraje fragment tématu zóny smíšených signálů. Tam nezdá se být nějaký důvod pokud jde o to kdy to hraje jako je kdybych měl objevenou něco nebo vyřešenou hádanku. Ne, to jen hraje kdy vlastně náladu tluče to.

Programátor zřejmě užíval nějaký typ dobrodružného herního softvéru vytvoření, tak já dám mu privilegium pochyb a dávat vinu motoru na různých krátkých příchodech. Bez ohledu na kde chyba leží, zóna smíšených signálů je jednoduše uninspired a nudný.

Dívejte se! A podpis instruuje vpředu...To čte, bohudíky já opouštím zónu smíšených signálů.

vy můžete hrát hru a vidět grafiku také jestli vy provozujete TZVGA.netopýr soubor. Grafika jsou hezká a proto recenze se rozhodly měnit jeho hlasování pro hru. Jinak recenze stále žádá ( grafiku jsou jen vchod hře a nejsou tak docela potřebný vůbec).

Vydali: First Row Software Publishing, Inc.