Sky Shark
Sky Shark - náhled

To je pták! To je letadlo! To je... uh, dobře, ano to je letadlo... ale to je víc než to... To je žralok oblohy! Taito představuje další

...

Trust and Betrayal - Legacy of Siboot Recenze

"dobře, to je něco nového", byl můj první výtisk, a, "dobře, který nejvíce jistě byl extravagantně originál a opravdu totálně něco nového", byl můj dojem kdy já skončil to... a se zmíním o tom, že to byl Rock/papíry/nůžky?

Základy, které

Vy jste Vetvel, jedněm ze sedmi ministrantů žádajících o shepherdship kolonie Kira, v kterém vás bydlí. Váš cíl, mezi se sedmi dalšími ministranty, je aby stal se pastýřem. "vůdce" kirans. Toto může být archieved "obchodem" informací (aur-počtů) (a tak, zrazování dalších ministrantů, pro špaletu někdo spesific auru-počet, je allways spočtené jako takové skutek), a vítězství v několika bitvách duševního boje, zatímco ve vašem spánku, v zemi Auras...

Komunikace

"Personal vztahy" je jméno problému při získávání informace (aurách-počtech). Pro prostě reprezentovaný, všechno ovlivňuje všechno v sociálním životě ministrantů. Každá dohoda, zrazování, zaútočení na v duševním boji, lichocení, apologicing, ukazující emoce, hněv, víru, milovat atd a tak dále.. ovlivňuje vztahy (víru, láska & obava) mezi vámi a ministrant komu vy jste obchodovat s. Toto bude buď zlepšitnebo decreace pouto mezi vámi a ministrantem zmíněným. A někdy, jestli vy jste prozradili (nebo uražený v jinak) ministrant dost, on/ona může dokonce zastavit výměnu informací s vámi pro dobrý. A oni dokonce jsou schopní udělat tentýž další npc ministranty.

Další ("škubnout se?") v sdělovacím systému který by měl být brzy zmíněný je jazyk, Eeyal to je nazývané. V hře to je reprezentovaný logickými obrazy (které může být identifikované v nějaké /každé /žádné stanovené době držením levé klávesy myši přes obraz), a je pojmenovány aby byl telepatický jazyk.

Je tam několik také náhodných setkání v hře, která vytvoří docela "odváží se" pocit k hře. Tyto docela obyčejné každodenní události jako jsou chodící do čaje, vetření se diskuze tetou a podobný, může dokonce přidat k vztahům mezi ministranty.

Duševně nemocný bojovat proti

známým aurám-počtům oponentů se stává užitečný během noci, kdy duševní boj bude se konat. Rock nůžky na papír, jak uvedeno předtím. To je komplikovaně aurami-počty (One k osmi, v každém auře typu, který je Tanaga, Katsin & Shial), jakému informace vy má oponenta, co on/ona ví o vašich aurách-počtech, a jaké aury vy a on/ona stále potřebuje, orneeds většina. Toto jsou faktory duševního boje, a měl by allways být měly na paměti.

Nicméně, jen nejtvrdší úroveň potíže má všechno z nich jsou zahrnutá. Na snadnějších úrovních, jediné, co započítá decicions oponenta během duševního boje, je jaká aura oni mají nejmenší. A tak, to je co oni budou bitva o (to je doporučený aby hrála první hru s nejsnadnějšími nastaveními jak trénink, a potom ježdění do nejvyšší aby mohlo získat nějakou výzvu v hře). Nakonec, kdy vy nebo jeden z vašich oponentů máte celou auru vepíše do perfektní sady; 8,8,8, vy budete deklarovaný jak shephard, a tak hra bude končit.

Mezi linkami

hra byla udělaná Chris Crawford (která je v sám allways záruka jakosti), má opravdu originální myšlenku, propečené artifacial osobnosti, hezká grafika (v simplicified cestě), náhodných setkáních, komplexní obchod & boj, dost humoru, a Chris Crawford jak ingame znak (vy uvidíte...). A to všechno bylo dělané s dokonalou péčí.

Ne každý člověk, nicméně bude souhlasit se mnou znamenitosti hry, kvůli to je složitost a styl hry. Proto já bych vysoce bych doporučoval četbu příručky & Novella (v příručce) před hrající skutečné hry. Pro čtení příručky je téměř nezbytnost a Novella velmi přidá k athmosphere hry. A ti, kdo odmítají aby četli je, smí hrozně je zklamaný, a znovu ti, kdo udělá si čas na to číst a být rozpuštěný svět hry, jistě bude dívat se tváří v tvář nové zkušenosti

Rok vydaní: 1987

Vydali: Mindscape Inc.

Trust and Betrayal - Legacy of Siboot - stáhnout