Wacky Wheels
Wacky Wheels - náhled

Wacky Wheels patří k herním klasikám. Ačkoliv je to velmi stará hra, je velmi zábavná. Mám rád hry pro dva, a tak jsem se rozhodl přidat prá

...

Radix: Beyond the Void Recenze

Cesta podporuje kdy impozantní Megagames vyrábějící desítky her během jednoho roku, tam byly jeden střelec to bylo ve srovnání se sestupem, a přehlédnutý jednoduše protože jeho grafika nebyla tak dobrá. Toto hra, nicméně má moc málo společného se sestupem dalším než nedostatek gravitace, a zaslouží si daleko víc respektu než kdokoliv připustil to tehdy. Vy vidíte, kořen: Za prázdnotou je bláznivý. Na rozdíl od sestupu, kde roboty byly nalezené v jednom nebo dvojicích a byly často schopný udělat značnou velikost škody sami, kořen má velkou měrou neúčinné roboty. Výzva v kořenu je že každá místnost má velké množství nepřátel rozptýlených všude - to je běžný vstoupit do místnosti a setkat se stem roboty, všechno buď pálící velké množstvím energií zbraně k vámnebo létání kolem místnosti a ramminginto vy ve velké rychlosti. Kvůli tomuto, hra je hektický, frenetický a více excitace než sestup. Zbraňový design v hře odpovídá rychlosti dokonale, se všemi zbraněmi mít buď vysoký poměr ohně, nejpozoruhodněji EPC a děla neutronunebo oblasti účinku, jako je gravitační vlna, která je schopná vyčištění entireroom v jediném výstřelunebo rozpěře plazmy, která posílá hromotluckou plazmu kolem místnosti. Navíc k tomu, být dobře vhodný k hře, zbraně se rovnají rychlosti určený pro více hráčů her, dělání pro rychlý-odměřený a nezaujatý boj. Umělecký styl hry zahrnuje těžké použití červený a šedý, zvláště na cizí planetě, a studna je obsloužen Doom - style grafickým motorem využitelným většinou skřítků. Síla v grafice hry, nicméně je množství trosek a počtu explozí. Každá nepřátelská smrt a detonace barelu je doprovázený řetězem exploze a kouření kusů robota nebo roztrhal kusy cizince (často oba) létání všude v bodu někdy , že motor není schopen aby ovládal je všechny. Zvuk a hudba jsou oba z vynikající kvality, třebaže krutý kytarový zvuk hudby může se stát znervózňující po chvilce. Alo ne jako sestup, příběh hraje menší podíl v hře, poskytující vaše motivace pro dokončení a to jak vaše primární a secindary cíle. Mapový design je docela nekonvenční, a dává daleko víc přímé cesty k vašim epizodickým cílům než další hry - to je, kde nějaké hry by řekly vám, aby najít jinak kolo, kořen říká vám, aby držel dole váš akční spínač a blaststraight skrz, a to je osvěžující aby viděl hru která jen říká vám, aby vyhodí všechno. Jediná stížnost, kterou I mám o hře je to, že hra docela je krátká, dokonce na nejtvrdší úrovni potíže. Nejste - li jak vybíravý jako já a nedělám si starosti s nálezem každým tajemstvím a zabíjení každého nepřítele, to bude pravděpodobně být dokonce kratší, a mohou pravděpodobně jsou dokončený v oddaném odpoledni. Jiný než že, kořen je návyková, pohybující se rychle vpřed-slavnost výbuchu hodnotného 5.

Je A slavný den v jádru ne skvělý dost? Jste vy kopající příliš mnoho xenomorfního terče? Napište NSDEATH a být připravený aby zemřeli.

Jen dá max cykly kořenu. Nějaká /každá /žádná hodnota vyšší než 40000 by mělo pracovat jasně.

Vydali: Neural Storm Entertainment