Back to the Future Part III
Back to the Future Part III - náhled

Já jsem docela jistý vy přinejmenším jste slyšeli o zpět do budoucnosti filmy. Bohužel ne všichni z nich (část jeden chybí) byla udělaný

...

Striker 95 Recenze

Stávkující 95 bylo udělané v roce 1995 společností nazvanou software vzteku. To je hra fotbalu udělaného pro Dos, a Amiga ale to může také běžet ve Windows 95. V této hře vy můžete použít buď klávesnici nebo ovládací páku. Software vzteku chtěl tuto hru aby byl soutěživý s Actua Soccer, Vr Soccer a Fifa. Pokud se vám líbí hry fotbalu vy budete milovat tento, protože zde potřebujete jen projít a střílet a doufat, že vyhrajete hru, ale tato hra byla také zlepšená, protože v tom vy můžete editovat jména, taktiky, a mnoho jiných věcí. To je hra s mnoha pozorností pro detail.

Ale pojďme mluvit o hře. První vy dostanete hodně volby v hlavním menu. Vy se můžete rozhodnout vy jestli chcete hrát přátelské utkání (pro krátkou hru), praxi ( nejlepší způsob pro nováčky aby učili se / dozvěděli se jak hrát), a konkurence (kde vy dostanete jiné volby, jako mistrovství, liga, knockout a světový pohár).

V hlavním menu vy také máte volby aby editovaly týmy! Ano vy můžete editovat vaše venkovské jméno, a může dát do vašich favoritu jmen pro hráče na vašem týmu, volba který velmi málo her nabídly v té době. Vy můžete také měnit barvy vašich týmových uniforem, a vybrat si nejlepší taktiku ( hrát v 4 - 2 - 2 nebo 3 - 5 - 2 formace a takový). Můžete změnit dokonce tvář vašich hráčů. Fantastický , že ano?! A další ohromná možnost této hry je že všichni hráči mají jejich jedinečné statistiky. Ale možnosti nekončí zde. Vy dokonce dostanete se do vybrat si mezi vnitřním a tradičním venkovním turnajem. Vnitřní turnaje (jak můžete vědět) jsou ve skutečnosti celá jiná hra fotbalu. Míč může nikdy nebýt mimo pole, vaši hráči běží rychlejší, a je tam mnoho více rozdílů které udělat oddělit tuto hru od tradiční hry.

Vy můžete si hrát s komentáři, jako britský styl který můžete vidět v televizi, a s nebo bez hudby. Vy můžete definovat čas pro každé utkání (to může být mezi 2 a 10 minuty) a vy můžete hrát také s klávesnicínebo s ovládací pákou.

Grafika jsou dobrá pro čas herního vydání, ve stejném stylu je podobný Vr Soccer, oni užívají 3D prostředí, které dává vám realističtější pohyby hráčů, kteří dávají realističtější pocit při hraní fotbalu. Toto hra také má volbu pro dva hráči, hraní ve stejném týmu nebo jeden proti dalším. Hudba je dobrý, ale po chvilce to může dostat příliš opakovaný, ale od té doby, co to je hra fotbalu vy můžete vypnout hudbu.

Já pamatuji si, že já jsem miloval aby hrál tuto hru kdy to vyšlo, tak pokud se vám líbí hrát hry fotbalu stejně jako já, zkusit tuto hru, teď protože myslím si, že dokonce dnes to je jedním z nejlepších her fotbalu udělaly. Já dám tomu jasné 5 body.

Vy můžete hrát toto hru používání DOSBOXnebo s Windows XP, ale pak vy musíte užívat Win95 kompatibilní mód.

Vydali: Rage Software Limited