Stronghold
Stronghold - náhled

Pevnost, nebýt zmatený s hradem stavební strategickou hrou stejného jména, je zajímavá hra sada v AD&D vesmíru. V tomto bodě můžete být m

...

Spy vs Spy III - Arctic Antics Recenze

Se znaky vzatými ze MAD časopisu, špion proti Špionážní série dosáhly to je konec v arktických skotačeních.

Špion proti špion: Arktická skotačení je akce / počítačová hra, na jeden nebo dva hráči, vyvinutý prvním Star softvérem a publikovaný hříšný měkkým. Uvolněný ve Velké Británii v roce 1989 pro několik současných platforem. Tam byl čtvrtý připadlý aby byl udělaný - Spies v prostoru - to nikdy nebylo. Můžete si všimnout, na vyhrajete hru, raketa z kterou vy vypuštění a úniku říkáš tento na své straně.

Duo, bílý Spy (vy) a smrtelný černý Spy pokračujete s jejich bitvou. Tentokrát, odpad koná se v zamrzlé Arktidě, cíl: Najděte základní součásti zbrusu nové rakety předtím než vy umrznete! A a co je důležitější, před vaším oponentem - - smrtelný černý Spy - - uniká jeho vlastnímu osudu nebo dokončuje misi místo toho!

Předmět hry je aby našel a sbírat všechny tři objekty pro novou špionážní raketovou loď (A počítačová karta, kamera a malá družice) v aktovce, ze kterých všechny jsou skrytá v závějích bodových kolem mapy. Vy potřebujete být držení aktovky jakmile vy máte námitky proti umístit je v tom a snížíte to jestli vy padáte faul nějakým /každým /žádným pastem nebo dostat narůstat. Jak vy můžete jen držet jednu věc najednou, kladení pastí kolem váš skrytý (nebo odešly ó!-tak-zřejmě položky) je dobrá strategie. Jen pamatovat si kde vy zanechaný všechno, jiný vy budete padnete do vaší vlastní návnady!

Pasti v rozsahu od dynamitu, skrytý v závějích, explodování kdy vyzvednutý vaším oponentem.Vy můžete také užívat vaši pilu aby udělala kryté díry pro vašeho oponenta k spadnout do ledové vody. Dávejte si pozor - tyto může chytit do pasti ty taky! Ledové kry z věder vody, způsobující vašeho oponenta aby sklouzl a ztratit cenné tělesné teplo, měl za následek hihňající se z lovce kožešin v prekérní situaci další. Ležte pasti z vašeho trapulator nebo nalezený pod závějemi nebo dokonce jen ležící kolem. Tam jsou také užitečné položky, jako jsou sněžnice pro rychlejší pohyb a mapu.Závisení do toho, co velikost vaše hrací plocha je, tyto může být dost šikovný...

Vaše tělesná nálada. je účinné vaše zdraví. Vy se můžete oteplit zpětným šlehnutím do iglú a postavení ohněm krátkou chvíli. Nezapomeněte ačkoli! Vy máte jen omezený čas na to dokončit vaši misi, tak ne- koketovat!

Záviste na tom jak často vy vběhnete do vašeho nepřítele, tam je také stará koulovačka! Klíče kvůli tomu - to je víc legrační dva hráč - jsou obsažený na konci. Vy budete potřebovat je tak jak jsou tvrdí aby vyřešili!

Zkouška a vypuštění ze skrytý nebo ukázaný startovací šlapá (kloub na začátku hry) předtím než vy jste připravení a jsem mohla bys být v pro překvapení ve formě ledního medvěda! Nedělejte si starosti ačkoli - on je líný a opravdu nechtít vyjít jeho díru. Uvádějící Simulvision herní-zábavnou technologii, vy můžete hrát proti počítač nebo přítel v arkádě, komický závod s časem. Já obvykle právě jsem skončil v masivních koulovačkách, ale mít váš oponenta pád pro jeden z vašich pastí jen neudělat váš znak hihňat se!

Stojí to za to pravděpodobně sledování válející demoverze tak vy můžete dostat smysl pro akce a představa jak dosáhnout vašeho cíle. Zvláště jestli ještě nikdy nejsi ne hraný některý z her v těchto sériích. Já opravdu doporučuji používání ovládací páku nebo joypad pro tuto hru pokud nemáte silné prsty (co je já říkám, samozřejmě, že vy děláte! Vy jste Abandonian!) Graphics být dobrý pro hru - moc blízko u originálu já pamatuji si na C64. Zvuky mohou být malá ofenziva jestli příliš hlasitý a může být kloub mimo / na během hry-hry použití F9 klíče.

Celkově tato hra je docela veselá zábava, jestli chybění výdrže, být stejná věc stále znovu. To je hlavní kladná stránka je dva-hráčská volba. Bez toho, hra jen není tak zábavné. Já hlavně jsem hrál dva-hráče a potom proběhnout, dokončovací, každá potíž. Ve vyšších potížích to dělá prezentovat výzvu, ale nemyslím si, že já budu hrát tuto hru tak často jak jiní které jsou podobná, kvůli opakované hře-hře a nešikovným ovládacím prvkům. To a já mám žádné přátele aby hráli si s... :(Nah, jen žertování!

Napište Runme.netopýr aby naložil hru.

Po načíst program, udělat následující volby:* vyberte si velikost a tvar ostrova ledovce.* vybrat si aby měl skryté nebo odhalené místo startu.* vyberte si počet hráčů.* vybere si úroveň potíže (1= nejnižší úroveň,5= nejvyšší úroveň).

Užívej klíče k šípu zdůraznit volbu dle vaší volby a RETURNMODIFY to. Kdy vy jste udělali všechny vaše volby, zvýraznění GO! a pressRETURN začít hru.

Bílý špion ovládá černé špiona ovládací prvky

* nahoru = vzestupná kurzorová klávesa * nahoru = W klíčová* dolů = dolů kurzorová klávesa * dolů = X klíčový* odešla = odešla kurzorovou klávesu * odešla = A klíčová* pravá = pravá kurzorová klávesa * pravá = D klíčová*funkční klávesa = klávesou návratu * funkční klávesou = Q klíčovou

poznámkou: Jestli hra je stanovený jen za jedna ovládací páka a dva hráči, černý Spywill užívá kurzorové klávesy a klávesu návratu; bílý Spy užívat ovládací páku.

Herní ovládací prvky pro Operations

* vyzvednutí objekt stlačením vaší funkční klávesou.* sníží objekt stlačením vaší funkční klávesou.* ukrýt objekt držením dolů vaší funkční klávesy a tlačící nějaké /každé /žádné kurzové klávesy.* zpřístupní Trapulator stlačením vaší funkční klávesou dvakrát.* nalíčil držením dolů vaší funkční klávesy a tlačící nějaký /každý /žádný kurzová klávesanebo při zpřístupnění trapulator* smete sněhové koule držením vaší funkční klávesy a stlačením vašimi pravými nebo levými kurzovými klávesami.* kloub zvukový Na/u stlačením F9 klíč.* Esc vystoupit hru.

Vydali: First Star Software, Inc.