Stunts
Stunts - náhled

Jedna z nej. závodních her své doby.

...

Spellcasting 201 - The Sorcerers Appliance Recenze

Příběh, který

They chtěl držet věrný prequel (první Spellcasting hře). Příjemný, zábavný, s inteligentním humorem, ořechový a s mnoha sexem. Úplně stejný recept který je použitý pro bohyni kůže Phobosa. Hra vezme vás zpět mytický Peloria. Vy jste znovu mladí Ernie Eaglebeak a stále přeje si aby stal se mocným mágem. Váš první úkol tento čas je aby plnil vanu. Ve skutečnosti, vy potřebujete aby udělali armádu banány aby dělala to (zvuky podivné vy řeknete? Dobře, pak vy stále nemáte prohrané vaše duševní zdraví, ale hra je dlouhý dost, aby přiměla vy ztratit to...)

Graphics - zvuková - hra

tam není žádná animace (s výjimkou nějakých efektů má rád s vodní fontánou, kde vy máte pocit voda opravdu tryská ), tak fanatici grafických dobrodružství nenajdou moc zde. Nicméně, obrazová obrazovka dělá práce. Hudba je jednoduchý ale hezký.

Celá hra je směs mezi grafickým a textovým dobrodružstvím. Tam je celý chomáč textu příkazů vy můžete psát nebo vybrat s myší z nabídky příkazů dole práva obrazovky. Celá obrazovka sestává se ze čtyř základních částí. Nahoře právo je grafická obrazovka, vlevo je kompas navigace s nějakými základními herními ovládacími tlačítky, spodní část levý je dvě menu se slovesem seznamy a inventář materiál nebo nějaký herní znaky a spodní právo je herní popis míst a ukazuje materiál inventáře stejně jako příkazy které vy typ nebo vybere s myší. Mezi vrcholem a spodní obrazovky je horizontální okno které dává nějakou krátkou informaci z míst nebo věci, které vy naleznete v hře, stejně jako čas a den v týdnu. Něco více o grafické obrazovce. A krátký vzhled místa, které vy jste v, mapa oblasti, váš inventář a vaše status (skóre, pohybuje, kouzelná úroveň) jsou ukázaná tam. Nějaké příkazy mohou být vykonaný s myší v grafickém okně. Jednotlivé kliknutí je LOOK příkaz a dvojklik na předmětu vašeho zájmu je GET/OPEN příkaz. Kliknutí na směr kompas který je zvýrazněná provedení vy jde do toho směr. Za pomoci příkaz vy dostanete menu kde vy můžete konfigurovat hru. S F4 knoflíkem, celá hra transformuje k textu-dobrodružství. Píšící CAST ukáže vám všechny znaky v hře že vy jste setkali se, která je moc užitečná pro hráči se slabou pamětí, jako já.

Akce - Puzzles - atmosféra

atmosféra v hře je fantastický. To je protože neuvěřitelné úsilí bylo udělané v dělání hádanek. Hra má několik kapitol. Já jsem mohl říct , že hádanky jsou pro víc zkušení dobrodruzi. Jestli vy jste starý školní dobrodruh, dobrý v hádankách, milenec chytrých scénářůnebo vy věříte, že smích dělá vás žít déle, pak toto hra je pro tebe. Užijte si to!

Vydali: Legend Entertainment Company