Murders in Space
Murders in Space - náhled

Murders v prostoru je poslední titul uvolněný v jedinečných sériích dobrodružných her které mít vás řešit nespočetné kriminální případy v

...

Spellcasting 101 - Sorcerers get all the Girl Recenze

LEGEND

herní vývojový tým za tímto hrou je nazývaný LEGEND, a hlava pracovní skupiny byla Bob Bates, nezávislý programátor Infocom. Legenda byla vytvořená od Bobu krátce potom, co Infocom zemřel. Někteří z Bobu- ovo práce zahrnuje SHERLOCK HOLMES: HÁDANKA KORUNOVAČNÍCH KLENOTŮ a KRÁLE ARTUŠE. Společně se Steve Meretsky z Infocom on také pracoval na hrách jako PLANETFALL, SORCERER, HITCH-HIKERS PRŮVODCE PO GALAXY, MIND FOREVER VOYAGING, BOHYNI LEATHER PHOBOS, STATIONFALL a ZORK ZERO.

THE STORYFIRST všech, oni chtěli tento aby vypadali jako BOHYNI LEATHER PHOBOS, hra to bylo milovaná každým člověkem. Příjemný, zábavný, s inteligentním humorem, ořechový a s mnoha sexem. Úplně stejný empirický pojem je použitý pro SPELLCASTING 101. Hra koná se v mytické zemi Peloria. Vy jste mladý černokněžník pojmenovaný Ernie Eaglebeak. Vy žijete s vaší matkou a vaším nevlastním otcem, s ambicí aby postupovala z univerzity černokněžníka, chrám moderního čarodějnictví AND aby udělalo vaše dobu života lásku Lolino Tigerbelly ( pány !, jaké jméno ;] ) placená pozornost Vám. Váš nevlastní otec, z důvodů neznámý pro vás, jste zamkli vy v místnosti, tak váš první úkol je aby unikl z této místnosti a směřovat do univerzity. Tam vy objevíte nejen pravdivé umění čarodějnictví, ale umění lásky také. Zakrátko, vy přijedete tváří v tvář s realitou.

Přístroj černokněžníka, konečný černokněžníkův stroj, byl ukradený. Proroctví říká, že vy jste jediní kdo může zachránit lidstvo. Dobře, to je vaše moc obtížné hledání: najít tento stroj a váš rádce, kdo byl unesený s tím a je jediná osoba která ví, jak operovat to. Později, zjistíte, že tam jsou ukradené strojové přílohy také. Jestli všechny tyto kusy nemají pravdu ruce, celý svět je odsouzený protože ten, kdo má je bude představovat celou znalost čarodějnictví. Scénář hry je nádherný a velmi dobře vyvinutý do 8 kapitol s mnoha humoru. Milostná dobrodružství hrdiny a komentáře v hře dosáhnou další dimenze, a Larry Sierra není nic ve srovnání s tímto. Jestli vy myslíte si, že jsem lhaní, jen hraje to a potom my budeme mluvit. Tak, dámy a pánové nejvíce příjemné dobrodružné hra je dobře před vámi a mnoho hodin očekává, že vás prozkoumat to a pobavit se.

GRAPHICS - SOUND - GAMEPLAYTHERE je žádná animace vůbec v této hře, tak fanatici grafických dobrodružství nenajdou moc zde. Nicméně, obrazová obrazovka dělá práce. Jediná hudba, kterou já slyším je na začátku, zvuk v hře je chudý s nějaký jednoduchý ale hezká značka čas od času a kdykoli vy užíváte CAST objednávku. Musím říct , že hra podporuje hudební karty jako Ad - Lib, Roland a jiní.

A nyní hra. Především, je tam několik režimů že můžete si vybrat z. Například, tam je hezký mód, který je co vy má kdy vy začne hru. Rozpustilý mód nabízí většinu veselé zábavy a já doporučuji hraní hry v tomto režimu. Vy můžete ovládat hru s klávesnicí nebo myší. Celá hra je směs mezi grafickým a textovým dobrodružstvím. Tam je celý chomáč textu příkazů vy můžete psát nebo vybrat s myší z nabídky příkazů dole práva obrazovky. Celá obrazovka se skládá ze čtyř základních částí. Nahoře právo je grafická obrazovka, vlevo je kompas navigace s nějakými základními herními ovládacími tlačítky, spodní část levý je dvě menu se slovesem seznamy a inventář materiál nebo nějaký herní znaky a spodní právo je herní popis míst a ukazuje materiál inventáře jak příkazy které vy typ nebo vybere s myší. Mezi vrcholem a spodní obrazovky je horizontální okno které dává nějakou krátkou informaci z míst nebo věci, které vy naleznete v hře, stejně jako čas a den v týdnu. Něco více o grafické obrazovce. A krátký vzhled místa, které vy jste, mapa oblasti, kterou vy jste v, váš inventář a vaše status (skóre, pohybuje, kouzelná úroveň) jsou ukázaná tam. Nějaké příkazy mohou být vykonaný s myší v grafickém okně. Jednotlivé kliknutí je LOOK příkaz a dvojklik na předmětu vašeho zájmu je GET/OPEN příkaz. Kliknutí na směr kompas který je zvýrazněná provedení vy jde do toho směr. Za pomoci příkaz vy dostanete menu kde vy můžete konfigurovat hru. S F4 knoflíkem, celá hra transformuje k textu-dobrodružství. Píšící CAST ukáže vám všechny znaky v hře že vy jste setkali se, která je moc užitečná pro hráči se slabou pamětí, jako já.

ACTION - PUZZLES - ATMOSPHERE

atmosféra v hře je fantastický. To je protože neuvěřitelné úsilí bylo udělané v dělání hádanek. Hra má 8 kapitoly. Já jsem mohl říct , že hádanky nejsou pro newbies, ale tam jsou nějaký, a nějaký hádanky jsou pro víc zkušení dobrodruzi. Nejobtížnější kapitoly jsou 3, 4 a 8. Já jsem byl našel třetí kapitolu nejen obtížný ale to rozbilo mé nervy také. Toto je jedním z nejúplnější dobrodružství ze všech hledisek. Jestli vy jste starý školní dobrodruh, dobrý v hádankách, milenec chytrých scénářůnebo vy věříte, že smích dělá vás žít déle, pak toto hra je pro tebe. Užijte si ten

Vydali: Legend Entertainment Company