Tajemství Oslího ostrova  - náhled

Zajímá Vás, která česká hra se objevila v České Republice na pultech herních prodejen jako první? Bylo to v červnu roku 1994 a jednalo se o

...

Three Fold Recenze

Úvod...Tři rýha je křesťanské výchova obraz utkání.

Řekni mi příběh...Ecclesiastes 4:12 - "A trojnásobný provázek není snadno rozbitý." to je to. Ne dostatečný? Pak jen přemýšlet o tom jak: Kdysi tam byl Bůh...

Stejná procedura jak každým rokem?...Ne, absolutně ne. Tam jsou 7x7 krycí desky. Kdy vy kliknete na jedněch, základní třístranná dlaždice je odhaleny. Tyto mohou být okrouhlý stupňovitý v jednom adresáři. Vy měníte jednu dlaždici za otočení, zkoušející dostat tři odpovídající obrázky v řadě (vodorovně, svisle nebo úhlopříčně), memorising kde které obrázky jsou pro budoucí otočení. Kdy vy dostanete takový triola, vy vyhrajete a dostat přehled poezie slintáčku popisování obrazu nalezené trioly (kdy vy jste opustili, poslední odhalený obraz je popsaný). Jen ovládání myší (promiňte, operátoři). Hráčské číslo může být jeden (ukazující zkoušky vy jste potřebovali následkem toho) ke třem.

Oči a uši...Grafika je VGA. Styl = textový půvabný, graficky klopýtání. Dlaždice udělají mdlý vnitřní reproduktorový třeskot. Vhodné církevní FM hudby v titulní obrazovce, instrukce a vítězná/opouštějící obrazovka.

Po výstupu nyní vstup...švihněte/točit dlaždici - kliknutí myší*odešlo od -*peřejí Esc-kliknutí na na jedno kliknutí; otravný mít rád

transdukci nebe...Zajímavý ale cizí ruleset. Pro muset odkrýt tři-zvrásněné dlaždice je nesmysl (s výjimkou programování záležitostí). A téměř je nemožné memorise 147(!) malují lokality které dokonce jsou objednané po pořádku. To se stane pouhému dobrému- klikajícímu safari štěstí. Nadto, to je - v několika ohledech - škodlivý pro výzvu/konkurenci aby šla pro jen jednu triolu. Dan Sharpe jednoduše by měl udělat triolu utkání v kterém vás vždy švihnete tři normální karty odpovídající párům konceptu (Trinitského Matchup, kdokoliv?). ONE bod! Doporučený pro extrémní memorisers, náhodné faktory a malé skupiny.

Kvůli chybě v Borland Pascal, vy dostanete runtime chybu 200 na netlumených rychlých systémech. Pro opravu, kliknout na (budoucí) spojení v něco navíc, ale uvědomí si, že hru pak běží pomalejší jak zamýšlený. Pod posty - DOS operačními systémy měl bys jednoduše užívat DOSBOX. Jestli nemůžeš přejít na FM hudbu nebo/a chtít slyšet titulní obrazovku ladit, začít hru s C:>3FOLD /FM.

Vydali: Dan Sharpe