Murders in Space
Murders in Space - náhled

Murders v prostoru je poslední titul uvolněný v jedinečných sériích dobrodružných her které mít vás řešit nespočetné kriminální případy v

...

Still Hunt Recenze

Během - ův 90s, Jižní Korea byla domov pro mnoho POČÍTAČOVÝCH HER které jinde by měly objevit se na konzolách.Čekaná je takový případ, klasická běh ' n zbraň moc moc inspirovaný Treasure- ovo mega diskovými hrami, zvláště Gunstar Heroes.

Na začátku, vy dostanete se do vybrat si mezi ženským nebo mužským hrdinou, ale není žádný dva hráčský mód který dovoluje vám hrát oba dva kooperativní. Vaše standardní zbraně jsou kulomet a (zbytečná) kulovnice, ale každý ze znaků má řadu zvláštních zbraní které může být vyzvednuté střílením jejich robotů dopravce. Hoch, Jean, může užívat laser zbraň, "naváděcí laser koule" a zničující rozbuška, zatímco Houn dostává plamenomet (ukradený přímo z Gunstar Heroes), napalmového vrhače a naváděcích granátů.

Pro každý zbraň typ, zkušenost body jsou sledované, a oni mohou být upgradovaný několikrát pro více poškození, rozsahu, a/nebo střelená frekvence, v závislosti na zbrani. Později třetí znak může být odemčený kdo bojuje s jeho zbraněmi plně upgradovaly.

Herní velká slabina je rovný design, zvláště během první poloviny hry. Většinu té doby vy jen běžíte ze zlevy dopravy při střílení všechnom, co vstupuje vaši cestu, bez jakéhokoliv specifických výzev. Druhý stupeň (který liší se pro dva znaky, jak oni vezmou jinou cestu v tom bodě) se skládá ze sekvence auto-rolovacích úrovní, z nichž některé zdá se, že bude pokračovat navždy a cítit opravdu mysl-ochromujícím. Po tom postupně začíná to být lepší, zvláště kdy hra dává více příležitostí k tomu, užívat znakovy schopnosti přejít lehce přes podlahu a držet na římsy aby lezly na. Ještě, to nikdy nedosáhne génius z jeho ohromného modelu role Treasure, a méně trpěliví hráči bude pravděpodobně propustí hru brzo v stupních, zvláště od není žádného šetří funkci a vy musíte jít skrz je vždycky.

Tam je víc dobrá zpráva v grafickém oddělení. Čekaná nemuset krýt se nejlepšívypadající 16 - bitových her konzoly když přijde na práci skřítka a efektů. Částečně před --poskytnutý a spodní-vzorkovaný pozadí ruší dobrý dojem trochu, ale oni nejsou ucházející, také. Až když hodně exploze plní obrazovku dělá hra inklinuje k zpomalit, která dokonce nemůže být opačná s rychlým počítačem, jak systémová rychlost musí být pravidlo k udělat hru běh pomalu dost, aby byl hratelná. Hudba dá slzu podle úsudku nějaký /každý /žádný mega diskový milenec. Houpací nápěvy dokonale zachytí ducha klasického 16 - bitových her střelce. Zvukový doprovod dokonce převádí kus Sega hardwarový naškrábaný talent.

Dohromady, čekaná není špatná hra navzdory nějakým vážným problémům, ale to je nikterak mistrovské dílo, také. Stále respawning nepřátelé mohou být využívaný plně aktualizovat vaše zbraně ze začátku, převod několik prvních stupňů směšně snadných. Některý ze šéfů jsou navrženy dost hloupě a jsou všechno příliš snadno podvedených. Nakonec, hra obsahuje svůj podíl hmyzů. Oni nejsou všudypřítomní, ale odjišťující závada která nutí jeden opustit hru na koncovém stupni může být moc přitěžující. Recenze skóre odráží herní průměrný výkon. To je horší na začátku, ale lépe nakonec.

Hra jen byla uvolněná v Koreji, ale hlavní meno je úplně v angličtině. Tam jsou poschoďové sekvence v Korejci, ale to není nezbytné rozumět jim. Hra užívá kopírovací bezpečnostní kódy, které také jsou dostupní pro download zde.

Hra je řízený s numerickou klávesnicí (klávesou pro povolení číselné kláv . na)

5 je vzhůru 1 je zanechaný 2 je dole 3 je dobře

Ctrl je skokový Alt je nadzemní Z a X cyklus skrz zbraně