Panzer General
Panzer General - náhled

Obrněný vůz Všeobecný, první SSI'S Všeobecných her, byla opravdu fantastická hra kdy to vyšlo v roce 1994. To kombinovalo skalní strategi

...

Tennis Cup Recenze

Pohár tenisu je starý. Ve skutečnosti, to je tak starý že musím udělat nějaký výzkum sítě aby mohl zjistil to. Ukažte se to nebylo tak předhistorické jak jsem byl myslel, že by to bylo, ale dost zatraceně starý v každém případě :) já pamatuji si hraní toho s mým přítelem na jeho 286 s Herkules. Museli jsme dokonce užívat SimCGA za účelem dostat sráčův grafický režim v hře pracování. To dívalo se absolutně děsný, ale my jsme hráli to v každém případě! Proč? Protože to je veselá zábava, a to podporuje určený pro více hráčů režimy! Co ještě mohlo jeden přát si... :) It daří se chytit mou pozornost dokonce dnes a to říká hodně o tom. Tak, co můžeš očekávat od této hry?

Především, hra uvádí hodně každý hrající mód a povrch který můžete se setkat v skutečném tenisu. Toto míní 4 druhy povrchů, plus singlů, párů, mistrovství, Davis poháru a výcvikových režimů hry. Také, vy dostanete určený pro více hráčů podpora pro prakticky každý typ utkání, které vy hrajete. Ale toto není všechno! Vy také dostanete sadu extra tvárných Shinjitsu nožů... jen žertování :) ne opravdu, tato hra jen houpá. Bohužel, jediný aspekt v kterém tom obecně postrádá sofistikaci je skutečný hrající motor. Míč bude moc častý odrazit se nepředvídatelně opuštění vás zajímající se co sakry jen stalo se. Také, tam je moc omezená sada posibilities v kterém vy můžete odpálit míč. Toto znamená, že budete mít moc těžký čas udeřit míč tak, že to padá kde vy si myslíte to by jste měli. Nicméně, moc osvěžující dotek je že můžete ve skutečnosti si vybrat vaše hráčovy specifikace jako je slouží, forehandy, backhandy, salvy a tak dále. Čas vy můžete také cvičit a více dosáhnete svého pro zlepšování celkových statistických výkazů.

V každém případě, jsem řekl jsem dost. Do nynějška pravděpodobně znáte zda vy přejete si aby hráli tuto hru, tak pokračovat a udělat vaši volbu - to je buď záda nebo stahovací knoflík :)

Vydali: Loriciel SA